User Tag List

Sayfa 4/4 İlkİlk ... 234
67 sonuçtan 58 ile 67 arası

Konu: Ep3 egzoz secimi.. ?

  1. #58

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim aracimdada orta susturucu + varex var cok ciddi memnunum. Performans konusunda birsey diyemem o sekilde aracimi basindan beri test etmedim ama orjinal egzosttan daha iyi oldugunu kesin soyleyebilirim. Kelebek kapaliyken altlarda daha fazla guc oluyor, bazen kapali alttan basip ustte aciyorum kelebegi

  2. #59

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DjHellfireS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim aracimdada orta susturucu + varex var cok ciddi memnunum. Performans konusunda birsey diyemem o sekilde aracimi basindan beri test etmedim ama orjinal egzosttan daha iyi oldugunu kesin soyleyebilirim. Kelebek kapaliyken altlarda daha fazla guc oluyor, bazen kapali alttan basip ustte aciyorum kelebegi
    s2000varsa eğer düz boru 70mm boru sona 63mm muffler birde single egzost yaptır..Bi gör derim şaşırırsın

    Bu specide denedim 250km-270km arası hızlarda çok rahat oynuyordum.. dual ile olmuyordu bu kadar iyi.

  3. #60

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _muhaRRem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    s2000varsa eğer düz boru 70mm boru sona 63mm muffler birde single egzost yaptır..Bi gör derim şaşırırsın

    Bu specide denedim 250km-270km arası hızlarda çok rahat oynuyordum.. dual ile olmuyordu bu kadar iyi.
    su an orjinal boru orta susturucu ve 63 luk single varex var, memnunum rollinge falan zaten cikmiyorum. Moralim bozuk oldugunda aciyorum dibine kadar 1-2 asiliyorum is yerime mutlu bir sekilde donuyorum

  4. #61
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _muhaRRem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    51mm lik kelebek veya 60mm . egzosttan gelen gazı o kelebekten direk dışarı vermiyormu ?düz boru olduğu için direk veriyor dimi..

    cut out ne yapıyor , kelebneği açıyor varex gibi düz borudan gaz çıkıyor kelebeği kapatıyorsun arabanın orjinal borularından gidiyor veya artık nası bi egzost varsa.

    kelebek açık pozisyonda farkı nedir cut out la varexsin ? ve bana diyebilirmisinki spor bi egzost kadar varex kelebeği açık konumadayken performans verir ,arabayıda tutmaz ??

    Daha açıklayıcı olayım 60mmlik düz boru egzostlu typeR sondada 60 lık bi egzost ,dierinde varex 60mm gaz kelebekli ,varexin kelebek açık konumunda 2side denese sonuç ne olur ?

    Varex açıkken , senin bildiğin diğer performans egzozlarıyla aynı şekilde çalışıyor.Düz boru olmuyor.

    Type R ile Type R denemesi yapılabilir.Ama önce aynı giden 2 type r bulup sonra ikisine egzoz takmak lazım.

  5. #62
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Varex açıkken , senin bildiğin diğer performans egzozlarıyla aynı şekilde çalışıyor.Düz boru olmuyor.

    Type R ile Type R denemesi yapılabilir.Ama önce aynı giden 2 type r bulup sonra ikisine egzoz takmak lazım.
    Aynı araçta aynı yolda hem varex hemde başka susturucu deneseniz daha mantıklı olmazmı?

  6. #63
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tek arabayla rolling mi yapalım ? Hayır mantıklı olmaz.

  7. #64
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tek arabayla rolling mi yapalım ? Hayır mantıklı olmaz.
    rolik değilde kadran yada gidişinden 2 susturucu arasında fark aynı araba üzerinde daha kolay anlaşılır diye düşündüm.

  8. #65

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Varex açıkken , senin bildiğin diğer performans egzozlarıyla aynı şekilde çalışıyor.Düz boru olmuyor.

    Type R ile Type R denemesi yapılabilir.Ama önce aynı giden 2 type r bulup sonra ikisine egzoz takmak lazım.
    siz şimdi diyorsunuzki varex ile hks far etmez 2side performans olarak aynıdır,top speedde farketmez,alt devir farketmez , öylemi ?

  9. #66
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Greddy ile HKS farklıdır di mi ? Aralarında performans olarak 1 boy farkeder mi ? Belki biri geçer belki diğeri.Varex le de durum aynı , belki 1 boy geçer , belki 1 boy geçilir.

    Varex alanların klasik yaptığı , nasıl olsa varex var sesi kesiyor diye orta susturucuları , katalizatörü iptal edip düz boru yaptırmak.Bu şekilde yaptırınca atmosferik motorlarda gerektiği kadar back pressure kalmıyor.
    Bu Varex back pressure'ı öldürüyormu demek ?

  10. #67

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Greddy ile HKS farklıdır di mi ? Aralarında performans olarak 1 boy farkeder mi ? Belki biri geçer belki diğeri.Varex le de durum aynı , belki 1 boy geçer , belki 1 boy geçilir.

    Varex alanların klasik yaptığı , nasıl olsa varex var sesi kesiyor diye orta susturucuları , katalizatörü iptal edip düz boru yaptırmak.Bu şekilde yaptırınca atmosferik motorlarda gerektiği kadar back pressure kalmıyor.
    Bu Varex back pressure'ı öldürüyormu demek ?
    neyse kardeşim ben bu konu hakkında yorum yapmıcam daha,neticede bu malın ticaretini yapıyorsunuz.. hayırlı işler diyim size..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •