ya bu hondam.com kapalı mı hala? bilen var mı?
Açık abi ama webmaster bir türlü sitenin giriş linkini düzeltemedi buradan direkt girebilirsin foruma...
http://forum.hondam.com/index.php?action=forum
93 model integra halilin siyah integrasından başka nerde kimde var sorabilirmiyim
..ruhsata yazılana bakma sen benim ruhsattada 1.8 integra 1.6 olarak gözüküyor
vtec açmaya gelince adam gibi egzantrik koymadınmı o araca vtec açtığını bile anlamazsın milletin abarttığı kadar değil bunu bil..sen sadece vtec kapak atarsan o arabaya fuzuli masraf edersin b18 üst kapağın sıkıştırması b16 dan daha iyidir ileride turbo yapmayı planlıyor isen hiç boşa masraf edipte arabanında internalini bozma
sadece dolu vtec kapak atarsan o araca ve beyin fln cart zurt alacağın güç en fazla dyno da 165hp.millete bakarsan 180hp yavaş gelsinler bence sadece üst kapak atmayla 40hp alınıyorsa burdan herkese sesleniyorum herkes 8000tl ye bi integra alsın vtec kapak atsın 11000tl ye 180 hp li vtec araba sahibi olsunlar o zmn
![]()
fatıh abı bnm arabamda egzantrık yok neptune beyın 2.5'' hıdır caı war we 4850 de vtec acmasına ragmen kopek gıbı vtec acıor sıteden canlı canlı duyan cok kısı war haa soyle dersen egzatrıkle dahada gusel olur tmm kabulum dahada eylencelı olur..can;bn arabamda yapılan her seye 2-3 kere para harcadım cok yuksek rakamları buldu bnde bılıordum turbo yapmasını b18ın werımlılıgını...ama vtec olayı ayrı bı olay kendı aracımdan aldıım keyfı 1.9lt 13.5 cr pıstonlu vtecte alamadım...ugrascak paran zamanın sabrın warsa vtec cok gusel olay gercekten kolay bı ıs deıl cok uykusuz parasız geceler gecırdım...
saygılar
__ATA MOTORSPORT & ENGINEERING__
DR.ECU ---MOTUL --- EBC BREAKS
yaws vtec sesi fazla çıkmıyor derken yerden yere de vurmadık canım sizde..demek istediğim deli gibi kükrüyor fln diyorlar vtec kapak atınca burda ki mübalağa için öyle yazdım.. kimse işin realitesini konuşmamış herkes teorik baksana adamlar 2000tl ye vtec kapak atıyorlar
sen neptune ile arabanda kaç hp alabildin max 175 hp almışındır ki senin arabada baya bi emek var sence bi vtec kapak atma ile 180 hplik bir integra çıkarmı ortaya..bana sorarsan o aracın sadece p28 ecu ile yazılım maliyeti 1000tl tutar şöle bi hesaplama yapalım
b16 dolu üst kapak 1400TL
b18lerin stroke 89mm olduğundan kollar değişcek Eagle kol 600tl
vti distributör 300tl
vtec müşürleri 250tl
vtec elektrik tesisatı 250tl
p28 Ecu+harness+yazılım 1000tl =165-170hp alabilceğin güç..
üst kapak conta seti 250tl
ıtr yağ pompası 350tl
ana yatak kol yatak 250tl
işcilik+yağ+filtre kıl+tüy 1250Tl
Eksikler de olabilir ama bunlar ile ancak stock vtec ile yürütürsün arabanı
bu saydıklarım sıfır değiller ıtr pompanın dışındakiler çıkma parçalar![]()
5900 tl. :S Ben bu paraya tüm turbo projemi bitiririm 300 hplerde gezerim sanki öle gibi geldi şimdi banaÇokda mantıklı gelmiyor şu durumda vtec integra fikri eğer özellikle istediğin şey bu değilse
![]()
[SIGPIC][/SIGPIC]
"Diamond Star Motor" vehicles
okadar uğraşıp harcayana kadar turbolarım ben olsam
yada 20,000li rakamlara gelcekse cai ve egzantrikli bi vti yapar basar basar dinlerim![]()
2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400
bence de asla yeterli deil.. o yaş ve km deki bi arabaya turbo yapacaksan en azından yatak ve segman atman gerekir tabi mecburi conta vs..
kaldı ki kendi pistonları da 300 hp kaldırabilecek durumdamıdır? sonu yok
B18c specR swap eg
bedava beygirden kimseye huzur gelmez arkadaşlar bi yerde bişi olur ya canınız yanar ya da cüzdanınız boşalır 6000 ytl ye turbo yapılır tabiki saydığın parçalarla
kimse düşünmüyo ama nası durucaz yolu nası tutcaz sağında solunda eksik parçası çıkar tamamlarız düşüncesinde olanda yok
sözüm meclisten dışarı 7000 e integrayı alırım 3000 harcarım vtec olur !!! düşüncesi bni deli ediyo bi deneyin bakalım cwbı wermeli bnce forumda böle insanlar warsa
biz anlatınca kötü oluyoruz sonra olmaz yapma elinde kalır yazık parana dioruz e o yaptı diolare ama o yaptıda ne yaptı hbrin warmı
kapak taktı işte yada turbo taktı oluyo
6000 e turbo 300 hp diosunuz ne kdr güzel olur olmaz die bişi yok 500 de olur da ne kdr sağlıklı olur
idareten dostlar ziyarette görsün düşüncesiyle araba yapılmaz arkadaşlar
hobi bu ama dien warsa bu iş sadece emekle olmuyo parada lazım
arabanız olur 400 hp 0 dan 100 e 3 sn de çıkarsınız sınıfınızın üstünde araba geçersiniz ama arabanız dökülüyodur 1 2 seferden sonra tmm arabası yürüyo ama dökülüyo nası arabacı bu adam derler bu daha ayıp
edit ; vtec konusunu yazmamışım
forumda 3 5 tane integra vtec war hatta çok ii setup lı bi turboda war onlar bnden daha ii bilir ama integra toplamak ve yapmak gerçekten zor kapağı buldum bittiyle olmuyo
2 sene ewel bnm böle bi proje düşüncem wardı hatta elimde komple motor dahi wardı araba + komple motor (b16a) + 10 000 tl gibi bi masraf çıktı yanlızca standart görünümlü bi integra için fazlasını hesapladığımdaysa + 10 000 daha bi masraf çıktı (kaportasından tut sağlam bi yürüyene kdr herşeyiyle)
kısaca özetliyim eyer usta diyilseniz kendiniz söküp takamıyosanız parça teymin edicek yeriniz sınırlıysa bu iş integra + 25 000 dir bnm kendi hesabımda normal bi integra vtec yapalım derseniz integra + 15 000 20 000 tl arası masraf çıkar eksikleri olsada kimse tek kelime edemez![]()
atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.
ağzına sağlık Emir kardeşimtemiz bir integranız var diyelim inanın adam gibi bir vtec yapmak (pistonlu-kollu-kranglı) bi integra parası daha demek he bide turbomu olsun diyosun oda 3. integra parası demek yürüyeniyle ıvırı zıvırıyla emin olun
tabi bu dışarıdan birisinin gidip ustaya yaptırması kendisinin yapması biraz daha farklı olur
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)