Sen komple 60 lik cek gitsin. Bi sorun olacagini sanmiyorum. Benim leonu bir yildir o sekilde kullaniyorum bi problem yok.
Cooler borularını halletmişken araştırırken şunuda buldum Egr çoğu dizelde olduğu gibi bizimkindede üstüne kapak kapatılarak iptal edilmiş Şu an arıza ışığı vs yanmıyor. Ama eğrnin giriş kısmındaki hortumun olduğu yerde aşırı basınçtan dolayı terleme oluyor çok uzun sürede Halletmişken bunuda çözelim dedim Böyle bir parça buldum daha önce kullanan arıza ışığı vs yakıp yakmama konusunda bilgisi olan varmı ?
1- Basınç kaçağına sebep olan terleme yapan kısım
2- EGR nin üstten görünüşü
3- Yerine egr iptali için yapılıcak parça (Hazırı var ama burda kendi imkanlarımızla yapıcağız heralde )
4- Bitince montajlanmış hali
![]()
Cahit abi satıp ne yapıcaksın pişman olursun bu kadar az yakıp yürüyebilen başka bir araç yok Üstüne iyi bir miktar eklenemeyecekse hiç gerek yokDizelleri yürütelim
![]()
Kısmetı warsa vercem abım dgrı kafama yattı eger olursa alacgım onu.. Yada yaza sadece turboyu dgstırıp gıtcez 200 210 ollalım yeterıı.. Denemeklık araba yok..
Dgr soyluyorsun kardesım haklısın bakalım senın yaptıgın ıslemı bende yapıcam bakalım faydası olucakmı?
Nelr dusunuyorsun baska?
Bakalım aklımda bazı düşünceler var ama ilk önce şu egr, intercooler boruları var onla birlikte 40.000 olmuş triger vs bi elden geçiriyim ilerde turbo vs uğraşınca elimizde kalmasın. Kafam rahat olsun. Birde belki baskıyı stage balataya çevirebilirim (yada bronz çok acelesi yok daha orj i 15.000 km önce takılmış) gerisine bakıcağız artık
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)