User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
47 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: focus 1.6 tdci k03 hakkında?

  1. #20
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bektas_talay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o değilde , debriyaj şart ankara şahin abiye işin düşecek

    araç dpf li makyajlı kasa ise enjektör yetecektir ama zenginde olmayacak zengin olması için benim
    birkaç projem var beni bekle bence hem fikir edinirsin, zaten focusun şanzuman aktarımda mükemmel fakat akslarımız sorun çıkaracaktır baştan söylim ayrıca 4-5 binde bir emme manifolt o-ring leri değişmek zorunda kalacak basınçtan ötürü kaçırıp duracak + intercooler
    ocak bası gıbı uygulamayı dusunuyorum nasıp olursa coler kolay baskı zaten ALLAHIN emri değişik seyler yaparsan bılgılenelım

  2. #21
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı bomonti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yazılımla 140 hp tamam güzel.

    Hevesini kırmak istemem ama 1.6 dizel önden çekiş bir arabayla neden bu güçlere ihtiyaç duruyorsun.
    Ekonomik olarak hızlı gitmek istiyordur, zevk renk meselesi bu iş kullanım tarzınla alakalı tamamen

    Kutu gibi 1.6 turbo beslemeli 200 + hp lik Corsa OPC lere ne gerek vardı mesela o zaman?

  3. #22
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ferroo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gazihan hocam bahsettıgınız turbo gt2056 mı?

    Şu yeni 2.0 TDI 177lik GT15 leri deneyebilirsin. yüksek basınclara dayanıklı turbolardır. kesme biçme kaynak işi çoktur, montajı zordur.

    GT20 ayarında BMW 184 lük turbosu olabilir.

    takacağın turboyu gönder wastgate geliştireyim ona ben
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  4. #23
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim şahsi fikrim gt17 den yukarısı yazık o motora.Fazla lag a kalır.

    gt17 güzel bi remap ıle ugrasılsın.200 hp lere zaten yaklasır.
    DynoDynamics in Ecutuned

  5. #24

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ekonomik olarak hızlı gitmek istiyordur, zevk renk meselesi bu iş kullanım tarzınla alakalı tamamen

    Kutu gibi 1.6 turbo beslemeli 200 + hp lik Corsa OPC lere ne gerek vardı mesela o zaman?
    Aynen katılıyorum zevk meselesi. Kullanim tarzı ne olursa olsun arac önden çekiyor, yani benim için 500 hp olsa yine birsey ifade etmez zira verdiğin emeğin karsiligi gelmiyor.

    200 hp lik opc ve turevleri basli basina gereksizlik zaten. Ne is gorur ki ? Belki rolingte 1-2 bmw gecersin o kadar. Viraj da sapsal gibi önden önden kayarsin.

    Zevk işte. .

  6. #25
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bomonti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen katılıyorum zevk meselesi. Kullanim tarzı ne olursa olsun arac önden çekiyor, yani benim için 500 hp olsa yine birsey ifade etmez zira verdiğin emeğin karsiligi gelmiyor.

    200 hp lik opc ve turevleri basli basina gereksizlik zaten. Ne is gorur ki ? Belki rolingte 1-2 bmw gecersin o kadar. Viraj da sapsal gibi önden önden kayarsin.

    Zevk işte. .
    Evet 500 hplik bir opc ile virajlar işkenceye dönebilir ama 200 hp hothatchler için çok düşük değil mi ? Önden çekişli bir hothatch kilitli diferansiyel ile 200-300 hp dolaylarında keyifli pist sürüşü sunar , güncel pist sürelerinden bakabiliriz..

    Verilen örnek opc oldugu icin garip olmuş. Yoksa c sınıfı dizel bir önden çeker için sahip olduğu direksiyon , süspansiyon ve diferansiyel grubu için 200 hp ile viraj dönme konusunda haklısınız.

  7. #26
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı bomonti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen katılıyorum zevk meselesi. Kullanim tarzı ne olursa olsun arac önden çekiyor, yani benim için 500 hp olsa yine birsey ifade etmez zira verdiğin emeğin karsiligi gelmiyor.

    200 hp lik opc ve turevleri basli basina gereksizlik zaten. Ne is gorur ki ? Belki rolingte 1-2 bmw gecersin o kadar. Viraj da sapsal gibi önden önden kayarsin.

    Zevk işte. .
    Alıntı rebeloghy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet 500 hplik bir opc ile virajlar işkenceye dönebilir ama 200 hp hothatchler için çok düşük değil mi ? Önden çekişli bir hothatch kilitli diferansiyel ile 200-300 hp dolaylarında keyifli pist sürüşü sunar , güncel pist sürelerinden bakabiliriz..

    Verilen örnek opc oldugu icin garip olmuş. Yoksa c sınıfı dizel bir önden çeker için sahip olduğu direksiyon , süspansiyon ve diferansiyel grubu için 200 hp ile viraj dönme konusunda haklısınız.
    Bakınız Megane RS, pist rekoru kırıyor kaç kezdir..

    Ben de ön çekerde günümüz limiti 350 hp civarı diye düşünüyorum gerekli mekanik iyileştirmelerle birlikte Ön çekerle sakin gitmeye devam et sen
    Arka itiş güçlü olunca da yanlıyo diye kızarsın şimdi.

  8. #27

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebeloghy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet 500 hplik bir opc ile virajlar işkenceye dönebilir ama 200 hp hothatchler için çok düşük değil mi ? Önden çekişli bir hothatch kilitli diferansiyel ile 200-300 hp dolaylarında keyifli pist sürüşü sunar , güncel pist sürelerinden bakabiliriz..

    Verilen örnek opc oldugu icin garip olmuş. Yoksa c sınıfı dizel bir önden çeker için sahip olduğu direksiyon , süspansiyon ve diferansiyel grubu için 200 hp ile viraj dönme konusunda haklısınız.
    Arabaya bir yay koydugumuz zaman bile cok keyifli hale geliyor. Mutlaka pist kullanimi keyifli olacaktir fakat 200-300 hp onden cekis yerine arkadan itis olsa daha keyifli olmaz mi?

    Misal bir tarihte s80 2.9 t6 kullanmistim 270-280 hp arasi bir gucu vardi. Kalip olarak guc olarak tam benim tarzim bir arac yani... Arac tam bir cilgin ama sarmaktan hareket edemiyor. Yine bir donem 3-5 ay kadar 140 lik jetta kullandim sar babam sar... 5.30d kullandigim zaman heh diyorum olay budur.. Sarsa bile hakimiyet daima direksiyonu tutan kiside Yani onden kayma yerine arkadan kaymayi tercih edenlerdenim.

    Neyse, konu kirliligi oluyor konu sahibi arkadasim kusura bakmasin

  9. #28

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bakınız Megane RS, pist rekoru kırıyor kaç kezdir..

    Ben de ön çekerde günümüz limiti 350 hp civarı diye düşünüyorum gerekli mekanik iyileştirmelerle birlikte Ön çekerle sakin gitmeye devam et sen
    Arka itiş güçlü olunca da yanlıyo diye kızarsın şimdi.

    Megane RS e tebrikler o zaman.. Seni tenzih ederim, fakat benim hergun piste cikip rekor kirmak gibi bir imkanim olmadigi icin bu bilgi dikkatimi pek cekmiyor.

    On cekerle sakin giderim tamam

    Arkadan itis yanlayinca kizmam, tabiri caizse orgazm olurum.

  10. #29
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tamamen zevk meselesi , herkesde benzinli 2.0 turbo veya vesaire var ama birini geçtikten sonra aracın 1.6 dizel olduğunu öğrendiklerinde o surat ifadeleri için bile değer

  11. #30

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bomonti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Megane RS e tebrikler o zaman.. Seni tenzih ederim, fakat benim hergun piste cikip rekor kirmak gibi bir imkanim olmadigi icin bu bilgi dikkatimi pek cekmiyor.

    On cekerle sakin giderim tamam

    Arkadan itis yanlayinca kizmam, tabiri caizse orgazm olurum.
    200+ fwd dizele bindiniz mi hiç ?
    ...

  12. #31
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    200+ fwd dizele bindiniz mi hiç ?
    Kanka yok dizelin ivmelenmesini tatmayan anlayamaz... Tadanda vaz geçemez

  13. #32
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bektas_talay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kanka yok dizelin ivmelenmesini tatmayan anlayamaz... Tadanda vaz geçemez
    guzel teshis

  14. #33

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bektas_talay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamamen zevk meselesi , herkesde benzinli 2.0 turbo veya vesaire var ama birini geçtikten sonra aracın 1.6 dizel olduğunu öğrendiklerinde o surat ifadeleri için bile değer
    Iste o gercekten zevkli

    O zevki 140 lik jetta kullanirken bir kac 2 lt araba hirpalamistim, guzeldi

  15. #34

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    200+ fwd dizele bindiniz mi hiç ?
    awd dahil 200+ hp dizele bindim. En begendigim 3.20d + chip + duz vites olaniydi

  16. #35
    devil_berk22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Tekirdağ & Keşan
    Mesaj
    4.254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bomonti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    awd dahil 200+ hp dizele bindim. En begendigim 3.20d + chip + duz vites olaniydi
    düz vites 3.20d varmıki ?

  17. #36
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    demekki var

  18. #37
    snan1910 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı devil_berk22 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    düz vites 3.20d varmıki ?
    Benim bildiğim ankara da bir tane var
    Forumda da konusu var
    http://www.techturkey.com/forum/otom...20d-200hp.html

  19. #38
    devil_berk22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Tekirdağ & Keşan
    Mesaj
    4.254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yurtdışı forumlarda görüyordum ancak tr.de var oldgunu bilmiyodum. bayağı zevklidir 3.20d manuel.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •