User Tag List

18 sonuçtan 1 ile 18 arası

Konu: PD75 Azcık Tuninh Fikri

  1. #1
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    PD75 Azcık Tuninh Fikri

    Arkadaşlar bende bir pd75 ibiza varki akıllara zarar. gaza basıyom uçuyor adeta. zaman zaman tutamıyom. gitmiş gene esenboğaya boyinkleri izliyor tutturdu bende uçucam böyle diye. bi chip filtre egsoz yaptık g*tü kalktı p*ştun. şuna bi akıl verin naparsa uçar naparsa kaçar. kimisi diyor ki denge milini iptal et traktör gibi çalışsın kimisi diyorki gt1749 tak ama tamda takma. biraz tak şanzıman kırıyor krang cortluyor kimisi diyorki elleme böyle güzel..

    Enjektör işini napıcaz standart enjektörlemi devam yada pd130-150..vs mi ?

    Pompa bakımı geldi onuda halletmek lazım 230bin kmde şuan pompaya bir müdahale şansımız varmı..

    baskı balata 1 haftalık büyük turbo enjektör takarsak sıyırmadan durabilecek mi.. sonra balatayı kafaya huniyi geçirmiş tunalıda direniş yaparken bulmayalım..

    Araçta chip, filtre, egsoz, spor orta susturucu, kat iptali, egr iptali, kustom hava filtresi var. 130 buhar gücünde kendisi. 290nm gibi de torku var ama canı istemeyince ölmüş eşşek oluyor. arkasındada abdurrahman çelebi yazıyor zaten.

    SORU ; bana bu araca koyabileceğim OEM yüksek sıkıştırmalı uyan bir piston söyleyebilirmisiniz varmı öyle bişey?

    SORU ; turbo konusunda şüphelerim var. 1749u doldurması 2 gün sürermi?

    SORU ; turbo değişirse şanzıman nolur?

    SORU ; Denge mili iptali edersek kafadan 15 hp gelirmiş diyollaa günlük kullanımda sıkıntısı ne olur.

    SORU ; benim yapmayı unuttuğum ucuz yollu başka bi modifiye var mı sizin aklınıza gelen?

    SORU ; elimde boşta duran methanol kit var. mantıken bi cacığa yaramaz daha evvel sordum yaramaz dediler ama yinede sorayım taksak sonuç ne olur..
    OTOBULL GARAGE

  2. #2
    setnogrom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye-İstanbul
    Mesaj
    254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence 3 silindirli bir motoru bundan faza zorlamaya değmez.Yapılırsada yazık olur.O ekstra masraf yerine pd130 alınıp binilmesi daha mantıklı olur sizin için.
    Yazılımla zaten 105 hp civarlarındadır şuan.
    1749 için o şanzıman yetmeyecek yettiği yerde de turbo basınç için yinede vites arayacak.
    Size en ucuz yollu modifiye aracı stıp pd seçeneklere bakmak olur.

    xx
    Land Rover Discovery 1 +2 inç +BF AT K02
    ___________________________
    El yapımı bıçak,kılıç,balta yapımı.

    www.setnogrom.com

  3. #3
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracın satılması bir süre söz konusu olmadığından elimizde olanlarla yetineceğiz. ve açıkcası ben araç satıp yeni araç alıp yüklemek fikrine sıcak bakan birisi değilim. mıncıklanmış motor patlatmış dikişlenmiş aksesuarsız yada 5 parça boyalı 4 parça değişenli araçlara bakmam.. kazasız boyasız full aksesuarlı bi aracada azıcık etiket olduysa 2 katı fiyat istiyorlar. ben 1 sene geceli gündüzlü uğraşmışım bu araca yazık değilmi emeğime satıcam aracı sonra alan adam 10 sene sadece mazot koyup gezecek.. her araçta aynı şey başıma geldi. yıpratıyor artık bu iş. satarsamda pd md uğraşmam alırım gen'inden güçlü bişey çekilirim köşeme
    OTOBULL GARAGE

  4. #4

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende su anda 1749va takma dusuncesindeyim ayni motor var pd130 luk injectorlerini takip turbo ile yola devam edeyim diye dusunuyorum bakalim hayirlisi.
    Yurt disinda cok degistiren var ama turkiyede raslamadim pek ama guzel olacagindan hic suphem yok cunku motor 1.9 tdi in uc silindirli hali
    Altyapi kuvvetli baski 320 ye kadar sikinti yapmiyor diyorlar.
    Guzel olur..
    R

  5. #5
    setnogrom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye-İstanbul
    Mesaj
    254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OMTech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracın satılması bir süre söz konusu olmadığından elimizde olanlarla yetineceğiz. ve açıkcası ben araç satıp yeni araç alıp yüklemek fikrine sıcak bakan birisi değilim. mıncıklanmış motor patlatmış dikişlenmiş aksesuarsız yada 5 parça boyalı 4 parça değişenli araçlara bakmam.. kazasız boyasız full aksesuarlı bi aracada azıcık etiket olduysa 2 katı fiyat istiyorlar. ben 1 sene geceli gündüzlü uğraşmışım bu araca yazık değilmi emeğime satıcam aracı sonra alan adam 10 sene sadece mazot koyup gezecek.. her araçta aynı şey başıma geldi. yıpratıyor artık bu iş. satarsamda pd md uğraşmam alırım gen'inden güçlü bişey çekilirim köşeme
    Benim eski aracımda 1.4 tdi ibiza'ydı fakat aşırısına izin vermeyecek bir motor.
    Ben öneride bulundum.Ben vag dışında araca pek binmem boya vs takılmam şase motor iyi olsun yeter
    Ama dediğiniz şeyleri yaparsanız çok üzülebilirsiniz.
    Bu araç için yazılım+egzos+kn filtre ve bakım en tatlısı
    Allah kaza bela vermesin.

    Alıntı audilover Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende su anda 1749va takma dusuncesindeyim ayni motor var pd130 luk injectorlerini takip turbo ile yola devam edeyim diye dusunuyorum bakalim hayirlisi.
    Yurt disinda cok degistiren var ama turkiyede raslamadim pek ama guzel olacagindan hic suphem yok cunku motor 1.9 tdi in uc silindirli hali
    Altyapi kuvvetli baski 320 ye kadar sikinti yapmiyor diyorlar.
    Guzel olur..
    Turbo takılırsa manifolt -dp-egzos-enjektör gerekecek ki mazot ve yağ pompası yetermi bilemiyorum.
    Ayrıca baskı balata yetmez.Çünkü pdlerde ki baskı 3 silidirden çok farklı ayrıca nerdeyse iki katına yakın büyük.
    xx
    Land Rover Discovery 1 +2 inç +BF AT K02
    ___________________________
    El yapımı bıçak,kılıç,balta yapımı.

    www.setnogrom.com

  6. #6
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1749 ile ciddi zevkli olur bence. Debriyaj cortlasada orjinal debriyaj parasina bronz cakan yerler var. Tek sorun fazla basinc basacaksaniz piston vs aramak yerine kalin contayla kapatin makinayi subaplarida custom cok guzel yapan yerler var.
    Sunuda unutmayin bi pd130 u yurutmek bi pd130la bazi araclari gecmek var bide 1.4 tdi bu demek var zevk meselesi

  7. #7

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    defalarca uzun uzun konuştuk ama hep aynı şeyleri soruyorsun canberk nolcak senin bu araban

  8. #8
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.253
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    enjektör memeleri değişiyor mu abi? değişiyorsa custom enjektör memeleri yapılıp yakıtın daha iyi pulverize edilmesi sağlanabilinir.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  9. #9
    pirasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    defalarca uzun uzun konuştuk ama hep aynı şeyleri soruyorsun canberk nolcak senin bu araban
    bide biz konuşaydık
    turbocuk istiyoruz

  10. #10
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazılar fazla uzun okumadım pek ama özet gecmek gerekırse bence gayet güzel olur. 200hp 1.4 tdi.motora hıc bırsey olacagnıda sanmıyorum debrıyaj en kolay iş biraz sert olur ama olur.

    1749 uda 1.4 tdi gayet doldurur vnt zaten. hatta hybrid yapıp 1.8 cıvarı basabilrse araba ucak olur
    DynoDynamics in Ecutuned

  11. #11
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    pd130-150 enjektörleri aynı..

    cuk diye olur, pd75 in ilacı niteliğinde hemde..

    1749vb si daha makbule geçer, debriyaj sıkıntısı olabilir, o da kolay iş.. bir de dip not hazır açmışken uzun 5. vites dişlisi çok iyi olur

  12. #12
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı audilover Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende su anda 1749va takma dusuncesindeyim ayni motor var pd130 luk injectorlerini takip turbo ile yola devam edeyim diye dusunuyorum bakalim hayirlisi.
    Yurt disinda cok degistiren var ama turkiyede raslamadim pek ama guzel olacagindan hic suphem yok cunku motor 1.9 tdi in uc silindirli hali
    Altyapi kuvvetli baski 320 ye kadar sikinti yapmiyor diyorlar.
    Guzel olur..
    İşin geyiğinde takılsamda çok almanla isveçliyle yazıştım hepsine sordum. ispanyadaki seat modifiyecileri dahil. şimdi bu 3 silindirciler 2 ye ayrılmış vaziyette. bir kısmı inatla diyorki 280nm torkun üstü bu arabayı cortlatır. diğer bir kısmıda diyorki 350nm lerde sıkıntısız kullandığımız araçlar oldu. şimdi ben şuanki durumda bile 280nm yi geçmiş olmama rağmen ve herhangi bir kavrama sıkıntısı olmadığından dolayı bana 350nm civarları daha mantıklı geliyor. bunun içinde pd130 enjektörü ve gt17 hybrid gayet mantıklı görünüyor. üzerindeki ayar zaten 1.5 bardan biraz daha fazla bastırıyor ve sonuç gayet güzel. yapmayı düşünüyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. haddini aşabilen bir araç

    Alıntı setnogrom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim eski aracımda 1.4 tdi ibiza'ydı fakat aşırısına izin vermeyecek bir motor.
    Ben öneride bulundum.Ben vag dışında araca pek binmem boya vs takılmam şase motor iyi olsun yeter
    Ama dediğiniz şeyleri yaparsanız çok üzülebilirsiniz.
    Bu araç için yazılım+egzos+kn filtre ve bakım en tatlısı
    Allah kaza bela vermesin.

    Turbo takılırsa manifolt -dp-egzos-enjektör gerekecek ki mazot ve yağ pompası yetermi bilemiyorum.
    Ayrıca baskı balata yetmez.Çünkü pdlerde ki baskı 3 silidirden çok farklı ayrıca nerdeyse iki katına yakın büyük.
    xx

    Şimdilik aynı specte kalsam bile ilerleyen zamanlarda araç turbo isteyecek artık gün gibi ortada. e yapmışken aynı maliyete biraz daha fazla yürümesinin bir zararı olacağını sanmıyorum zira bizde kendi servisimizde volswagen grubunu çokça mıncıkladığımızdan dolayı az çok risk alabiliyorum saydıklarınız arasında ise tek ihtiyacım güzel bir flanş işçiliği, manifold polish ve enjektör. geri kalanların hepsi kendi el işçiliğimiz olacak zaten para olduğu sürece yağ pompası..vs dert olmaktan çıkıyor yinede bu demek değilki tecrübelerinize saygısızlık edip göz ardı edeceğim ama niyettede 3 silindirin neler yapabileceğini görmek var
    OTOBULL GARAGE

  13. #13
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CRUEL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1749 ile ciddi zevkli olur bence. Debriyaj cortlasada orjinal debriyaj parasina bronz cakan yerler var. Tek sorun fazla basinc basacaksaniz piston vs aramak yerine kalin contayla kapatin makinayi subaplarida custom cok guzel yapan yerler var.
    Sunuda unutmayin bi pd130 u yurutmek bi pd130la bazi araclari gecmek var bide 1.4 tdi bu demek var zevk meselesi
    Aynen ben bronzu çok makul fiyatlara alabiliyorum ve işçileğede para vermiyorum o yüzden o tamamen sıkıntı olmaktan çıktı. Kalın contada da alaman arkadaşlar aracın kışın çalışmada sıkıntı çıkartacağını söylüyor. tabi ne kadar doğrudur denemeye değer.
    mentalitemiz kesinlikle aynı bu arada. soranlara araç 3 silindir demek çok zevkli oluyor. yoksa bunu satıp pd130 alıcaksam herkes gti'larını vtec'lerini satsın m5 alsın

    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    defalarca uzun uzun konuştuk ama hep aynı şeyleri soruyorsun canberk nolcak senin bu araban
    ya sen çok güzel konuşuyosun dostum. her defasında etkiliyorsun beni elim ayağım boşalıyor seni dinleyince ama gavur dostlarımız ve hatrı sayılır arkadaşlarımız kafa karıştırıyor. kılavuzum gel sen ol yardımda et bana ben razıyım abi..
    OTOBULL GARAGE

  14. #14
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enjektör memeleri değişiyor mu abi? değişiyorsa custom enjektör memeleri yapılıp yakıtın daha iyi pulverize edilmesi sağlanabilinir.
    tdipower'a geldi bence bu soru

    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılar fazla uzun okumadım pek ama özet gecmek gerekırse bence gayet güzel olur. 200hp 1.4 tdi.motora hıc bırsey olacagnıda sanmıyorum debrıyaj en kolay iş biraz sert olur ama olur.

    1749 uda 1.4 tdi gayet doldurur vnt zaten. hatta hybrid yapıp 1.8 cıvarı basabilrse araba ucak olur
    yukarda bahsettiğim 2ye ayrılmış koyu tdi fanatikleri aynı şekilde bu konuda da ayırmış bekliyor. kimisi lag bitene kadar çay demle diyor kimisi araç vnt osursa doldurur diyor. intercoolerda önem kazanıyor burda..

    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pd130-150 enjektörleri aynı..

    cuk diye olur, pd75 in ilacı niteliğinde hemde..

    1749vb si daha makbule geçer, debriyaj sıkıntısı olabilir, o da kolay iş.. bir de dip not hazır açmışken uzun 5. vites dişlisi çok iyi olur
    evet araştırdım soruşturdum banada ilaç dediler.. ama seti bozup 3 tane veren çıkmacı yok ankarada çok şükür. yurtdışındanda güvenilir bi kaç siteye baktım (çıkma yok zaten hep sıfır) onlarada desemki alıcam ben bunu. sen mi avrupaya gelirsin biz mi gelip saplayalım diyor. (fiyat bakımından )




    NOT ; Mod'lardan da flood için özür dilerim ama mesajlar sığmadı
    OTOBULL GARAGE

  15. #15
    setnogrom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye-İstanbul
    Mesaj
    254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OMTech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşin geyiğinde takılsamda çok almanla isveçliyle yazıştım hepsine sordum. ispanyadaki seat modifiyecileri dahil. şimdi bu 3 silindirciler 2 ye ayrılmış vaziyette. bir kısmı inatla diyorki 280nm torkun üstü bu arabayı cortlatır. diğer bir kısmıda diyorki 350nm lerde sıkıntısız kullandığımız araçlar oldu. şimdi ben şuanki durumda bile 280nm yi geçmiş olmama rağmen ve herhangi bir kavrama sıkıntısı olmadığından dolayı bana 350nm civarları daha mantıklı geliyor. bunun içinde pd130 enjektörü ve gt17 hybrid gayet mantıklı görünüyor. üzerindeki ayar zaten 1.5 bardan biraz daha fazla bastırıyor ve sonuç gayet güzel. yapmayı düşünüyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. haddini aşabilen bir araç




    Şimdilik aynı specte kalsam bile ilerleyen zamanlarda araç turbo isteyecek artık gün gibi ortada. e yapmışken aynı maliyete biraz daha fazla yürümesinin bir zararı olacağını sanmıyorum zira bizde kendi servisimizde volswagen grubunu çokça mıncıkladığımızdan dolayı az çok risk alabiliyorum saydıklarınız arasında ise tek ihtiyacım güzel bir flanş işçiliği, manifold polish ve enjektör. geri kalanların hepsi kendi el işçiliğimiz olacak zaten para olduğu sürece yağ pompası..vs dert olmaktan çıkıyor yinede bu demek değilki tecrübelerinize saygısızlık edip göz ardı edeceğim ama niyettede 3 silindirin neler yapabileceğini görmek var
    Seviye olduğu sürece ben paylaşmaktan kaçınmam,o sebepten herkese cevap yazmayı sevmem.
    Ben bir Seat hastası olarak 3 silindir tdi nasıl olacak illa merak ederim.Ama insanlarında parayı zor kazandığınıda bilirim.Yani heves uğruna başkalarını gaza getirmek adetim değildir şayet imkan varsa aracı yükleyin görmüş oluruz
    Ama yoksa gereksiz risk cebe zarar ben bu sebepten çıkabilecek masraf ve elinizdeki motordan da olmak var.

    Ama madem bu iş yapılacaksa bence 1749vb turbosuyla yapın (Pd160 turbosudur-Pd130 turbosu 1749 va )
    custom manifolt,fmic,dp egsoz,yakıt yağ pompasıyla bence araç denenebilecek noktaya gelir ama ecu bu noktada korumaya geçebilir diye düşünüyorum.Basınç fazla olunca korumaya geçiyor hatta bu sorunu yüklü pd130 160larda da gördük.
    Konunun abonesiyim takipteyim.Ben bilgim dahilinde birşeyler paylaştım ama bu doğru olduğunu göstermez farklı proje birazda kapalı kutu iş.

    xx
    Land Rover Discovery 1 +2 inç +BF AT K02
    ___________________________
    El yapımı bıçak,kılıç,balta yapımı.

    www.setnogrom.com

  16. #16
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hiç birini okumadım hala video atmadın abi
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  17. #17
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı setnogrom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Seviye olduğu sürece ben paylaşmaktan kaçınmam,o sebepten herkese cevap yazmayı sevmem.
    Ben bir Seat hastası olarak 3 silindir tdi nasıl olacak illa merak ederim.Ama insanlarında parayı zor kazandığınıda bilirim.Yani heves uğruna başkalarını gaza getirmek adetim değildir şayet imkan varsa aracı yükleyin görmüş oluruz
    Ama yoksa gereksiz risk cebe zarar ben bu sebepten çıkabilecek masraf ve elinizdeki motordan da olmak var.

    Ama madem bu iş yapılacaksa bence 1749vb turbosuyla yapın (Pd160 turbosudur-Pd130 turbosu 1749 va )
    custom manifolt,fmic,dp egsoz,yakıt yağ pompasıyla bence araç denenebilecek noktaya gelir ama ecu bu noktada korumaya geçebilir diye düşünüyorum.Basınç fazla olunca korumaya geçiyor hatta bu sorunu yüklü pd130 160larda da gördük.
    Konunun abonesiyim takipteyim.Ben bilgim dahilinde birşeyler paylaştım ama bu doğru olduğunu göstermez farklı proje birazda kapalı kutu iş.

    xx
    Kesinlikle haklısınız yanlış riskleri alırsam eldekinden de olurum orası net ama sizler gibi bilen arkadaşların sayesinde aşarız biz o sıkıntıları. PD160 turbosu fiyat olarak ne civarlarda incelemem lazım. zira 2.7 cherokee turbosuyla 3.0 crd turbosu arasında turbocu arkadaş 700 lira fark çıkarttı. bulursam uyguna okeyim. manifoldu biz yapıcaz zaten. iş fmic'e gelince tdipower yardımcı olur (inşallah ) yakıt yağ pompası kendi stoklarımda mevcut zaten.

    korumaya geçme konusuna gelirsek ben stock turboda bile aylarca bu sıkıntıyı çektim. bunun net bir çözümü zaten yok. ayardanda değil kayardanda tamamen beynin işi. bunu içinde gene almanlar aklıma girdi. seatsport'un çift katlı intercoolerını almak üzerine orijinal 3.5 barlık map sensörü takmak ve iyi bir yazılımcının bu map'ı beyne kalibre etmesi gerek. yazılımcıma güvenim sonsuz fakat map kalibrasyonu neredeyse remap fiyatına. ah azıcık elektronikten anlasaydımda bari o maliyeti kısabilseydik. başka bir sorun ise 3 adet enjektör bulamamam. seti bozan yok. nozzle'ları bozuk 4 tane enjektörede lada samara parası istedi adam. bende sayı saymasını bilip bilmediğini sordum yok dedi ilkokul terkmiş.

    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hiç birini okumadım hala video atmadın abi
    Sana pazar günü en hd sinden video geliyor zira e36 cabrio ile deneyecez 2.8 diyor aracına sonucu görücez. o 2.8 bone stock cabrio 193 hp bide 18 jant var bende bone stock sadece mazot koyuyorum.

    birde arkadaşlar değişik bir deney peşindeyim sadece bana bi kimyager arkadaş lazım. tepkimelerle alakalı yardım gerekiyor. DTM'de dizel seatların kullandığı setan arttırıcılı mazotun peşine düştüm. kontrollü deneylerle değişik bir yakıt elde etme niyetim var. bu deneyler sırasında eğerki mekanik bir arıza yaşarsak motor açılmışken ona göre toplanır hedefe ulaşılır diye düşünüyorum. 200 hp bana biraz afaki geliyor ama 170hp bir ibiza heleki 3 silindir çok değişik olur o setup'ın susturucusuz egsoz sesini hayal bile edemiyorum.
    OTOBULL GARAGE

  18. #18
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birdeeee şu zıkım konusunda bana yardımcı olabilecek birisi var mı?

    erh abi hayallerimle oynadı hard cut konusunda. Hardcut işlemini nasıl yaparız deneyen gören bilen duyan var mı?

    BORKED

    vagworlds ibiza pd130 with launch control and custom rev limit - YouTube
    OTOBULL GARAGE

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •