User Tag List

Sayfa 6/8 İlkİlk ... 45678 SonSon
145 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: Uno Project

  1. #96
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yapmayın beyler.

    Burma burma bıyıklarım, gelir hepinizi ayıklarım. Ayık olun
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  2. #97
    mhmtsrtp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    781
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zıpzıp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    unoyla ilgili izlenilmesi gereken bir video

    Fiat uno turbo 1400cc vs subaru sti,focus rs,106 turbo

    http://www.dailymotion.com/video/x7o...ubaru-sti_auto
    yini 205 farkı unoya binmeme rağmen vazgeçemiyorum şu meretlerden

  3. #98
    eFe_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    95
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mhmtsrtp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yini 205 farkı unoya binmeme rağmen vazgeçemiyorum şu meretlerden
    satda alalım mehmet sana bir tane

  4. #99
    erdemsddk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    samsun
    Mesaj
    359
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zıpzıp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    unoyla ilgili izlenilmesi gereken bir video

    Fiat uno turbo 1400cc vs subaru sti,focus rs,106 turbo

    http://www.dailymotion.com/video/x7o...ubaru-sti_auto
    Alet fena yaw

  5. #100
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zıpzıp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence sen birazcık daha araştır MK1 unonun bloguyla MK2 unon blogu farklı

    mk1 uno 1300cc
    mk2 uno 1400cc

    piston çapları bile farklı =)
    arkadaşlar atışmayalım ama emin olmadanda yazmayalım birkaç yanlış bilgi var düzelteyim

    bloklar aynı en başta harun veya bütün fiat sohc blokları aynı yazabilirim sadece içleri farklı kapaklarda küçük farklar olabiliyor, piston çapları ve stroke ları farklı egzantrikleri turboları intercoolerları kısaca çoğu şeyi farklı

    Alıntı cgr328 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o kadar eminsin yani ben sana bilgi vermeye çalışmıyorum genel olarak konusuyorum ben demedimki ikisininde piston çapları aynıdır veya motorları farklıdır die ben dedimki bilgi almak isteyene bilgi veririm dedim derinlere inmedim insanlık için kimseyi küçük düşürmedim ama sen gelmiş ukelalık yapıosun bu arada sana gösteriyim yanlış bildiğin bişeyler daha war
    silindir kapağından hacim kazanılmaz sıkıştırma artıp azaları sadece combustion chamber ile oynayarak, hacim ise pistonun çapı ve krankın stroke oranıyla belirli olur mesela fiat sohc bloka 4 farklı çapta piston ve 3 farklı strokeda krank kullanılarak 12 farklı hacim elde edilmiştir bunlar 1116cc ile 1581 cc arasında değişir

    megaşukufeyide tek geçerim kim bilir belki bnm unoda birgün ms ile yürür kafama eser yaparım

    kesiciyide fuel/spark cut -13 degree reard yap bi tavsiye ederim hard cut soft cuttan daha az olsun

  6. #101
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar atışmayalım ama emin olmadanda yazmayalım birkaç yanlış bilgi var düzelteyim

    bloklar aynı en başta harun veya bütün fiat sohc blokları aynı yazabilirim sadece içleri farklı kapaklarda küçük farklar olabiliyor, piston çapları ve stroke ları farklı egzantrikleri turboları intercoolerları kısaca çoğu şeyi farklı



    silindir kapağından hacim kazanılmaz sıkıştırma artıp azaları sadece combustion chamber ile oynayarak, hacim ise pistonun çapı ve krankın stroke oranıyla belirli olur mesela fiat sohc bloka 4 farklı çapta piston ve 3 farklı strokeda krank kullanılarak 12 farklı hacim elde edilmiştir bunlar 1116cc ile 1581 cc arasında değişir

    megaşukufeyide tek geçerim kim bilir belki bnm unoda birgün ms ile yürür kafama eser yaparım

    kesiciyide fuel/spark cut -13 degree reard yap bi tavsiye ederim hard cut soft cuttan daha az olsun


    canım abim onları biliyorum yazımda da yazdım ben ayrıntıya girmiyorum die arkadaşa kısa yoldan anlatıyım dedim ... bilgilerin için teşşekkurler

  7. #102
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar atışmayalım ama emin olmadanda yazmayalım birkaç yanlış bilgi var düzelteyim

    bloklar aynı en başta harun veya bütün fiat sohc blokları aynı yazabilirim sadece içleri farklı kapaklarda küçük farklar olabiliyor, piston çapları ve stroke ları farklı egzantrikleri turboları intercoolerları kısaca çoğu şeyi farklı



    silindir kapağından hacim kazanılmaz sıkıştırma artıp azaları sadece combustion chamber ile oynayarak, hacim ise pistonun çapı ve krankın stroke oranıyla belirli olur mesela fiat sohc bloka 4 farklı çapta piston ve 3 farklı strokeda krank kullanılarak 12 farklı hacim elde edilmiştir bunlar 1116cc ile 1581 cc arasında değişir

    megaşukufeyide tek geçerim kim bilir belki bnm unoda birgün ms ile yürür kafama eser yaparım

    kesiciyide fuel/spark cut -13 degree reard yap bi tavsiye ederim hard cut soft cuttan daha az olsun

    kemal deck heigtlerı ve borelanabilirlikleriyle ilgili bilgin varmı?

    varsa aklıma eceyip bişeyler geldi

  8. #103
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cgr328 rica ederim afiyet olsun

    Alıntı corolla117 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemal deck heigtlerı ve borelanabilirlikleriyle ilgili bilgin varmı?

    varsa aklıma eceyip bişeyler geldi
    msn den devam edelim en strokelu krank var son uno ve tipolarda

    dech heigt sorunu yok

    borelanma mümkün o aklına geleni yapıcamda motorun bitmesini bekliyorum

  9. #104
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    msn den devam edelim en strokelu krank var son uno ve tipolarda

    dech heigt sorunu yok

    borelanma mümkün o aklına geleni yapıcamda motorun bitmesini bekliyorum
    ALL MOTOR uno asdfsfd

  10. #105
    zıpzıp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul-57
    Mesaj
    5.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cgr328 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o kadar eminsin yani ben sana bilgi vermeye çalışmıyorum genel olarak konusuyorum ben demedimki ikisininde piston çapları aynıdır veya motorları farklıdır die ben dedimki bilgi almak isteyene bilgi veririm dedim derinlere inmedim insanlık için kimseyi küçük düşürmedim ama sen gelmiş ukelalık yapıosun bu arada sana gösteriyim yanlış bildiğin bişeyler daha war

    uno

    bu mk2 uno nun silindir kapağı gördüğün gibi piston yerleri oyuk


    .
    .
    . bak buda mk1 uno nun silindir kapağı normal düz kapak

    slx

    her iki unonunda motorları aynıdır yanlız silindir kapağı biraz değişikdir ikisinin su yağ kanalları aynı , aynı tipde sadece birininki oyuk birideğil hacimide ordan kazanıyor zaten ... haa ayrıca araştırmama gerek kalmadı türkiyede ilk 4. enjektörlü ms beyinli şahini ben yaptım neyin ne olduğunu gayet ii biliyorum

    mtr




    bak buda videom izlemek istersin belki

    http://www.facebook.com/#!/video/vid...8175817&ref=mf


    inşallah yanlış anlaşılmamışımdır ben sadece bilgi verdim

    ben seni aşşalıcak küçük düşürücek bişy söyledigimi sanmıyorum farklı oldugunu söyledim sen onu yaptıysan bizde TR'nin ilk swaplarından birini yapmışlardanız

    marea 1.6 16v motor koyduk =) 2.0 motor koyuluyorduki 4 cm ile kurtarmadı projenin o seneden kalan fotografları =) powered by u.özcan













    teşekkürler yollarımız o tarafa düşerse =) görüşmek üzere
    JoYTeaM

  11. #106
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı corolla117 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ALL MOTOR uno asdfsfd
    omg düşünemiyorum o speclerde 1 uno ölürsün resmen stock king

    harun o koymaya kalktığınız blokla unonun bloğu aynı

  12. #107
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zıpzıp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    teşekkürler yollarımız o tarafa düşerse =) görüşmek üzere
    inş beklerim

  13. #108
    zıpzıp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul-57
    Mesaj
    5.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    omg düşünemiyorum o speclerde 1 uno ölürsün resmen stock king

    harun o koymaya kalktığınız blokla unonun bloğu aynı
    koymaya kalktıgımız degil koydugumuz motor bana hala idda ediyorsun 1.6 marea ile

    1.4 uno blogu aynı cart curt


    2 sininde silindir kapak contalarını al üst üste koy =) bu sana yeterli cevap olacagını düşünüyorum
    JoYTeaM

  14. #109
    zıpzıp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul-57
    Mesaj
    5.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    heeee + yaglama dişli sayısı farklı bide =)


    daha fazla detaylı bilgi isterseniz telden yardımcı olucam
    JoYTeaM

  15. #110
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zıpzıp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    koymaya kalktıgımız degil koydugumuz motor bana hala idda ediyorsun 1.6 marea ile

    1.4 uno blogu aynı cart curt


    2 sininde silindir kapak contalarını al üst üste koy =) bu sana yeterli cevap olacagını düşünüyorum
    su kanalları ve yağ kanallarının farklı yerde olabilir mesela 205 1,9 gti 8 v blok ile t16 405 mi16 dan çıkan 16 v motor blokları aynı ama kapaklarda yağ ve su kanallları yeri farklı

  16. #111
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dip bas Sonra panjur iptali ile başla zaten gerisi gelir

  17. #112
    Rec.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Aksaray
    Mesaj
    3.123
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dip bas Sonra panjur iptali ile başla zaten gerisi gelir
    Aracımda logo iptali var zaten

  18. #113
    zıpzıp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul-57
    Mesaj
    5.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    su kanalları ve yağ kanallarının farklı yerde olabilir mesela 205 1,9 gti 8 v blok ile t16 405 mi16 dan çıkan 16 v motor blokları aynı ama kapaklarda yağ ve su kanallları yeri farklı

    su ile yag kanalı farklı olunca nasıl aynı oluyor onu anlamadım fark orda zaten + olarakta


    mareada zaten 2 tip motor var 98 e kadar aynı 98den sonra olan var bide

    2 side 103 hp 2 sininde torkları farklı anlatabiliyormyum ?
    JoYTeaM

  19. #114
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 modelin ztn çap strok oranı farklı ikiside 16v ama silindir kapakları aynımı bilmiyorum

    late model ın torku daha yüksek olması lazım b6 motor kodlu olan yani

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •