User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
26 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 106 N/A tavsiye-yardım

  1. #1
    FT106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    401
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    106 N/A tavsiye-yardım

    Aracımın motorunu çok aşırıya kaçmadan güçlendirmek istiyorum.Belirtmek isterimki aracımı günlük kullanan birisi değilim.Hafta sonu gazlamaları ve denemeleri için kısacası zevk için kullanıyorum.Bütçe çok fazla değil 2700 Tl gibi parça bütçesi var.

    Bazı yerlerde okuyorum m52 piston veya 307 pistonu kullananları.Bu pistonların + ları - leri nelerdir?Ömür durumları vs.sıkıştırmayı ve hacimi kaça çıkarırlar?Kısacası iş görür niteliktemi ?
    Bu linkteki pistonlar iş görürmü ?78.5mm.sıkıştırmayıda 11.2 ye çıkarıyormuş sahibinin dediğine göre
    Peugeot Piston 800 TL - İlan ve alışverişte ilk adres sahibinden.com' da - 56015227

    Egzantrik içinse estaş denilen marka nasıldır ? Orjinal marka ile performans açısından büyük bir fark varmıdır ?

    Kısa ayna mahruti olayına gelince.Partner 1.9 D lerden çıkan dişli oluyormu 106 lara ? ŞAyet oluyorsa oranı kaçtır ? Bu mahruti için kesin olur diyen varsa hazırda var taktırmak için.

    Dipnot: 2. el performans parçaları değerlendirilir fiyatlar göz önünde bulundurularak

    Keyifli forumlar.

  2. #2
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pt52 + m52 işlem tamam

  3. #3
    FT106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    401
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    m52 ile kırarrr diolar kanki

  4. #4
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stok egzantrik ile m52 pistonun eteklerini kıran tanıyorum. 2700 bütçe ile bence egzantrik vs hiç bulaşmayın derim. Benim bugün bir 106ım olsa o bütçe ile yapacaklarım (yürütmek namına)

    akünün arkaya taşınması
    farın delinip custom cai yapılması
    komple düz boru egzoz+kaliteli bir son susturucu
    ince conta
    timing
    yazılım(öle bakkal usulü al tak değil. Tüm ekipmanlar takıldıktan sonra custom birşey)
    O2 sensörü ateşleme bobin ve bujileri oem alırdım

    Motor kompresyonu iyi ise bu şekilde 140 hp belki az daha üstü değer yakalarsın ki bude emin ol seni keser.

    2700 TL ye egzantrik olayına girebilmek için malzemelerde hep ekonomik olan 2. ellere yönelmek sorunda kalacaksın buda kesin olmamakla birlikte kısa vadede sorunlarla uğraşmana sebep olabilir. Ucuz etin yahnisi misali...

  5. #5
    FT106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    401
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    akü arkada zaten.kaputta filtre için delik var.hava sıkıntımız yok yani.yazılımda chare arkadaşımzın yaptığı bir yazılım var.Dediğim gibi aracı günlük kullanmıyorum sadece hafta sonları sıkmalık.

  6. #6
    ufuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    T.C.
    Mesaj
    1.731
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ınce kısa portpolıs yola dewam.. bu paraya bunlar yapılır zaten

  7. #7
    FT106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    401
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O zaman kaba bir hesapla ince conta 1000
    kısa 1000
    polist 700 tl

    öylemi ?

  8. #8
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EREN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stok egzantrik ile m52 pistonun eteklerini kıran tanıyorum. 2700 bütçe ile bence egzantrik vs hiç bulaşmayın derim. Benim bugün bir 106ım olsa o bütçe ile yapacaklarım (yürütmek namına)

    akünün arkaya taşınması
    farın delinip custom cai yapılması
    komple düz boru egzoz+kaliteli bir son susturucu
    ince conta
    timing
    yazılım(öle bakkal usulü al tak değil. Tüm ekipmanlar takıldıktan sonra custom birşey)
    O2 sensörü ateşleme bobin ve bujileri oem alırdım

    Motor kompresyonu iyi ise bu şekilde 140 hp belki az daha üstü değer yakalarsın ki bude emin ol seni keser.

    2700 TL ye egzantrik olayına girebilmek için malzemelerde hep ekonomik olan 2. ellere yönelmek sorunda kalacaksın buda kesin olmamakla birlikte kısa vadede sorunlarla uğraşmana sebep olabilir. Ucuz etin yahnisi misali...
    bunların hepsi zaten araçta mevcut

  9. #9

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Bahçelievler/İstanbul/61
    Mesaj
    4.727
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    wösner piston
    pt52
    yay şapka
    yazılım egsoz filtre chip polish vs devam et gitsin =) baya zevk alırsın m52 filan uraşma.. tabi dediğin bütçe dışı dedim

    wösner piston
    chip
    pt52
    egsoz
    13/59
    hafif volan
    portpolish
    kent cams yay şapka

    gibi

  10. #10
    FT106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    401
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yay şarka ortalama fiyatı nedir acaba ?O biraz kasar gibi ama ileriye dönük düşünülebilir


    Uploaded with ImageShack.us

  11. #11

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İst53
    Mesaj
    2.552
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    conta bin tl edermi ya =?

  12. #12
    ufuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    T.C.
    Mesaj
    1.731
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ıncesı komple portpolısı bunun yanında kısası baskısı balalatası o2 sı polıse gore cıpı fırtlesı duz borsu trıgerdı bakımıydı ıscılıkler falan ... Asagı yukarıı

  13. #13
    glockevo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Newyork city
    Mesaj
    441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapaktan cok aldırmadıysan oem conta,pt52,14/60,düz boru vs iyi bir yazılım bişiler olur.....

  14. #14
    alpergti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    706
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2700 tl ile piston alıp rektefiye ıvır zıvır yapabilirsin ilk etapta...daha sonra 52 yay şapka kısa falan uzar gider...bmw pistonu takıcağına git 2700 ü pavyonda ye daha güzel olur

  15. #15
    FT106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    401
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O halde pistona girip fantazi yapmaya gerek yok bu parayla.pt52 13/59 polish conta yeterli olur sanırım :S

  16. #16

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen m52 ye falan hiç bulaşma halo bütün sensörlerin yenilenmiş olsun bi kısa bi conta bile arabayı zıplatır zaten sökmüşsün arabayı emme, kelebek kapak portpolish güzel şeyler çıkar hayırlısı olsun
    40 Alimi 1 Delille yendim, 1 Cahili 40 Delille Yenemedim. (İmam Şafii)

  17. #17
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2700 tl bütce ile

    pt52 egzantrik ortalama 1000 tl ince conta 50 tl portpolish 400 civarı kapak sökme takma vs. işcilik vericeksin 250 gibi de o tutsa birde timing yaptırtıcaksın kapağı söktüreceğin ustayı doğru seçersen oda içinde olur 1000 lira para kalır

    bununlada 500 550 civarı 13-59 kısa 2. vites sekromenci sealdir contadır akis kafasıdır tutar birde bronz takarsın 150 200 gibide o tutar bide işcili verirsin geriyede bi 50 lira kalırsa onunlada parçaları temizlemek için benzin yada tiner alırsın olur biter

  18. #18
    kop42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Dikmen
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2700 tl ıle bı hesap yapalım 1200 tl pıston desek honlamayı abartıyorlar bazen ıyı bı rektefıyecı bulursan gecırmeyen 150 200 e halledersın naptı 1400 bıde kısa yaparsın 350 de ona yaz 1750.gerıye 950 kalıyor ıscılık ne alırlar sokme takma bılmıyorum


    bence ılk once alt tarafı doldur gerısını yapması yarım gunluk ıs
    et giren yere dert girmez.

  19. #19
    FT106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    401
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    estaş egzantriklerın fiyatları uygun gibi sanırım? bir sıkıntı çıkartırlarmı acaba ?

    birde 307 pistonu kolu kullanılıyor diye bir duyum aldım ne kadar doğrudur _?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •