lacivert sedanmı aracın
Printable View
lacivert sedanmı aracın
öncelikle hayırlı olsun ..acaba aracınızın resmini koyabilirmisiniz..merak ettim
evt guzel arac klimada yok hazır turbo boşluuda var bak devam:)
aynen :) umarım guzel bi arac olucak
o paralara uğraşmadan en güzeli turbo yok ben keyfini alıcam haram beygir istemiyorum dersen :D Atmosferik çokta tatlı yürüyen bir makinaya sahip olursun ama turbodan daha çok para emek ve zaman ister herşeyin yerli yerine oturup güzel yürüyen bir setupa sahip olman çok uzun zaman alır.
bence o vtı da bi sıkıntı vardır
421 headers düz boru stok son susturucu ve beyin le si zır stok bir vtı geçer 1 boyda olsa
:) ... iyi akşamlar keyifli forumlar arkadaşlar
Şahit olmadığım bişeyi yazmadım fanatiklik yapmanın alemi yok ki Ankarada buna şait olan tek kişi ben değilimdir.Hatta setupı tam olarak yazayım 421 headers air intake 51 lik düz boru stok son susturucu ve kilit bukadar beyin var ama stok map yüklü ayarları yapılmamıştı yani pardon birde vtı gaz kelebeği var.Hangi arabadan bahsettiğim çıktı ortaya zatende yani dediğim gibi görmediğim birşeyi yazmıyorum arkadaş yorum istemiş yorum yapıyorum.
yapmayın arkadaşlar durun bildiklerimizi paylaşıyoruz kavga cıkıcak :)
şeref abi hafta sonu eğlencesi cıktı bizee :D:D:D:D
Atmosferiğin tadı ayrı olabilir ama banada turbo mantıklı kalıyor.Güle güle kullanın yeni aracınızı
cok teşekkür ederim burda konu actıktan sonra banada turbo yakın geldi...
bende şimdi oytun la konusuyordum projeyi nasıl hayata gecirelim neler kullanalım diye ona göre hazırlanalım anlasılan bize turbonun yolları gözüktü hadi hayırlısı daha arac boyanıcak iç dış koltklar döşemeler bu yaz coook işimiz var coooooooooooook :)
ayrıca si da vtec.in altında ezilicek bi araba yapmayın tamm vti kadar önü açık veya verimli değil ama headers cai çipli bi si nin vtec geçtğni kendi gözlerimle gördüm o kadar inanılmıycak bişey değil
öncelikle hayırlı olsun ben eski bi turbolu si kullanıcısı olarak söyleyeceğim tek şey cigerini sağlamlaştırmadan ve iyibir usta olmadan çok üzülürsünüz
dahada açık söliyim alır kolu elinize gidersiniz :D benim gibi
çok eglenceli oluyo yaparsam bi daha üflerim :D
artık elimizden geldiğince ciğerli bi si yapmaya çalışıcaz
tercih meselesi motor olarak b16 performansı tartışılmaz belki ama kasa olarak eg bence ek ya göre cok daha hoş ayrıca yaptıktan sonra d16 danda tatminkar güçler elde ediliyor
o zaman eg alın b16 koyun :D
D16A9 vtec yaparsın ama frankenstein usulü dönüşün olmaz kanal manal açacaksın bloğa üst kapağa... yapan manyağın biri vardı amerikada... :D
madem okadar temiz orjinal bir si buldum diyosun kıyma bence aracı fabrika standartlarında revize et orjinal orjinal bil bence
Walla bence sağlıklı şekilde atmosferik yüklenir ise ve 3. vites özellikle 4. vites crx le değişirse gayet tatminkar güç elde ediliyor ki ben aracımdan gayet memnun kaldım :)
Bence bu aracın ilacı güzel bi map ve 3.4. crx dişlisi headers cai kol yatak piston ince conta koyduktan sonra.
5000 lira motora harcıcaksanız kendi motorunuzu satıp üstüne 5000 koyup yada biraz daha az yada fazla tam fiyatlarını bilmiyorum ama b16 bloğa geçilebilir. :icon_tup:
kardeş madem okadr güzel okadar temiz bi araç. buldun(allah kaza bela göstermesin bu arada) bırak stock kalsın yada headers-egzoz-cai-bide güzel yazılım yap.güzel enkei jantları giydir düşür yavruyu yere olsun bitsin.türkiyenin en temiz d16a9 u olarak bilinirsin işte.
diğer taraftan da yapmak istediğin proje daha bir güzel.turbolu bi si tadından yenmez hani.çatra patara ederek gitmek... turbonun zevkini hiç birşey vermiyor ama okadar güzel orjinal arbaya sende orjinal baksan daha iyi olmazmı.tabiki karar ve araba senin.
orjinal bin diyen arkadaşlarada turbola diyen arkadaşlarada cok teşekkürler hepinizin fikirlerine saygı duyuyorum karar vermek zor ama yavaş yavaş proje kafamda oluşmaya başladı yaz başı komple renk değişikliğine gidicem havalar güzelken geniş geniş uğrasırız :) iç döşeme recaro koltuk jant coilover ön arka takım cai cat back derken yaza biraz atmosferik binip bu arada turbonun alt yapısını oluşturmayı ve sonunda turbolamayı dusunuyorum.
aracı hangi renge boyayacaksınız?
( B 95P elektron blue pearl ) düşünüyorum araç mavi olucak. mavinin tonları hakkında önerisi olan varsa fikir edinmek isterim. boyanın içinede cok ince mor sedef düşünüyorum ufak bi yerde deneyip görücez artık :)
bence swap
Bütçen ve zamanın varsa swap.. önün açık olur...Eg si de b20 vtec yapıyorum bir yılı geçti aracı yaparken.. :)
http://img227.imageshack.us/img227/6721/vtec1.jpg
http://img202.imageshack.us/img202/6686/vtec2.jpg
http://img638.imageshack.us/img638/2928/yen4.jpg
bencede en guzelı olmus swappp devammm
Kardeşim Aracın met edildiği kadar iyiyse bencede eg B16 Koy Temiz Temiz Turbo Masraflı olur dıye korkuyosun fazla bütçen varsa gir derim Tabikide ayrı turbonun yeri ama anladıgım kadarıyla sen hem gitsin hemde Temiz kalsın istiyosun Bu B20 si güzel bi araç yakından da inceledim Senin makinayada Gider yani NEDEN olmasın ...
Ilkay ımın araba 10 numara olmuşş .. :) ... ama biraz yüklemiş yalnız ekstasi fazla ..1 yılı geçmesi ondan :) ... b16a2 falan kurulacaksa ekonomik ve sorunsuz olur bence..
araba da fazla yatmaz malzemeleri toplarsin ... 1 gunde biter. .
TR de `Si` diye adlandırılan EG D16a9 motorlu civic`lere `B Serisi Swap` çok kolay oluyor.. Kalbüratör lü EG civic lere göre özellikle çok çok basit ve çok daha az masraflı.. çünkü daha az malzeme kullanılıyor.. çoğu şeyi orj "si" ınkini kullanabilrsin..
-B Serisi Motor (b16/b18/b20 vtec vs. komple)
-B Serisi Şanzıman ( B16a2 / b18c lsd vs.. hidrolik yani yagli sanziman olsun)
-Akisler ve orta shaft (B serisi b16 b18c vs.)
-vtec obd1 ecu .. (p30 yada p28 chipped vs.)
elektrik sistemini falan degismen gerekmez.. kalburator lüdeki gibi benzin tankı pompası gögüs altı tesisat falan filan la başını ağrtazsın.. Sadece 4-5 tane motordan ecuya kablo cekilecek..
malzeme hazır olduğunda vtec e dönmesi için 2-3 saat yeterli olur diye düşünüyorum..
Tr `deki piyasaya gore b16a2 swap 3500-4000TL yi gecmez heralde ..
forumda satılık komple b20 motor sanzıman var
arastır bı ıstersen.