User Tag List

Sayfa 4/4 İlkİlk ... 234
76 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: E36 3.20i coupe ye ne yapalım

  1. #58
    oZaFaCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    67
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fastchild Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arka koltuğun altında kaplı olan kahverengi bir kumaş var o yerindemi bakın bizim 3.18de geliyordu benzin kokusu o halı koltuğun altın atoplanmış düzgünce serdik yerine geçti koku
    halı dosemelerı dahıl kokpıtle beraber arabayı soktum ve revızyona soktum zaten kendı basıma halıyla bezle degıl sanırım


    Alıntı aliburma Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah diyelim o zaman. güle güle binmeye devam edersin inşallah. ben de iki ay kadar önce bir 320i aldım, öncesinde integra Vtec, ondan da önce vti'a biniyordum. gerçekten honda dan aldığım zevki bmw den alamadım, ayrıca bu kadar kısa zamanda hiçbir arabam için bu denli masraf etmedim, resmen beni yıldırdı ama ağır ağır gitmenin tadı da bir başkaymış gerçekten!!! senin de dediğin gibi (tabi ben daha yeniyim ve tam da yan olarak gidemiyorum ) bir iki göbekte gaza dokunup yengeç spec yapmakta ayrı bir zevk
    vallaha bende daha once japon kullanıyordum (mıtsubıshı) nedense bende aynı zevkı alamıyorum
    Bakım zamanı gidip de parçacıya "abi ordan 4 tane bosch buji versene" demeye utanırım, Allah düşmanımın başına vermesin

  2. #59
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne demek vtec2 cız bız olur?

    BMW e36 320i;

    Topspeed 214 km/h
    Acceleration 9.9 s (0-100 km/h)

    Vtec2;
    TopSpeed 201 km/h
    0-100 km/h (s) 9.6

    Ek olarak vtec2'nin şanzuman oranları daha kısa.
    vtec2 1130 kilo iken e36 1360 kilo. (vtec2: 110 hp | 320i: 150 hp kiloya bölelim)

    Ve son olarak;

    2005 model araç ile 1999 model (son modeli) aracın kondüsyonunu göz önünde bulundurun? Biraz mantıklı konuşalım.
    RESPECT YOUR ELDERS

  3. #60
    oZaFaCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    67
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vtec ıyıdır tabı
    Bakım zamanı gidip de parçacıya "abi ordan 4 tane bosch buji versene" demeye utanırım, Allah düşmanımın başına vermesin

  4. #61
    TolgaEsentepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.998
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    napıyosun coder, teknik veriye göre arabamı yarıştırıyorsun ?
    .

  5. #62
    oZaFaCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    67
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    standart lastık genıslıklerını, yolun verdıgı surtunme kuvvetını falan da hesaplamak lazım tabi ))
    Bakım zamanı gidip de parçacıya "abi ordan 4 tane bosch buji versene" demeye utanırım, Allah düşmanımın başına vermesin

  6. #63
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vtec2 den bahsedilmiş de 45binde manuel ilk sahibinden aldıgım gül gibi vtec2mle , ilk sahibi amcam olan 98 3.20coupe denedik geçen yıl. amcamın aracında eksoz k n kutu içi ve headers vardı. 0 - 120 (140) a kadar kesinlikle tutunuyordum 3.20ye. yani şehir içinde yolda denendiğinde anlık sonuclar için şansı var vtec2nin fakat virajlı yollarda yada önü açık düzlükte e36nın güzel stoplarını izlemek düşer

  7. #64
    Süleyman Hoşgel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı oZaFaCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    standart lastık genıslıklerını, yolun verdıgı surtunme kuvvetını falan da hesaplamak lazım tabi ))
    aktarmadan düşen güçte var tabi

  8. #65
    dj_batukaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neden her karşılaştırmda BMW nin yok eskisi yok yıpranmışı yok yorgunu baz alınır hiç anlamadım...

    arkadaş ben 2,5 sene 98 mod. 3.20 cabrioya bindim rüzgarın kuvveti daha fazla agırlık daha fazla ve arabada sadece headers ile egsoz vardı filtre dahi yoktu artı olarakda 18" jantlarla gezdim arkalar 245*35*18 di

    ama Yolda da maşallahı vardı Top speed için 210 km. denmiş ben kendi aracımda dücce yolunda kadran dayadım buda yaklaşık 245 km. öyle kolay kolay ellenmemiş sağı solu yüklenmemiş bi vtec2 de gelip beni geçemedi... yada bu kıyak arabalar bize denk gelmedi diyelim kimse kırılıp darılmasın

    Demek ki benim aracım hakikatten çok iyiymiş şanslı adamın vesselam

    Kardeşim senin aracına gelincede kasa düzgünse donanımlı bir araçsa direk 28'e çevirmende hiç bi sıkıntı yok işçiliği malzemesi kaliteli olsun aslanlar gibi yürürsün ister amerikanları yakar low&slow yaparsın ister gaza basar yanlarsın sorun yok

  9. #66
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dj_batukaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neden her karşılaştırmda BMW nin yok eskisi yok yıpranmışı yok yorgunu baz alınır hiç anlamadım...
    Dirisi, motoru sağlıklısı, biraz yürüyeni kafa tutar çünkü. Olmaz, kıyaslama Bmw ile yapılacaksa motoru bitik hurda çer çöple yapılacak..
    OTOBULL GARAGE

  10. #67
    dj_batukaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OMTech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dirisi, motoru sağlıklısı, biraz yürüyeni kafa tutar çünkü. Olmaz, kıyaslama Bmw ile yapılacaksa motoru bitik hurda çer çöple yapılacak..
    aşağısı kurtarmıyor çünkü

  11. #68
    oZaFaCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    67
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dj_batukaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neden her karşılaştırmda BMW nin yok eskisi yok yıpranmışı yok yorgunu baz alınır hiç anlamadım...

    arkadaş ben 2,5 sene 98 mod. 3.20 cabrioya bindim rüzgarın kuvveti daha fazla agırlık daha fazla ve arabada sadece headers ile egsoz vardı filtre dahi yoktu artı olarakda 18" jantlarla gezdim arkalar 245*35*18 di

    ama Yolda da maşallahı vardı Top speed için 210 km. denmiş ben kendi aracımda dücce yolunda kadran dayadım buda yaklaşık 245 km. öyle kolay kolay ellenmemiş sağı solu yüklenmemiş bi vtec2 de gelip beni geçemedi... yada bu kıyak arabalar bize denk gelmedi diyelim kimse kırılıp darılmasın

    Demek ki benim aracım hakikatten çok iyiymiş şanslı adamın vesselam

    Kardeşim senin aracına gelincede kasa düzgünse donanımlı bir araçsa direk 28'e çevirmende hiç bi sıkıntı yok işçiliği malzemesi kaliteli olsun aslanlar gibi yürürsün ister amerikanları yakar low&slow yaparsın ister gaza basar yanlarsın sorun yok
    aynen katılıyorum)

    ayrıca arac 2.8 suanda vteclerle denemedım deneyesımde yok gecıp gıdebılırler sıkıntı yok
    Bakım zamanı gidip de parçacıya "abi ordan 4 tane bosch buji versene" demeye utanırım, Allah düşmanımın başına vermesin

  12. #69
    hondarklove - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    72
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ReßeL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu 1.6 araclara gecmek gecilmek kavgasi hic bitmedi bu arabalarda yazik sidik yaristirilcak diye kullanim zevki es geciliyor bu kadar hirs niye anlamiyorum...
    helall adam konuyu ne diye acmış millet ne diyor
    eg love hastalık.

  13. #70
    e30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu horttan kurtulamamış bi türlü

  14. #71
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hort mort ama 320 atmo 1.6 cıların bende dahil olmak üzere geçmeyi kendime en yakın bulduğu hızlı araba 1.6 astra f varken 110 120 ye kadar kafa göz gidiyordum sonra böyle bi ışıııık

  15. #72

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    türkiye ankara
    Mesaj
    266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    e36 3.20nin en büyük handikapı görece uyumsuz vites oranlarıdır performansa dair..
    ve e36 kullanıcıları dikkat etsinler 2. vitesi 80 gibi bitirdiklerinde araç 3. vitese 5000 devir altı start verir
    işte tam bu noktada yanındaki araç uzayıverir..
    bu dezavantaja mukabil takdire şayan bir 5. vitesi vardır 1 oranlı son vites 3.45 oranlı son dişli ile yokuş yukarı dahi kesiciye girer ''beğenmediğiniz'' 3.20
    5. vitese kadar 1.6 lar tutunabilir lakin son viteste gti grubu hariç hiç bir 1.6 nın gözünün yaşına bakmaz.. amiyane ifade ile hacamat eder..
    işkembeden sallamıyorum yıllarca bu makinalarla hemhal olmuş birisi olarak yazıyorum
    sağlıcakla...

  16. #73

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    türkiye ankara
    Mesaj
    266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilaveten inanması güç gelebilir fakat ; 66 mm gibi hatırı sayılır kısa strok, 3.45 gibi kısa son dişli,1 oranlı kısa son vites kombinasyonu ile 3.20 nin 5. vitesi 2.93 dif. çeviren 84 mm stroklu 3.28 ten bazı periyotlarda neredeyse daha iyi..(
    e36 3.28 imde hali hazırdaki e46 3.28 imde aşırı bakımlı sağlıklı arabalar)

  17. #74
    ALPER-VNS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    4.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    320 cabrio ile 245 gören olmuş da, standart halinde 225te kesiciye giriliyo zaten.. Standarttan bahsetmiyo muyuz?

    E46 320ia vardı bizde bir de, çok eşşekti..

  18. #75
    aTaBeY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    1.143
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tabiiki e36 bana göre sevmeyeninin çok nadir olduğu efsane kasalardandır , kendimde şahsına hele ki diri cabriosuna hastayım hep de gözümdedir (Daha 98 yılında sıfır iken almanyadan gelen akrabam sayesinde binmiştim orda spor araçlara hasta oldum) bende de ayrı bir yeri vardır ancak...
    2002-2003 yıllarında 97 senesinde sıfır aldığımızı full servis bakımlı aşırı sağlıklı o yıllarda daha 50-60 binde olan ae101 gli corolla'm ile çok 3.20i nin şehir içinde ışıkdan ışığa aklını almışlığım uzunda da 1 boy yada kafa kafaya girmek kaydı ile hüsrana uğratmışlığım vardır. Ha araçlar nekadar sağlıklı onu bilemem ancak 3.20 3.18 3.16 o kasaya yakışmayan bir motor tüm arabayı mahvediyor.
    S!nek Performance Race Parts & Aftermarket

  19. #76

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    türkiye ankara
    Mesaj
    266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu tür hususlarda tarafgir üslubu ile yazmamaya itina gösterdim..
    ancak hakikati beyan etmeyede engel olmamalı diye düşünüyorum bu hassasiyet..
    4 tane e36 3.20mim oldu.. hepsininde krank eksantrik sensörleri, siklon valfi, bobinleri, hava akışmetresi, sente ayarı, vanos bakımı,alternatör bakımı, termiği, radyatörü, termostatı, devridaimi, o 2 sensörleri vs vs.. yeni ve bakımlı idi..
    yıllar içinde e36 lar ile defalarca başta ankara trabzon ve ankara istanbul olmak üzre abartısız toplamda 100 bin km den fazla yol yapmışımdır..
    tüm bu bakımlar eski bir araba ile marşına basıp spontane karsa gidebilmek içindi ve bunun doğal sonucuda aracın potansiyel değil reel performansını vermesi oldu..
    siz ae101 toyota ile hangi e36 ları geçtiniz yada zorladınız bilmiyorum ama yukarda saydığım bakımlara haiz bir 3.20 toyotayı ağlatır uzunda..
    bırakın 1,6 atmosferik corollayı aşırı besleme 2011 model c180 leri de gördük kısada uzunda..
    motorların yakışmamasına gelince;
    o üniteler araçlara ahenkten ötürü değil güç yelpazesi eşliğinde üretim ve satış stratejisi adına koyuluyor.. bilindik klişe para çokomel ilişkisi..
    bana göre 6 silindir m50 yada m52 ise en çok yakışan motorlardır o kasaya bilhassa akustik itibari ile..
    sağlıcakla..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •