User Tag List

Sayfa 2/6 İlkİlk 1234 ... SonSon
105 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Clio RS 'Inlet Matched' Dyno Sheet

  1. #20
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Matched konunuza baktım gayet güzel işçilik çıkartmışsınız tebrikler
    Fiyatlandırmalar çok iyi olmuş normalde yurt dışında bu işleme 400-500 eurolardan bahsediyorlar
    Onun dışında gördüğüm kadarıylan sadece ağızlar genişletilmiş alt manifold ise yerinden çıkartılmamış
    Kelebeğin içindeki o engebeli tümsek gibi bir yer olur orayıda güzel düzlemişsiniz
    Bu işçiliği sakıncası yoksa sormak istiyorum nasıl bir aletle yapıyorsunuz ?
    Rotary gibi bir yardımcı ekipmanla mı CNC gibi elektronik bir makinada mı ?

  2. #21

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam hocam.. sadece yorumda bulundum.. siz istiyorsunuz ki herkes sizi desteklesin aynı RTE gibi karşı fikirlere tahammülünüz yok

  3. #22
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam eleştiriden niye rahatsız oluyorsunuz? benim amacım falan yok.. 182 hp ye iyi diyorsanız bişey demiyorum.. VE RS te 182 çıkmadı mı? yazılımsız vs siz..?
    ben sizin yazılarınızı hep takip ediyorum merak etmeyin..ne yapmaya çalıştığınızı anladığım için sizinle ilgili bi yorumda yapmadım sadece dyno eğrisine bakarsan arabada diğer rs ler gibi 7000 den sonra düşüş yok.7200 lere kadar gelen ivmesini koruyo ama sizin yorumlarınızda şataşmadan saldırıdan başka birşey iş bilmediğnizden olsa gerek düz mantıkla yaklaştığınızdan olsa gerek dyno eğrisine yorum yok direk hp yazmışınız sizin ne kadar iş bildiğinizide gösterir bu zaten işi bilen arkadaşlar anlıycaktır farkı.. umarım okurken yazımdan bir şeyler çıkarırsınız...
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  4. #23
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    utku topu taca atma... VE rs 180 hp çıkmadı mı? istanbulda.. yazılım yok sadece egzoz filtre
    Biz en iyi RS'i yaptık diye topic açmadık.
    Senin yapamadığının topici
    Uzatma bence, yeterince küçük düştün.
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  5. #24

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biz en iyi RS'i yaptık diye topic açmadık.
    Senin yapamadığının topici
    Uzatma bence, yeterince küçük düştün.
    hee sen de küçük düştün diğer forumlarda ama aynen devam ediyosun güzel kardeşim..

  6. #25
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cliosportve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Matched konunuza baktım gayet güzel işçilik çıkartmışsınız tebrikler
    Fiyatlandırmalar çok iyi olmuş normalde yurt dışında bu işleme 400-500 eurolardan bahsediyorlar
    Onun dışında gördüğüm kadarıylan sadece ağızlar genişletilmiş alt manifold ise yerinden çıkartılmamış
    Kelebeğin içindeki o engebeli tümsek gibi bir yer olur orayıda güzel düzlemişsiniz
    Bu işçiliği sakıncası yoksa sormak istiyorum nasıl bir aletle yapıyorsunuz ?
    Rotary gibi bir yardımcı ekipmanla mı CNC gibi elektronik bir makinada mı ?
    Tornavida, çekiç, kağıt zımpara biraz da bira

  7. #26
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cliosportve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Matched konunuza baktım gayet güzel işçilik çıkartmışsınız tebrikler
    Fiyatlandırmalar çok iyi olmuş normalde yurt dışında bu işleme 400-500 eurolardan bahsediyorlar
    Onun dışında gördüğüm kadarıylan sadece ağızlar genişletilmiş alt manifold ise yerinden çıkartılmamış
    Kelebeğin içindeki o engebeli tümsek gibi bir yer olur orayıda güzel düzlemişsiniz
    Bu işçiliği sakıncası yoksa sormak istiyorum nasıl bir aletle yapıyorsunuz ?
    Rotary gibi bir yardımcı ekipmanla mı CNC gibi elektronik bir makinada mı ?
    Alt manifoldda da üst manifoldda da ağızlarla beraber 4-5 cm derinlikte gereken genişliklere getiriliyor, zımparası yapılıp parlatılıyor.. Kelebek de dediğin gibi, tümsekler alındığı zaman üst devirlerde canlılık oluyor.. Geri kalanlar Kaan'ın soruları
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  8. #27
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    su hondacılardaki birligin % 5 RS cilerde olsa sırtları yere gelmez. Bazen tayyarcılara bu yuzden ozeniyorum.

  9. #28
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hee sen de küçük düştün diğer forumlarda ama aynen devam ediyosun güzel kardeşim..
    Haklısın, ben manifoldları uygun ölçülerde işletme topici açıyorum, sen o topice gelip ölçüleri kaymış manifoldu satmaya çalışıyorsun.. İnsanlar önünde kimin ne kadar saygı gördüğü ortada..
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  10. #29

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haklısın, ben manifoldları uygun ölçülerde işletme topici açıyorum, sen o topice gelip ölçüleri kaymış manifoldu satmaya çalışıyorsun.. İnsanlar önünde kimin ne kadar saygı gördüğü ortada..
    o manifoldu ve süper cai borusunu sen satmıştın bana unuttun sanırım.. arabanı almadık diye kötü oldum ben biliyorum seni

  11. #30

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    su hondacılardaki birligin % 5 RS cilerde olsa sırtları yere gelmez. Bazen tayyarcılara bu yuzden ozeniyorum.
    hayırdır alper hocam bu konuda hondanın alakası nedir? anlayamadım

  12. #31
    Ahmet_28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    serp dynolara zerre kadar güvencim yok.eksik ölçenmi dersin fazla ölçenmi dersin genede en düzgün ölçüm paşaoğlu dynosunda bence.

    maşallah utku güzel değerler.kaan ellerine sağlık
    barnak bassam olurmu ?

  13. #32
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya koca adamlar yeter. Uzatmayın artık lütfen rica ediyorum ikinizden de

  14. #33
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o manifoldu ve süper cai borusunu sen satmıştın bana unuttun sanırım.. arabanı almadık diye kötü oldum ben biliyorum seni
    Senin bi amacın yok, topici kirletmeyelim.
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  15. #34
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cliosportve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Matched konunuza baktım gayet güzel işçilik çıkartmışsınız tebrikler
    Fiyatlandırmalar çok iyi olmuş normalde yurt dışında bu işleme 400-500 eurolardan bahsediyorlar
    Onun dışında gördüğüm kadarıylan sadece ağızlar genişletilmiş alt manifold ise yerinden çıkartılmamış
    Kelebeğin içindeki o engebeli tümsek gibi bir yer olur orayıda güzel düzlemişsiniz
    Bu işçiliği sakıncası yoksa sormak istiyorum nasıl bir aletle yapıyorsunuz ?
    Rotary gibi bir yardımcı ekipmanla mı CNC gibi elektronik bir makinada mı ?
    rus malı bir makinam var ccr yapımı artı.makitanın snake kiti var görmemişindir duymamışındır istediği derinliğe girer..ben emme olsun gaz kelebeği olsun 12 ayrı aparat kullanıyorum kaliteyi yakalayım diye.cok uğraşıyorum kardeşim açıkcası..polish en son iş 3 kerede ayrıca polishleyip oaketliyorum ve cargoluyorum...
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  16. #35
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayırdır alper hocam bu konuda hondanın alakası nedir? anlayamadım
    yav uzatmayın artık, sonuclara bakalım.

  17. #36
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Buda benden olsun ama bende takılı değil köşede duruyor takcak zaman arıyorum
    Bizde rotary yardımıylan yaptık daha takıp denemek kısmet olmadı ama ben eski düzenci olduğum için gene bunları söker Orjinal best of Stock engine olmayı yeğlerim bkz SS RS
    Neyse Resimler

    Hem portlandı hemde polishlendi çekiçle tüfekle hahahah Bora abi alem adamsın yav



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us

  18. #37

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yav uzatmayın artık, sonuclara bakalım.
    yok canım uzatmıyoruz.. sonuçları görürüz zaten rollerde

  19. #38
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    simdi bu kolların ici super parlak mı olsa iyi, yoksa acaba biraz puruzlu mu bıraksak icini? ya da enjektorlerin takıldıgı tırnakları da mı kırsakki acep. Hatta blokta emme agzındaki kavisi daha smooth mu yapsak

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •