ewt benim arabam erol, arabada toda header, ricks 4.57R son dişli, komple custom tek çıkış 60lık egzoz, cai ve vafc ile ayar yapılmıştı sonuç o işte :D
Printable View
Zemin ve lastik farkı diyebiliriz o zaman:icon_tup:
walla oturupta sınanın lastık dıs kalınlıgını olcmedım.
asfaltta gayet ıyıydı..en gusel kendısı solesın bıseyler...
Tr de asvalt ii olmadığından kısaya gerek yok eyer kopartmak istersen 2. viteste yüklü bi s2k baya sarıyor....
hatta bazen 3 te ;)
kısanın farkı sadece 1 2 3 vıteste bende ricks var 4.56
4.56 gear larin takilmasinin asil sebebi, s2000 i pist te kullanirken dusuk devirlerdeki tork eksikligini kapamak. kisa duzlukleri olan bir pist te 4.56 li bir s2000 stock bi arabaya gore daha hizli olacaktir.
sokak icin pek tavsiye etmem. tamam araba 1 2 3 guzel hizlaniyo ama stock bi s2000 le yarisirken stock araba bu fark i 4 5 6 da kapatir. bir sorun da arabayi otobanda kullanirken cok rahatsizlik vermesi. yani 120 ile giderken 6. viteste 5000 devir de oluyo araba ve insani cileden ciakrtiyo sanki bole 7 hatta 8. vites olsa da atsam diyo insan.
birde tabi gear whine olayi var onu da cilesini ceken bilir zaten :)
S2Ki de bi video vardi stock s2000 vs. 4.57 s2000. bole bi ucup gidiyodu yanindan. tamami ile yalan o kadar bi fark olmuyo.
Benim eski setup im Spoon egzos, Spoon test pipe, Comptech CAI, Toda Flywheel, 4.57 gear, VAFC idi ama stock M3 u gecemiyodu. Sinan in video sun da geciyo ama yani zaten o M3 cabrio (yaklasik 300kg daha agir)
Baticim, abartma yaw amma kötüledin benim arabayı :) m3 cabrio 100kg cik ağır sadece :D sen Toda flywheel den dolayı geçememişsindir :p
4.57 de gear whine oluyor cidden, fakat egzozla o sesi ortadan kaldırabiliyorsunuz, ben çok memnun kaldım, son hızda düşme var ve 5-6 sı stock kadar ii değil ama ilk 4 vites felaket hızlanır S2000, bence atmosferikde olmalı, o zevk tadılmalı :)
ya atmosferik te alinabilir tamam ama gear whine i egzos la yok etmek imkansiz. hele 5. ve 6. viteslerdekini. arabayi kotulemek degil bu gear lar bence daily driver bi arabada, hele hele otobana cok cikan bi arabada gereksiz.
cabrio ve coupe m3 leri yanyana koy bi roll yapsinlar aradaki fark cok buyuk. 2 3 boy ayiriyo. benim demek istedigim her araba ayni parcalar takilsa da ayni sonucu vermez. senin arabayi baz almak yanlis cunku senin araban bence fabrika cikisi biraz guclu cikmis. burda 195whp stock s2000 de var 208who de var. bunlar buyuk farklar.
konu dagilmasin, eger $2000 dolar butcem var arabami hizlandirmak istiyorum diyenlere gear iyi bir secenek. yoksa otoban kullanimi icin rahatsiz ve bence gereksiz bi mod
para vermeyin yazık kısaya deneme yapıcanız zaman kücük jant kullanın:)
acıkcası stock e36 m3lerle denedım 400e kadar 2-3 ancak yaklasıyorlar .stock s2000 lerde .kısa nın farkı net 1-2 .vıteste cıkıyor.bırde arabanın yanlması degısıyor.
bu arada 4.56 oldukca sessız
her stock araba ayni rakamlari vermez. biraz sans isi. bi ark im da full j's bolt on lar var (intake, header, egzos) 2.0 litre 215whp verdi. baska bi ark im ayni dyno da ayni gun sadece comptech intake ile 218whp yapti. stock s2000 ler 195-205whp arasinda degisiyor genelde
nassı ya?
yani honda kafasına gore mi ayar yapıo?