bunlar fazla uçmuşk&n 5.6hp,aem 4hp derken simota 16hp...
bunlar fazla uçmuşk&n 5.6hp,aem 4hp derken simota 16hp...
dinamometre çıktıları:
1- honda civic VIII 1.8 stock: 123,6 hp - 138,9 nm
2- aynı araç simota cb2-111: 139,3 hp - 189,7 nm
1,8 honda zaten 140hp 175nm değil mi?
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
evet simota cb2-111 hava filitresini bu gece tanıdık elektrikçi arkadaşla taktık, 10 dk sürdüm, sonra araç stop etti, baktım boğazın oradan çıkmış, sonra tekrar taktım, 2 dk sonra yine çıktı, arkadaşı çağırdım, geldi taktı, 2 saat gezdik, sorunsuzdu, 2. köprüye maslakdan girdik, yakıt lpg de 6.4 lt oldu, sonra 5.3'e kadar düştü, bende zevkten dört köşe oldum, eve geldik kontak kapattım, sonra yine dışarı çıktım, ne göreyim, sarı ikaz lambası yanıyor, benzinde de lpg de de yanıyor, aşağı yukarı vites değiştir işaretleri de çalışmıyor, YARDIM lütfen![]()
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
Motor arıza lambanız LPG kaynaklı yanıyor olabılır..
ama egerkı fıltre kıtı 1:1 cıvıc ıcın uyumlu degılde fazla hava cektıgı ıcın yanabılıyor
daha once boyle sorunları yasamıstık
akşam saat 9 da hava filt. kitini taktık, honda civic için yapılmış ama emme manifoldunun girişine cuk diye oturmuyor, 2. el aldım, resimlerdeki cb2-111'le aynı, sakin kullandım, cruse açtım, yakıt acayip düştü ama sonra ışık da yandı, şaşırdım kaldım, acaba hava mı alıyor yine girişten, sarsıntıdan çıkmasın diye kelepçe sonrası sıkı sıkı özel bantla sardık, o boğazdan çıkarsa araç stop ediyor, yarın sabiha gökçene sabah gidicem, tedirgin oldum ..
akü bağlantılarını kesip 10 dk bekleyince sönüyormuş galiba?
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
bu şekilde biraz yol yapmamda sakınca var mı acaba? lpgde 5.3 lt tüketimle sabit 90la gideyim mi? motor fazla fakire kaçar mı? yoksa benzinde mi gitsem acaba?
bir de kime götüreyim aracı şimdiistanbul avrupa maslak özellikle tercihimdir ....
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
ben cb-111 kullanıyorum böyle bir sorunum hiç olmadı
sürekli boğazdan çıkış yapmaması lazım ve cuk diye emmeye oturması lazım
montajda hata yapmış olabilir misiniz? veyahut lpg de bir sıkıntı var...
lpg hava filitresi kiti için yeniden kalibre mi edilmeli acaba?
benzinde gitsemde ışık yanıyordu ...bakalım sabah ne olacak, maslak da bu işin üstadı var mı? hondadan anlayan?
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
bu gece son olarak lpg'ci sorunumu çözer mi acaba? hava filitresiyle bir uyumsuzluk olmuşmudur acaba? prins var, usta 1000 km bakımında 1 gün araç bizde kalacak, kontrol edicez demişti, onlar hallederler mi acaba?
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
bu kadar panik yapmanıza gerek yok honda da her zaman var olan bişeydir motor agrıza ışıgı benimde arada bir yanar söner aynı filtre kitini kullanıyoruz motor ikaz ışıgından korkucak bişey yok ama diger olay up-down yeşil ışıkların yanmaması filtre ile alakalı bişey degildir herhangi bir honda servisine gidip agrıza ışıgını 3 dakikada herhani bir ücret ödemeden söndürebilirisiniz ama ortalama 100 km sonra gene yanacaktır( genelde lpg takılı araçlarından çogunda agrıza lambasıda yanık durumdadır)
LPG de arıza ışığı aslında ayarla alakalı bir durum... kendi Hyundaimizde ne yaparsanız yapın LPG ışığı sönmez şeklinde yorumlar alıyorduk... ama arıza ışığı yanmıyordu... birgün yakıt aldıktan sonra arıza ışığı yanmaya başladı ve düzelttirdikçe tekrar tekrar yanmaya devam etti. Atiker merkezi aradım beni bostancıda Ferdi ustaya yönlendirdiler... bir kere ayar yaptı 6 aydırtek bir kere bile yanmadı...
muhtemelen kalibrasyon sorunu vardır anadolu yakası bostancı sanayide Ferdi ustayı tek geçerim
sarı ikaz lambası rahatsız ediyorsa;akü kutup başını söküp 5-10sn bekleyip,takın.fakat çözüm olmaz bu.
up down ışıkları da çalışmıyor, buna ne sebep olabilir acaba?
lpg'ciye birazdan telefon edicem, umarım beni sallamaz, lpg de sorun yoktu, hava filitresini taktık, sonra gezdik dolaştık, lpg fulledik, sonra ışık yandı, up down kayboldu
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
akünün bağlantılarını ayırdık, 5 dk bekledik, taktık, şu an arıza lambası yanmıyor, up down olayı da çalışıyor...
dün akşam montaj sonrası iki kere filitre borusu boğazdan çıktı, araç silkeler gibi oldu stop etti, sonra çok kısa mesafe aracı yürüterek kenara çekmiştim, acaba o sırada mı o arıza kodları oluştu?
inşallah sorun çıkmaz, babam araçla uğraşmama sinir oluyor, o araçtayken bu arızalar oldu, ustayı geri çağırdımaksilik işte, o yüzden sorunsuz olması lazım, yoksa orjinale geri dönücem ...
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
civic iniz varsa zage leyinbaşka bişey demiyorum
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)