User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: Techturkey ailesindeki ustalara soru!!! :)

  1. #1
    onurakbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    32
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation Techturkey ailesindeki ustalara soru!!! :)

    Aracımda şu anda kat iptal var ama muayeneden geçsin diye sahte katalizör görünümlü içi boş bi kat taktırdım cahillikle dikdörtgen birşey .. Alt devirler çok öldü backpress düştü arabam gazda çok yakmaya basladı ve dynoya çıkmadıgım halde su anda dalgalı bir grafiği oldugu hissediliyor.Bu sorunu çözer diye headers+ kat aldım ebaydan

    ürün bu =
    Stainless Steel Header & CAT Civic 88-91 92 93-00 SOHC | eBay

    bunun sorunu çözeceğini düşünerek satın aldım ama sonradan birşey farkına wardım

    aldıgım headers inleti 2" outleti 2.25" yani inlet 51 lik borudan ve dolayısıyla katda ama genelde headerslara baktgımda 1.75 inlet oldugunu gördüm bu sorunumu çözmedekden çok sorun çıkarırmı 4-2-1 headersla bu işi çözebilirmyiim .bir yandanda su borusu gibi düşünürsek kalından inceye gidersek tazzik artar acaba dahamı iyi olur diyorum tekrar bi cahillik yapmayım diye size danışmak istedim .

    Aracım 1.6 ies gettrdğim parçalardan sonra 4-2-1 headers+kat sonra orjinal boru orta ve orjinal son sustrucu olacak bu kominasyon nası bir sonuc verir yakıt ve performans nasıl etkilenir bg elde edilirmi şimdiden teşkkürler işin ustalarına....

  2. #2

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.210
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu sistemde bence sorun çıkmaz sona kadar 51 mm egsoz sona da son susturucuyu düzgün seçersen sorun olmaz. Alt devirlerde çok hissedilir bir kayıp yaşayacağını düşünmüyorum.

  3. #3
    onurakbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    32
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kanashibari Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu sistemde bence sorun çıkmaz sona kadar 51 mm egsoz sona da son susturucuyu düzgün seçersen sorun olmaz. Alt devirlerde çok hissedilir bir kayıp yaşayacağını düşünmüyorum.
    teşkkürler

    Ama daha çok bilgiye ihtiyacım var malesef deyen varmı sitede??

  4. #4
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.930
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sana şöyle söyliyeyim o kat iptal tüpü vs hepsini sök at.
    yapıcagın sistem belli 4-2-1 o headrsi takıcaksın sonrasına izmirde gökhan abinin sattıgı tek parca düz boru alıcaksın sona da ses istiyorsan otto hks apexi vssessiz olsun istiyorsan supersprint megan oem veya varex oem takıcaksın yada ortaya tüp susturucu takviyesi yapmalısın buda alt devirleri beslemede azda olsa yardımcı olur sonra bu setupu güzel bi filtre ile tamamlayacaksın.
    arabanın gideri bayagı değişiyor bundan sonra biz denemesini yaptık bu setuplu benm aracım ile full oem bi rıdvanın aracı denedik en az 5-6 boy fark oluyordu sonra rıdvanda aynı setup yaptı suan kafa kafaya yürüyoruz.
    üst devirler cok canlı altlarda az bi düşüş var ama rahatsız edici birsey değil.

    yakıt olarak ne olur diye merak ediyorsan bu konuyu inceleyebilrisn

    http://www.techturkey.com/forum/gene...-hakkinda.html

  5. #5
    onurakbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    32
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ome_RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sana şöyle söyliyeyim o kat iptal tüpü vs hepsini sök at.
    yapıcagın sistem belli 4-2-1 o headrsi takıcaksın sonrasına izmirde gökhan abinin sattıgı tek parca düz boru alıcaksın sona da ses istiyorsan otto hks apexi vssessiz olsun istiyorsan supersprint megan oem veya varex oem takıcaksın yada ortaya tüp susturucu takviyesi yapmalısın buda alt devirleri beslemede azda olsa yardımcı olur sonra bu setupu güzel bi filtre ile tamamlayacaksın.
    arabanın gideri bayagı değişiyor bundan sonra biz denemesini yaptık bu setuplu benm aracım ile full oem bi rıdvanın aracı denedik en az 5-6 boy fark oluyordu sonra rıdvanda aynı setup yaptı suan kafa kafaya yürüyoruz.
    üst devirler cok canlı altlarda az bi düşüş var ama rahatsız edici birsey değil.

    yakıt olarak ne olur diye merak ediyorsan bu konuyu inceleyebilrisn

    http://www.techturkey.com/forum/gene...-hakkinda.html
    Çok sağol.. kaç bg aldın acaba ölçtün mü?

  6. #6
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.930
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    önumuzdeki hafta dynoya giricem sonrasında portpolish yapılıcak ve tekrar giricem sonra aracın konusuna eklerim cıktısını
    benm tahminime göre 130+ Hp
    polishten sonra 135 civarı cıkar diye tahmin ediyorum.

  7. #7
    onurakbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    32
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ome_RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önumuzdeki hafta dynoya giricem sonrasında portpolish yapılıcak ve tekrar giricem sonra aracın konusuna eklerim cıktısını
    benm tahminime göre 130+ Hp
    polishten sonra 135 civarı cıkar diye tahmin ediyorum.
    Hadi baklım inş 135 civarı bulursun senn aldığın her bg tüm ies ler için yol gösterici olur

  8. #8
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ome_RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önumuzdeki hafta dynoya giricem sonrasında portpolish yapılıcak ve tekrar giricem sonra aracın konusuna eklerim cıktısını
    benm tahminime göre 130+ Hp
    polishten sonra 135 civarı cıkar diye tahmin ediyorum.
    moruk araba bunları yaptıktan sonra çok zengin çalışıyor... bence filtre egsoz dahi yaptıktan sonra SAFCyle inceden bir finetune yapmak lazım yoksa tam verim alınamıyo

  9. #9
    onurakbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    32
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yokmu başka bilgisi olan nası toplarız altları

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •