User Tag List

Sayfa 8/33 İlkİlk ... 67891018 ... SonSon
616 sonuçtan 134 ile 152 arası

Konu: D series mini bilgiler :)

  1. #134
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim ateşleme sistemim wested spark kardeşim kullandığım ems megasquirt bu yüzden sıkıntı olmuyo s300 de kullanamazsın sanırım pek deneyen görmedim direk plug & play honda emslerinde sadece aem destek veriyo onun haricinde bi çok beyin eskisiyle birlikte ya da ayrı biçimde montajlaman mümkün ws ya da cop için ben ateşlemeyi krank tekerleğinden aldım bu yüzden sorun olmuyo
    ECUTECH İstanbul

  2. #135
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hangi harfi tercih edelim özgür bey
    abi ben kendim için dedim.. sen secimini yapmıssın ve iyi yapmıssın

  3. #136

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bilgi için teşekkürler. Şu peki biraz ütopik gelebilir ama yapılabilir mi konularınızı takip ediyorum bir çok parçayı bir çok değişik parça ile senkronize ettiğiniz için. örnek olarak k20 lerin bobinlerini alsak b serisine takabilir miyiz? ve bunları sizin yöntemle yönetebilir miyiz?

  4. #137
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bendeki yontem çok daha basit k20 bobinlerine ihtiyaç yok ben msd kullanıyorum bunu yapmanın bi çok yöntemi var önemli olan hangi ems yi tercih edeceğiniz aracın gereksinimleri neler bu şekilde çalıştırmaksa o kadar zor bişey değil aslında
    ama insanlar daha çok plug & play tercih ediyo gündelik araçlarına
    ECUTECH İstanbul

  5. #138

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İşin güzel tarafı zaten custom olması el emeği göz nuru olunca daha bir tatminkar oluyor.

  6. #139
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1,4 is lerin piston kolu ile 1,4 ef lerin piston kolları aynımı birebir ?
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  7. #140
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E0041 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1,4 is lerin piston kolu ile 1,4 ef lerin piston kolları aynımı birebir ?
    değil ama uzunlukları 138 mm
    ECUTECH İstanbul

  8. #141
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu kadar mini bilgiler için teşekkürler birde türkçe mealini rica edelim

  9. #142
    MuGeN_poWer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Şehir
    turkey
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben bisi sormak istiyorum aracımdaki setupları yazıyım

    headrs 4-2-1 48lik kaynaksız boru orta susturu airmaas egzoz

    simolta cai , 1.5 ef sanzımanı yanlıs 5 vites dislisi ies olarak kalmıs

    emme arası teflon 1.5mm

    kapak 0.8 taslanmıs kapak

    smdi ben seref abiyi ornek alıyorum setuplarımızda artık cok az bir fark kaldı

    smdi benim merak ettigim 1.5ef pistonu sanırım sıkıstırması saglam olan piston motor kodlarını cok aklımda tutamıyorum bu sekilde yardımcı olursanız model ve motor olarak

    smdi kapakta taslama oldugu icin euro civic contası kullanabiliyoruz yanlız avans muabbeti kesilmiyor nasıl bi yol izleyebilirim ? 1-2-3-4 vites mukemmel uzuyorum ama son vites sanırım ies oldugu icin bitiyor motora daha ne gibi bisi ile sıkıstırma alabilirim sorunsuz aynı zamanda elimde birde taslanmamıs bir kapagım daha var

    not: cok ucuk rakamlı seyler istemiyorum yani devir cevirmek icin beyin dist. tesisat nerden bakarsanız 1.5 2 tl geliyor

    daha ekonomik bir piston ve kapak port polisah bana daha uygun gelicek tanıdıklarım var

    yardımcı olabilirmisiniz araba bu arada tupte var

  10. #143
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    renkli setupmış o aracın avansı kesilmiyosa bi işletim sistemine ihtiyacın var neden kapak taşladınız anlayamadım zaten 16 çeşit piston var istediğiniz cr ı yakalardınız pistonlarının ne olduğunu yazmamışsın ama sanırım stock değiller avans vuruyosa bu arada şanzumanın da ef değil el ex tir büyük ihtimal 5 i neden uzatttınızki bişey olmazdı illa pistonla sorunu çözmeye çalışırsan şu anki pistonlarını yaz neyle düşürürsün sıkıştırmayı az daha söyleyim ama bu devirde beyin yerine setup bozmak pek mantıklı değil beyin tesisat distribitör obd1 kit halinde satan arkadaşlar var onlara ulaşabilirsin hepsinin tesisatını ben yaptım zaten gayet sağlıklı oldular istedikleri rakamalar da gayet makul 1.5 2 falan değil biz de zaten artık p28 cip basit kaçtığından ms e döndük yakında plug & play garantili 1.4 is 1.6 ies için bi model çıkartıcam ya da öyle bişeyi bekleyin
    eğer şu an pm7/p29 varsa pm6 ya da pm3 takarsan daha da düşecektir ama doğru çözüm mü bence değil
    ECUTECH İstanbul

  11. #144
    MuGeN_poWer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Şehir
    turkey
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok avans olayı seref abinin eski ieste oluyordu yurudugu zaman

    bnm arabada suan orjinal piston var ozaman hazır kapak vardı taslanmıs bn onu aldım orjinal kapagımda duruyo ama suan bu taslanmıs kapaga 1.5 ef pistonu alsam avans isini safc ile cozebilirmiyim euro civic conta ile cunku seref abide safc varkende yuksek devirlerde biraz vuruntu vardı avans kısıncada ***** gitmiyo elektrik tesisatı bende isterim ama iste misal satan arkadaslar aldık diyelim 900 u bide taktırması var bn sırf onun icin erzincan dan gelirim ama iste okadar para koyamam cebime ha birde 5inci dislinin ies kalmasının sebebi bu sanzıman seref abinindi ona 5 kısa geliyordu araba bitiyordu diye bunu koymus araba satılınca 5i alamadık

  12. #145
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla ben vuruntu olacağına eminim euro tipi conta da olsa illa vuracaktır yine kısınca da gitmeyecektir çalışamsı zorlanacaktır kışları falan yani işin aslı şu beyinsiz biçimde o arabaya yüksek cr sadece işkence olur
    ECUTECH İstanbul

  13. #146

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    909
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim araçtada vti gaz kelebeği var ve üstünde iacv yok ilk çalıştığında ısısnana kadar gaz vermezsem stop ediyor
    -bildiğim kadarıyla otomatik jikle görevini bu sensör yapıyor
    -bende dün d14 ün gaz kelebeğinden devir daim suyunu geçirdim ve kelebek boşta duruyor iacv de üzerinde takılı ama sorun çözülmedi (bildiğim kadarıyla su ısınıncaya kadar devrede oluyor iacv ve ısınınca devreden çıkıyor ama şu an bende çalışmıyor???)

    yardımcı olursanız sevinirim...

  14. #147
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ecu ne (onkaraktersiz topik)
    ECUTECH İstanbul

  15. #148

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    909
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oem d14z2 beyni (sorunumla alakalı değil ama safc var wide band yolda)

  16. #149
    MuGeN_poWer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Şehir
    turkey
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki ecu ile avansi halledebilirmiyiz? kesin ve kesin kısmadan

  17. #150
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MuGeN_poWer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki ecu ile avansi halledebilirmiyiz? kesin ve kesin kısmadan
    tabiki çok daha sağlıklı olur
    ECUTECH İstanbul

  18. #151
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BAHADIR24 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim araçtada vti gaz kelebeği var ve üstünde iacv yok ilk çalıştığında ısısnana kadar gaz vermezsem stop ediyor
    -bildiğim kadarıyla otomatik jikle görevini bu sensör yapıyor
    -bende dün d14 ün gaz kelebeğinden devir daim suyunu geçirdim ve kelebek boşta duruyor iacv de üzerinde takılı ama sorun çözülmedi (bildiğim kadarıyla su ısınıncaya kadar devrede oluyor iacv ve ısınınca devreden çıkıyor ama şu an bende çalışmıyor???)

    yardımcı olursanız sevinirim...
    bahadır onu yapman biraz zor kendi iacv ni uydurman gerekiyo oraya onu da nasıl yaparsın step motorundan hava geçen yere bi plate kestirip onun iki ucundan hava girişi açıp manifoldu delip o hava deliğini girmen gerekir yani external iacv mantığı hem de stepli ve 3 pinli senin beynine göre harness varken şu safcden kurtulup p28/p29 a geçersen ve bi iacv alırsan sorunu çözersin ama ben böyle devam edicem dersen sabahları kendin ısıtman gerekir
    ECUTECH İstanbul

  19. #152

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    909
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bahadır onu yapman biraz zor kendi iacv ni uydurman gerekiyo oraya onu da nasıl yaparsın step motorundan hava geçen yere bi plate kestirip onun iki ucundan hava girişi açıp manifoldu delip o hava deliğini girmen gerekir yani external iacv mantığı hem de stepli ve 3 pinli senin beynine göre harness varken şu safcden kurtulup p28/p29 a geçersen ve bi iacv alırsan sorunu çözersin ama ben böyle devam edicem dersen sabahları kendin ısıtman gerekir
    sağolasın
    zaten kurcalamadığım bir beyin kaldı(kapak açmadan tabi) sıra onada gelecek gibi işten güçten edecek bu d14 ama seviyorum kurcalamayı hayırlısı...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •