supersın be proje haftas ı bnı detaılıng moduna soktugu ıcın konuyu acan arkadasa tesekkuru bır borc bılırım...
Printable View
supersın be proje haftas ı bnı detaılıng moduna soktugu ıcın konuyu acan arkadasa tesekkuru bır borc bılırım...
ferro bildiğin yanmış :)
bende bu aralar kış bakımı yapıcam bakalım tüm günümü ayırcam sanki :o
bu adamlar delırmıs :D
F458 im olucak, böyle uygulama yaptırmam hayatta :) kim kıyıpta zımparaya verir arabasını? Manyak olmak lazım
vallaha iyi cesaret ben isterdim yaptırmak ama bizler cilayı zor alıyoruz kaldı ki zımpara işine girelim :(
mükemmel olmuş
tamamen yanlış bilgi zımparadan sonra uygun aşındırıcı kullanılarak uygulama yapılır ve ne çizik nede hare hiçbirşey kalmaz ayrıca parlaklık stabilizasyonu diye birşey yoktur her wax yada sealantın kendine göre bir kalıcılığı vardır gereken zamanda yapılırsa boya sürekli koruma altında olur.. ve son olarak 458 e sahip olan biri benzinlikte köpüklü yıkama yapar mı:soru:
vay anasını adam cidden fabrikasyon boyasından daha iyi hale getirdi :D
ferrari çok fena olmuş
psikolojik sorunları olduğunu düşünüyorum bu kadar temizlik yapanların..
hadi temizlik yaptığını geçtim, hangi sırayla cila yaptığını bile numaralandırmış adam. bu kadar disiplin asker olduğunu düşündürecek bana ama, asker ve ferrari? değildir..
bir yerde de bir opel i temizlemişti adamın birisi, kulak temizleme çöpleri ile motordaki elinin girmediği yerleri temizliyordu.. hasta herif..
@Quantum
Hocam bir yaşlı amca müşterimiz vardı(54-55 yaşlarında);en son 2005 senesinde sahip olduğu '91 Kartal'ını bakım amacıyla bize getirdi.Ben de o zaman yaz tatili diye dükkanda duruyorum..Aman Allah'ım aracı bir gör;tam da mesajında belirttiğin gibi hastalık tiplerinişindenarabanın altı.Belki inanmazsınız ama gıcır gıcır.Fabrikadan çıktığı gibi;bir altı değil;heryeri öyle aracın.Pırıl pırıl.Sordum merakla tabinasıl böyle yapıyorsun diye;verdiği cevap aynen şu şekilde:
-Evimde bahçeye beton döktürüp üstüne lift sistemi yaptırdım.Arabayı oraya kaldırıp;altına da geçip bi kova suyun içine Omo döküp öyle 2-3 saat siliyorum süngerle;ben bundan zevk alıyorum;arabam pırıl pırıl olmalı demişti..
Şaşırdım o cevaptan sonra..
Bunlar yine bi nebze..:)
Bu arabaları bizim galerilere götür komple boyalı diye 9 takla atmazlarsa keçiyim.. Abi bak bak heryerde farklı çıkıyor boya kalınlığı diye birde ikna turu düzenlerler.. :D
çok başarılı
bizim yanımızda çalışan bir elemanımız var ilk arabası ve hala daha kullanıyor 2001 model focus hb daha 86.000 km'de iken 90bin bakımını serviste yaptırmıştı
haftada sadece pazar günleri hava güzel olursa garajdan çıkar bir kaç tur atar gelir siler koyar geri garajına :) o derece hasta her gün arabasını siler ve 2-3 günde bir yıkar :) ayda 1 kez altını motorun el girmeyen kısmını felan yıkatır :D adam hasta ama gel bak arabasına showroom'dakilerden bile daha güzel duruyor :)
helal olsun cidden bu kadar uğraşmak iyi sabır ister..ben bunun 10da birine bile razıyım şu an kendi arabam için :)
mavı fena yanmıs..bnm bı ark ım war kıl mı kıl cocuk arabasını yıkıyo sılıyo en son da da kosla oxı le en son ustunden gecıyo:)tam sınek :)
portakallığı almak yanlış bir olay. daha net parlıcak diye verniğe yapılan işkenceden başka bişey değil. süreklilik daha önemli. özellikle ferrari ve bmw portakallığın olduğu başlıca firmalar. her firma direk özellikle portakallı boya atmaz. hatta bmw nin bi açıklaması vardı uzun süreli dayanıklılık hedefleri. portakallığı alınca vernikte oluşan çizikler üst tabakayı değil alt tabakayıda etkiliyeceğinden çizikler kalıcı olacak. adamlar zevkine öyle boyayı atmıyorlar :)