Volvo'ya uyguladığım Sonax Extreme Ceramic Lack Protect ürünü 3 parçada bariz şekilde etkisi zayıfladığından ve madem başlangıcı Sonax ile yaptım destekleyici ürün olarak da Sonax'dan bir ürün kullanmak istedim ve tercihimi Spray & Seal'dan yana kullandım.
Spray & Seal ürünü yurt dışında BSD ile hemen hemen aynı fiyatlara satılıyor ama malesef bizde aralarında 2 katı fiyat farkı oluşuyor. Bizde bu ürün 140-150 TL bandında satılıyorBen almaya niyetlendiğimde n11'de indirim vardı ve kuponda olunca 120 TL'ye almıştım.
Gelelim ürünün özelliklerine, güzel bir kokusu var hatta bir ara içesim bile gelmedi değil; uygulaması çok kolay sadece ıslak ve temiz yüzeye ürünü sıkın ve beklemeden durulayın. Ürünün şişesinde seramik korumalar içinde uygundur diye belirtilmiş yani ister zeminde etkisi zayıflamış bir ürün olsun isterse yüzeyde hiç ürün olmasın iki türlü de ürün etkisini gösteriyor.
Yüzeyi çok kaygan hale getiriyor. Sonax'ın ceramic lack protect ürünü yüzeyi kaygan hale getirmemişti en azından hissiyat bu şekildeydi ama Spray & Seal sornası yüzey çok kaygan bir hale geldi. Bu etkiyi yüzeyde koruması olmayan Duster'da da aynı şekilde gözlemledim. Suyu basınçsız yani normal akışında olacak şekilde yüzeye tutarsanız da su perde gibi hızlı şekilde aşağı doğru iniyor ve kurulama işlemi de haliyle çok kolay ve hızlı yapılabiliyor.
Şişenin hacmine göre yapabielceğiniz uygulama sayısı en fazla 5 olacaktır. İlk uygulamayı Volvo üzerinde yapmasaydım nereye ne kadar ürün harcayabileceğimi de görebilecektim ama malesef önceliği Volvo'ya verince ürünü de bol bulamaç harcayınca şişenin yarısına kadar gelmiş bulundum![]()
Duster'da ise, spray kafanın püskürtme açısını ve uzaklığını görünce çok çok az ürün kullandım haliyle şişede kalan ürün mitkarı ile bir uygulama daha çıkarabileceğim
Aşağıdaki videoda peş peşe 2 uygulama var. İlk uygulama Volvo sonraki Duster. Duster'da kayganlığı görmeniz için ıslak yüzeyde test de yaptım. (evet yüzey ıslakken bile kayganlık hissi çok iyi)
YouTube