User Tag List

Sayfa 18/33 İlkİlk ... 8161718192028 ... SonSon
616 sonuçtan 324 ile 342 arası

Konu: D series mini bilgiler :)

  1. #324
    orc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    881
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    justinim girsene bu işe
    birşeyler yapıyorum şu anda ama tabii ki oyle fazla bir gidişi olmayacak. yakın tarihte işyeri açma olayım var, masraflar o yone kayacak mecbur, düzene oturduktan sonra kısmetse isterim gündelik 300'lü rakamlar ile gezmeyi timu
    sıkıntı yok, o da bizim aracımız
    öteki mi? o da bizim
    diğeride bizim

  2. #325
    erhann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    adana mersin
    Mesaj
    1.871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  3. #326
    Crx-Si - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    294
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Erkut selamlar bir kaç kez karşılaştık seninle ama doğru dürüst tanışıpta konuşamadık. Şu an yurt dışındayım bir süreliğine döner dönmez Açmış olduğun iş yerinde görüşürüz hayırlısı ile ve geç duydum hayırlı olsun.

    Benim Crx im 89 model ve motor kodu d16z5 elimde aracımın kitapçıklarına kadar mevcut. İlk sahibinden aldım aracımı. Ancak eski d16a9 kodlu Crx im gibi gitmiyor Aracımın motor bilgilerine yurt dışı forumlarında baktığımda aynı motor olduğu ek olarak katalitik konvertör ve oksijen sensörü olduğunu öğrendim. Aracımın fabrika çıkış verisi 124hp. Motor açılmamış ve en son bıraktığımda 247binde idi. Kalibrasyonunun düzgün yapılmadığını düşündüğüm bir dyno gününde de dynoya çıkan son iki araçtan biride bendim ve 113hp verdi tekerde. Bir de sanırsam manifoltun motor ile birleştiği noktadan üflüyor sanırsam bu bana güç kaybettirir mi? Geldiğimde açmış olduğun iş yerine gelip seninle konuşmak istiyorum benimde iş yerim İvedikte.

    Kompresyonunu ölçtürmedim geldiğimde senden bilgi alacağım yapacağın tetkiklere bakarak

    Hüseyin Özdemire götürdüm yıllarca arabalarımı ama son yaşadığım bir olaydan sonra kendisi küstürdü beni bir daha gitmedim. Hayırlısı ile seninle çalışırız

    Aracıma Ebay tip 4-2-1 eksoz manifoltu ve spor kat aldım geldimğimde montajınıda yaptıracağım umarım biraz olsun bir işe yarar.
    06 ZON 32 91 Crx Satıldı
    06 YA 1000 89 Crx Satıldı
    06 YA 1000 G4 Prelude 2.0 MT Satıldı
    06 TM 495 G5 Prelude 2.2 VTI
    06 TUM 42 G5 Accord Coupe 2.2 IES


    __oNuR__

  4. #327
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Erkut abi acil bana lazımsın... D16 için amerikada satılan darton sleeveler bizim D14A1 i takmamız mümkünmü ? çünkü araba satılacak gibi satılmazsa motora sağlam bir şekilde girecez sana anlattığım şekilde 4.5 derecelik egzantrikler efi emme var aklımda gömleklerimin 2 sinde çizik ve yıpranma var onun yerine komple gömlek girmeyi planlıyorum piston segman ve yataklarla... tabi efi swap olacağı için altı güzel bir şekilde gelecekteki projeler için hazırlamayı planlıyorum... darton uyar dersen getirteceğim gömlekleri

  5. #328
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    erkut arabayı ne zaman bırakayım garaja pampa
    motoru bırak git
    Alıntı erhann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    obd 2 ye 5 kala bu model malesef dğru düzgün bi harnessı yok pin pin çekerek obd1 e çevirmek gerekiyo distribitör falan değişmesi gerekiyo lanet bi iş aslında ya da direk standalone la destekleyip hiç uğraşmamak

    Alıntı Crx-Si Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Erkut selamlar bir kaç kez karşılaştık seninle ama doğru dürüst tanışıpta konuşamadık. Şu an yurt dışındayım bir süreliğine döner dönmez Açmış olduğun iş yerinde görüşürüz hayırlısı ile ve geç duydum hayırlı olsun.

    Benim Crx im 89 model ve motor kodu d16z5 elimde aracımın kitapçıklarına kadar mevcut. İlk sahibinden aldım aracımı. Ancak eski d16a9 kodlu Crx im gibi gitmiyor Aracımın motor bilgilerine yurt dışı forumlarında baktığımda aynı motor olduğu ek olarak katalitik konvertör ve oksijen sensörü olduğunu öğrendim. Aracımın fabrika çıkış verisi 124hp. Motor açılmamış ve en son bıraktığımda 247binde idi. Kalibrasyonunun düzgün yapılmadığını düşündüğüm bir dyno gününde de dynoya çıkan son iki araçtan biride bendim ve 113hp verdi tekerde. Bir de sanırsam manifoltun motor ile birleştiği noktadan üflüyor sanırsam bu bana güç kaybettirir mi? Geldiğimde açmış olduğun iş yerine gelip seninle konuşmak istiyorum benimde iş yerim İvedikte.

    Kompresyonunu ölçtürmedim geldiğimde senden bilgi alacağım yapacağın tetkiklere bakarak

    Hüseyin Özdemire götürdüm yıllarca arabalarımı ama son yaşadığım bir olaydan sonra kendisi küstürdü beni bir daha gitmedim. Hayırlısı ile seninle çalışırız

    Aracıma Ebay tip 4-2-1 eksoz manifoltu ve spor kat aldım geldimğimde montajınıda yaptıracağım umarım biraz olsun bir işe yarar.

    teşekkür ederim o aracı biliyorum garip temizlikte bi crx sizin motorun pistonlar da pm7 değil pg6bydi sanırım 130 u yakalamak çok da zor değil ama evet manifold kaçağı biraz gücü düşürecektir her zaman beklerim en azından fikir verebilirim


    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Erkut abi acil bana lazımsın... D16 için amerikada satılan darton sleeveler bizim D14A1 i takmamız mümkünmü ? çünkü araba satılacak gibi satılmazsa motora sağlam bir şekilde girecez sana anlattığım şekilde 4.5 derecelik egzantrikler efi emme var aklımda gömleklerimin 2 sinde çizik ve yıpranma var onun yerine komple gömlek girmeyi planlıyorum piston segman ve yataklarla... tabi efi swap olacağı için altı güzel bir şekilde gelecekteki projeler için hazırlamayı planlıyorum... darton uyar dersen getirteceğim gömlekleri
    malesef timu dartonu 212mm bloğa çakarsın ama 204 mm blğa olmaz yeni gömleklerle de girebilirsiniz olaya ama büyük ölçüde destekliyo zaten ya da blockguardla
    ECUTECH İstanbul

  6. #329
    ozko
    Misafir

    1.4 islere direk 1.5 krank kol piston desteği..

    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stroker kitler
    genelde sadece b serisi hacim yükseltmeyi destekliyo olarak bilinir ancak D seirsi de stroker desteklidir hem de org parçalarla

    d13 ler = d14 krank kol ile 1400 cc lere ulaşmaktadır d15b krank kolla da 1500ccye kadar destekler
    d14 ler = jdm d15b krank d16 kol ile 1500cc hacme ulaşmaktadır
    d15 ler = krank desteği yoktur ancak 76mm pistonla 1533 cc hacim elde edilebilir
    d16 lar = darton gömlekle 78mm e destekler 79 kullanan hayvanlar da varır ancak önermem d17 krankla birlikte tabi kollar da değişirse ve bazı parçalar
    78mm bore
    94.4 stroke
    1804cc desteklemektedir çok ileri bi setup için eagle d17 kranklar mevcuttur crower I tipi kollar
    stock gomlekler max 77 mm piston çapını destekler ancak önermem 76 mm yerindedir TR de sadece 75.50 bulabilirsiiz
    d16v1 ler direk d17 krank ve pistonla 1700cc lere yaklaşırlar
    1.4 isler direk 1.5 krank kol piston desteğiyle yine 1500lere ulaşırlar
    stroker yaparken oldukça dikkatli olunmalıdır her parça her zaman direk uyum sağlamayabilir işlem gerektirir
    üstat harika bilgiler ben şimdi dediğin 1.4 is aracıma bir parçacıya gidip 1.5 krank + piston kolları alıp aracıma sorunsuz uygulayabilirmiyim.. siz uygulamasını yaptınızmı hiç,, ben aracıma uygulamak istiyorum ne önerirsiniz )

  7. #330
    CagkaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Beylikdüzü-İstanbul
    Mesaj
    681
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kışın sonlarına ilk bahara doğru 1.4is aracıma port-polish ve ince conta düşünüyorum. O zamana aracım büyük ihtimalle 200k-210k km civarı olucak, ince conta işlemi sonuçta kapaktaki basıncı arttırıcak çıkması muhtemel bir sorun var mıdır?
    conta değişim işleminden önce yapılması gereken başka işlemler var mıdır?
    Hangi contayı önerirsiniz ve sıkıştırmam kaça çıkar?
    Şu an rahat bir şekilde 7200RPM dönebiliyorum contadan sonra bu devire çıkmak sorun yaratır mı?
    Conta ve polishten sonra yakıt tüketiminde bir artış olur mu? tüm işlemler bittikten sonra yeni yazılım yaptırsam daha az yaktırıp daha çok verim alabilir miyim?

  8. #331
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üstat harika bilgiler ben şimdi dediğin 1.4 is aracıma bir parçacıya gidip 1.5 krank + piston kolları alıp aracıma sorunsuz uygulayabilirmiyim.. siz uygulamasını yaptınızmı hiç,, ben aracıma uygulamak istiyorum ne önerirsiniz )
    bu bölüme hiç bakmamışım
    evet uyguladık gayet güzel çalışıyo hatta direk 15 ex in krank koluyla da yapılabilir uzaklarda aramaya gerek yok malzemeleri

    Alıntı CagkaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kışın sonlarına ilk bahara doğru 1.4is aracıma port-polish ve ince conta düşünüyorum. O zamana aracım büyük ihtimalle 200k-210k km civarı olucak, ince conta işlemi sonuçta kapaktaki basıncı arttırıcak çıkması muhtemel bir sorun var mıdır?
    conta değişim işleminden önce yapılması gereken başka işlemler var mıdır?
    Hangi contayı önerirsiniz ve sıkıştırmam kaça çıkar?
    Şu an rahat bir şekilde 7200RPM dönebiliyorum contadan sonra bu devire çıkmak sorun yaratır mı?
    Conta ve polishten sonra yakıt tüketiminde bir artış olur mu? tüm işlemler bittikten sonra yeni yazılım yaptırsam daha az yaktırıp daha çok verim alabilir miyim?
    contası zaten çok kalın değil sadece port polish yaptırıp i es emmeyle devam ederseniz çok keyifli olacaktır
    ECUTECH İstanbul

  9. #332
    halilkarakas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul - esenyurt
    Mesaj
    2.898
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    erkut abi sedan esayla heçbek esay ayna mahrutisi arasında fark varmı ?

    biri viteslerde daha yüksek biri daha düşük km yapıyormu ? duydum sadece
    SENSİN.

  10. #333
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı halilkarakas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    erkut abi sedan esayla heçbek esay ayna mahrutisi arasında fark varmı ?

    biri viteslerde daha yüksek biri daha düşük km yapıyormu ? duydum sadece
    sadece sorun 2 tip s20 şanzuman olmasından yani ayna mahruti aynı sadece gruopdaki 3 4 farklı ki bu zaten lüzumlu bi özellik değil aslında halilcim
    ECUTECH İstanbul

  11. #334
    tarantino - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sadece sorun 2 tip s20 şanzuman olmasından yani ayna mahruti aynı sadece gruopdaki 3 4 farklı ki bu zaten lüzumlu bi özellik değil aslında halilcim
    garip ama dediğin doğru

    civic si de de s20 şanzuman çıkıyor civic ex dede s20 şanzuman çıkıyor m.çölgeçenin aracını otomatikten manuele çevirdiğimde ex den çıkma s20 şanzuman takmıştık akslar falan cuk die oturmuştu hiç değişiklik yapmamıştım
    HONDA OEM PARTS
    MESSENGER:mehmet cetin

  12. #335

    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.354
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ///M serisini ne zaman kaleme alıcaksın???
    NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE
    http://www.youtube.com/watch?v=iV7Fs...eature=related
    SEYTAN SIKILINCA COCUGUNU OPERMİŞ BUNLARDA SIKILDIKCA HALKI OPUYOR !!!

  13. #336
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    her yeri arıyorum elle tutulur bi bilgi bulamıyorum ustam 90 model accord f20 varmıdır bizede verebileceğin bir akıl tavsiye

  14. #337

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    909
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şanzıman ve volan hakkın rahmetine kavuştu hem çok açılmadan hemde daha kısa oranlı neler yapılabilir yardımcı olursanız çok makbule geçer; şimdiden teşekkürler...

  15. #338

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BAHADIR24 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şanzıman ve volan hakkın rahmetine kavuştu hem çok açılmadan hemde daha kısa oranlı neler yapılabilir yardımcı olursanız çok makbule geçer; şimdiden teşekkürler...
    hımmm seni ben yüyerimm
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

  16. #339
    serci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu hayranlıkla takip ediyorum.

  17. #340
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi arkadasımda d14 dual carb. ef arac var buna düz boru sona eksoz taktık.
    bende d16 iesten cıkma orj headers var bu headers o araca takılsa verim alırmıyız yoksa aynı headersmidir bekleyip dc ebay vs 4-2-1 almak daha mı mantıklı olur
    www.vava.cars

  18. #341
    Ek.Civic_Spoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    LüleBurgaz
    Mesaj
    1.369
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    erkut abi d14 ngk buji numarası nedir abi yada d14 filtre headers egsozlu ne tavsiye ederisn ??

  19. #342
    Alican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.356
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ek.Civic_Spoon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    erkut abi d14 ngk buji numarası nedir abi yada d14 filtre headers egsozlu ne tavsiye ederisn ??

    BKR6E-11 ama 7de kullanabilirsin.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •