User Tag List

Sayfa 20/20 İlkİlk ... 10181920
365 sonuçtan 362 ile 365 arası

Konu: 1.5 dci konusu

  1. #362

    Üyelik
    Feb 2024
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Normalde o kadar kısa sürede değişmeyi saçma bulur ustalar, ama dcilerde triger tarafından gıcırdamalar daha çabuk olmaya başlıyor. O aralıklarda değişirseniz kendinizi garantiye almış olursunuz. Triger kayışından ziyade kasnak ve gergi ses yapıyor. Triger set olarak değişmese bile kasnak gergi değişmeli bence.Triger kayışı ömrü kullanılan markaya göre biraz değişiklik gösterebiliyor ve zaten sağlıksız gergi ve kasnak, triger kayışını yıpratıyor.

  2. #363

    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    48
    Şehir
    TÜRKİYE/DATÇA
    Mesaj
    1.042
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu 1.5 dci'nin triger kayışı 70-80 binde bir mi değişiyor? Benim ustam öyle dedi de ben alır almaz yaptırmıştım zaten, şimdi 72bin km oldu 2 seneden biraz kısa sürede, arada derede kaldım bana çok az geldi ama
    Euro 5 olanlar 4 yıl veya 80 bin. Sadece kayış değil -devirdaim dahil- set olarak değişmeli.

  3. #364

    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    48
    Şehir
    TÜRKİYE/DATÇA
    Mesaj
    1.042
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ek olarak yazayım ama çok da kulak asmayın.
    k9k kodlu bu motorlar için yurt dışı triger set değişim 90 bin mil - 150 bin km üstü- ya da altı yıl olarak verilmiş zamanında ama nedense bu Türkiye için duyurulmamış.
    KAYIŞ üreticilerinden Continental bile 120 bin km ya da 5 yıl diyor.

  4. #365
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    9.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    59 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı livaneli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Euro 5 olanlar 4 yıl veya 80 bin. Sadece kayış değil -devirdaim dahil- set olarak değişmeli.
    euro4 benim, 80 binde değiştirdim gergi ve devirdaim ile beraber. çıkan kayışla sıfırını yan yana koydum eğdim büktüm gram çatlak da yoktu. sanki en az bir 80bin km daha gidermiş gibiydi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •