Bu sorunu yaptığında sağa çekip stop edip tekrar çalıştırdığınızda isteklilik durumu ne oluyor?
Printable View
Bu sorunu yaptığında sağa çekip stop edip tekrar çalıştırdığınızda isteklilik durumu ne oluyor?
motor sıcakken çekiş düşüyormu peki ?
maf değeri araç yükteyken ölçülür turbo peak basıncını verdiği anda 950 civarı okumanız gerekir
aslında hava sıcaklığına göre mafın ölçtüğü değerler oynama yapabilir, map sensörüde olabilir. aynı motor benim araçda vardı, tamircide kaputu açtırdığımda gerekirse pistona kadar ineceğiz dedim, usta bir hortum buldu içerde "bu niye boşta?" diye sordu "bende ne bileyim benmi çıkardım !!" dedim, orda bi yere taktı hortumu ve araç bildiğin uçuşa geçti. herşeyden olabilir vnt kanatları bile kurumlaşmış olabilir.
pompa ve enjektörlerinizi kontrol ettirmelisiniz.
Pc'ye bağlanınca enjektörün püskürtme değerleri okunabiliyor abi. İşin ehli bir usta değerlerin ne olduğunu bilir bi anormallik olup olmadığını öğrenmek lazım..
Baktıkları makinelerde fark ediyor abi
Bizim dükkana bir ducato geldi, adam bazı değerleri elindeki cihazla okuyamadı. Başka bir servise gittim adamların elinde orjinal bilgisayar varmış servisin kullandığı onda baktırdık adam herşeyiyle söyledi bize :)
En azından bosch'a baktırmak daha iyi olur
Yetkili servis böyle birşeyi kontrol etmek için ücret talep eder mi acaba?
Yetkili serviste hiç işim olmadı ondan bilmiyorum :D
Özel servisler gibi pc bağlatmaya 20 - 30 lira alıyorlarsa sıkıntı yok fazlası olmasında
Bizim enjektorleri vas pc ile okumustuk
bu motorlarda enjektör değerini okuyamazsınız sadece tek bir enjektörde sensör bulunur oda timing hesaplaması içindir okuduğunuz değer rotary pompanın bastığı genel mazot değeridir
evet sökülüp kontrol edilmesi lazım