User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
42 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Dizel BORA çekiş sorunsalı?????

  1. #20
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.110
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu sorunu yaptığında sağa çekip stop edip tekrar çalıştırdığınızda isteklilik durumu ne oluyor?

  2. #21
    61TS061 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    KAYSERİ
    Mesaj
    116
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet Saraçoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu sorunu yaptığında sağa çekip stop edip tekrar çalıştırdığınızda isteklilik durumu ne oluyor?
    hiç fark etmiyor.şöyle söyleyeyim arabam 15-20 gün boyunca çok iyi.ayağımın altı tork dolu hissediyorsunuz bunu.ama en fazla 1 ay sonra tekrar bir düşüşe geçiyor.aslında komik ama durum böyle malesef.
    VW BORA 1.9TDI COMFORTLİNE 2000

  3. #22

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor sıcakken çekiş düşüyormu peki ?
    RACE WERKS

  4. #23
    61TS061 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    KAYSERİ
    Mesaj
    116
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motor sıcakken çekiş düşüyormu peki ?
    tam tersi ısınınca biraz daha iyi.akışmetrem orjinal bosch gerçi ama ben ondan mı yapıyor diye şüpheleniyorum biraz. ölçtürdüğümde rölantide 450 falan basıyor.tam gazda 700 e kadar çıkıyor.
    VW BORA 1.9TDI COMFORTLİNE 2000

  5. #24

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maf değeri araç yükteyken ölçülür turbo peak basıncını verdiği anda 950 civarı okumanız gerekir
    RACE WERKS

  6. #25
    61TS061 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    KAYSERİ
    Mesaj
    116
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maf değeri araç yükteyken ölçülür turbo peak basıncını verdiği anda 950 civarı okumanız gerekir
    950 zor gibi ya.acaba mafta mı sorun var.sıfır maf niye sorunlu olsun ki anlamıyorum.
    VW BORA 1.9TDI COMFORTLİNE 2000

  7. #26
    pirasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.201
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aslında hava sıcaklığına göre mafın ölçtüğü değerler oynama yapabilir, map sensörüde olabilir. aynı motor benim araçda vardı, tamircide kaputu açtırdığımda gerekirse pistona kadar ineceğiz dedim, usta bir hortum buldu içerde "bu niye boşta?" diye sordu "bende ne bileyim benmi çıkardım !!" dedim, orda bi yere taktı hortumu ve araç bildiğin uçuşa geçti. herşeyden olabilir vnt kanatları bile kurumlaşmış olabilir.
    turbocuk istiyoruz

  8. #27
    FaTiH44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    malatya
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pompa ve enjektörlerinizi kontrol ettirmelisiniz.
    03 FIAT PALIO SPORTING 1.6 16V | 98 HONDA CIVIC VTEC VTI HB
    14 SEAT LEON FR 1.4 TSI | 15 VW CC 1.4 TSI DSG
    17 VW PASSAT B8 1.4 TSI| 18 SEAT LEON FR 1.4ECOTSI DSG

    13 VW POLO GTI 1.4 TSI DSG

  9. #28
    61TS061 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    KAYSERİ
    Mesaj
    116
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pirasa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslında hava sıcaklığına göre mafın ölçtüğü değerler oynama yapabilir, map sensörüde olabilir. aynı motor benim araçda vardı, tamircide kaputu açtırdığımda gerekirse pistona kadar ineceğiz dedim, usta bir hortum buldu içerde "bu niye boşta?" diye sordu "bende ne bileyim benmi çıkardım !!" dedim, orda bi yere taktı hortumu ve araç bildiğin uçuşa geçti. herşeyden olabilir vnt kanatları bile kurumlaşmış olabilir.
    benim turbo vnt değil 90 lık benimki düz turbo.sizin bahsettiğiniz boştaki boru muhtemelen n75 in borusudur.onları daha 2 gün önce elden geçirdim.ama maf ın hava sıcaklığına göre okuma farkı yapması bence de mantıklı.
    VW BORA 1.9TDI COMFORTLİNE 2000

  10. #29
    61TS061 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    KAYSERİ
    Mesaj
    116
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FaTiH44 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pompa ve enjektörlerinizi kontrol ettirmelisiniz.
    enjektörlerin iyi basıp basmadığını nasıl anlıyorlar?makineye mi bağlayarak yoksa söküp test mi ediyorlar?eğer ikincisi olursa bence sorunum çözülebilir diye inanıyorum.
    VW BORA 1.9TDI COMFORTLİNE 2000

  11. #30
    Birkan61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    İstanbul / Trabzon
    Mesaj
    2.378
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pc'ye bağlanınca enjektörün püskürtme değerleri okunabiliyor abi. İşin ehli bir usta değerlerin ne olduğunu bilir bi anormallik olup olmadığını öğrenmek lazım..
    - Bize Her Yer TRABZON

  12. #31
    61TS061 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    KAYSERİ
    Mesaj
    116
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Birkan Genç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pc'ye bağlanınca enjektörün püskürtme değerleri okunabiliyor abi. İşin ehli bir usta değerlerin ne olduğunu bilir bi anormallik olup olmadığını öğrenmek lazım..
    valla makineye bağladıklarında normal değer aralıklarında diyorlar bana.gerçi bosch car service gibi daha profesyonel bir yere de gitmedim açıkçası.olmazsa bir boş zamanımda baktırayım.
    VW BORA 1.9TDI COMFORTLİNE 2000

  13. #32
    Birkan61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    İstanbul / Trabzon
    Mesaj
    2.378
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 61TS061 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla makineye bağladıklarında normal değer aralıklarında diyorlar bana.gerçi bosch car service gibi daha profesyonel bir yere de gitmedim açıkçası.olmazsa bir boş zamanımda baktırayım.
    Baktıkları makinelerde fark ediyor abi

    Bizim dükkana bir ducato geldi, adam bazı değerleri elindeki cihazla okuyamadı. Başka bir servise gittim adamların elinde orjinal bilgisayar varmış servisin kullandığı onda baktırdık adam herşeyiyle söyledi bize

    En azından bosch'a baktırmak daha iyi olur

    Yetkili servis böyle birşeyi kontrol etmek için ücret talep eder mi acaba?

    Yetkili serviste hiç işim olmadı ondan bilmiyorum

    Özel servisler gibi pc bağlatmaya 20 - 30 lira alıyorlarsa sıkıntı yok fazlası olmasında
    - Bize Her Yer TRABZON

  14. #33
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizim enjektorleri vas pc ile okumustuk

  15. #34

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu motorlarda enjektör değerini okuyamazsınız sadece tek bir enjektörde sensör bulunur oda timing hesaplaması içindir okuduğunuz değer rotary pompanın bastığı genel mazot değeridir
    RACE WERKS

  16. #35
    61TS061 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    KAYSERİ
    Mesaj
    116
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu motorlarda enjektör değerini okuyamazsınız sadece tek bir enjektörde sensör bulunur oda timing hesaplaması içindir okuduğunuz değer rotary pompanın bastığı genel mazot değeridir
    evet doğru tek bir enjektörde sensör var.ama 4 ayrı enjektörün de değerleri görünüyor pc de.-0 0+ türünden bişey buna ne dersiniz?bir de bunları söküp mü ölçmek gerekir sizce?
    VW BORA 1.9TDI COMFORTLİNE 2000

  17. #36

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet sökülüp kontrol edilmesi lazım
    RACE WERKS

  18. #37
    FaTiH44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    malatya
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 61TS061 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enjektörlerin iyi basıp basmadığını nasıl anlıyorlar?makineye mi bağlayarak yoksa söküp test mi ediyorlar?eğer ikincisi olursa bence sorunum çözülebilir diye inanıyorum.
    söktürmen gerekiyor.
    03 FIAT PALIO SPORTING 1.6 16V | 98 HONDA CIVIC VTEC VTI HB
    14 SEAT LEON FR 1.4 TSI | 15 VW CC 1.4 TSI DSG
    17 VW PASSAT B8 1.4 TSI| 18 SEAT LEON FR 1.4ECOTSI DSG

    13 VW POLO GTI 1.4 TSI DSG

  19. #38
    61TS061 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    KAYSERİ
    Mesaj
    116
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet sökülüp kontrol edilmesi lazım
    enjektör temizleme işlemi ne kadardır ortalama?
    VW BORA 1.9TDI COMFORTLİNE 2000

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •