User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
29 sonuçtan 20 ile 29 arası

Konu: soğukken çok seri, ısınınca serilikten eser yok

  1. #20
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Enes-x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pis koku ve beyaz duman ne ifade ediyor?
    Alıntı mrtngn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pis kokunun neden kaynaklandığını bende merak ettim ? Soğuklarda ilk çalışmada benim araçtan da geliyo o pis koku duman falan yok ama..
    Mazot fıltresının altında su bırıkmıs oluyor genellıkle kotu mazottan onu arada sırada bosaltmanız gerekıyor.. arazıa vs degıl hemen hemen sabah calıstırmada her dızelde olur o durum..

    Alıntı brsmustang Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.4 hdi ların hiçbirinde intercooler yokmu yada intercooler olmayan başka dizel araçlar nelerdir?
    1.4 hdi 68 bg lerınde hemen hemen yok gıbı hacım ufak ve turbo ufak oldugu ıcın lagdan dolayı yok..




    Edit: Burada 1.4 hdi yag pompası vakumla calstıgı ıcın Serdarın dedıgı daha cok basına gelebılır.. Mesala benım arabayla Aydere gıttım araba rakımdan dolayı vakumu dusurdu cekısten dustu zar zor cıktım
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  2. #21
    Ahmet_28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet_28 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar hazır dizelciler buradayken benimde bi sorum olacak.

    aracım 2002 hyundai accent 1.5 crdi

    marş dinamosu komple yeni,kızdırma bujileri tek tek kontrol ettik sorunsuz.aküyü 60 amperden 72 ampere çıkarttım.
    bazen aracım sabahları çalışmıyor.sıcakken sorun yok tek marşta çalışıyor.dün akşam evin önüne geldim bu sabah yine tek marşta çalıştı anlam veremiyorum zaman zaman yapıyor.sorun ne olabilir.ben enjektör yada basınç müşüründen şürheleniyorum.
    olayı çözdük çok şükür.marş dinamosunu güçlendirdik.kollektörleri ve kömür kapağını değiştik büyük kafa taktık.bu sabah tek marş çalıştı
    barnak bassam olurmu ?

  3. #22

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brsmustang Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.4 hdi ların hiçbirinde intercooler yokmu yada intercooler olmayan başka dizel araçlar nelerdir?
    c3 1.4 16v dizel olarak geçen model amcamda var.İntercooler var.Isınmadan gitmiyor aracı
    Coğrafya kaderdir

  4. #23
    dj_batukaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +1 araban şişiyor
    bu kadar kısa sürede şişme yapabilirmi ?

  5. #24
    Aykut106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Şehir
    Artvin-Istanbul
    Mesaj
    938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bugün başka bişey ararken tesadüfen okumustum hatta obk nick li abinin yazıları olunca baya okudum hatta.dh dan alıntı:
    "quote:

    Orjinalden alıntı: O.B.K

    quote:

    Orjinalden alıntı: powerstarex13

    3,5 aydır araba kullanıyorum. toyota corolla d-4d 90 beygir. araba sıfır. Otoban ve yol müsait oldugunda örneğin, buradan izmit e kadar yaklaşık 30 dakika otobanda sürekli 4000 devir (170 km /saat) hızla gidiyorum. araba bağırıyor ama çekiş ile ilgili sıkıntı yok. Gerçi tecrübeli bir arkadaş bütün arabalar o hızda bağırır diyor. Çok fazla araba tecrubem olmadığı için soruyorum bunun motora bir zararı olur mu? yarım saat değil de 1 saat yada iki saat bu hızla gitsem teknik olarak bir zararı var mı?

    Birde ikinci sorum şu arabamın sabah kullanırken çekişi, performansı normale göre abartılı iyi. Yine bazı arkadaşlar sana öyle gelmiştir diyor ama gerçekten de öyle emin olun. Bu neden olabilir? Aklıma şu geliyor, yakıt depoda çalkalanmadan sabaha kadar durgun olduğu için falan olabilirmi acaba?


    Merhaba.

    - Uzun yolda sürekli yüksek hız yerine değişken hızlarda kullanmanızı tavsiye ederim. Özellikle de rodaj döneminde...

    Ara ara yavaşlayıp tekrar hızlanmakta fayda var. Hem hız körlüğünü de önler...

    - O hızlarda maksimum motor devrinin neredeyse 3/4'ündesiniz. Motorun sesi normal.

    - Sabahları havanın, intercoolerın ısısının ve ilk çalıştırma anında katalitik konvertörü ısıtmak için ECU'nun zengin karışımının ve yüksek rölanti devrinin de etkisiyle bir miktar yüksek güç hissetmeniz doğal. Ancak bu genelde farkedilmeyecek derecede olur. Sizin bunu farketmenize şaşırdım. Yakıtla alakalı değil.

    Kazasız sürüşler... "


    2009 senesinde yazılmıs.
    T r u t h i n e n g i n e e r i n g

  6. #25

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dediğim gibi soğukta zengin çalışıyor, dizelde güç sağlıyor bu nedenle, intercooler ve diğer etkenlerler birleşince demekki hissedilir fark oluyor

  7. #26
    220T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    2.846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şişme meselesi kendini daha da belli ediyor,şehir içi trafikte çok sıkıştırdıktan sonra anlıyorsunuz.Ben şöyle bir şey yaşamıştım,ustaya araba gitmez oldu dediğimde debimetreyi bir temizleyelim demişti,belki işinize yarar.(1.4 hdi)
    Modifiye parayla yapılır ama parayla yaptırılmaz.

  8. #27
    baymustang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    onu ben hyundai straxte çok yaşadım intercooler olmasına rağmen

    2. viteste patenaj çeken minibüs araç ısındımı resmen boğuluyordu. defalarca ustalara götürmeme rağmen anlayamdılar zaten sattık oarada.

    gerçekten soğuk havada cayır ama sıcakken tırt.

    direk aklıma araplar geliyor adamlar boşuna buz koymuyor
    GOT DİESEL&TORK

  9. #28
    106arts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    1.870
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu sorun benm benzinli 2.0 206 gti aracimda var sabah ilk marstan 15 dakika icinde on numara sonra bi gerileme oluyor farkedilir sekilde

  10. #29
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egr iptali yapın sorun hallolur çünki motor ısındıkca egr valfinden giren sıcak hava artıyor egr çözüm olmazsa artık son çare intercooler ve yazılım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •