User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: 1.3 Multijet Chip Hakkında

  1. #1
    barakuda26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Sakarya-Eskişehir
    Mesaj
    1.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1.3 Multijet Chip Hakkında

    105 binde multijet palioya chip yaptırmak ne kadar mantıklı arkadaşlar herhangi bi sorun yaratırmı sağında solunda orta halli bi yazılım nasıl olur sizce
    Barış

  2. #2
    Birkan61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    İstanbul / Trabzon
    Mesaj
    2.367
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    93,000 km'deki Grande Punto Multijet'e yaptırdık, sıkıntı yok sahibi gayet keyifli kullanıyor

    Chip var diye bokunu çıkarmadığın sürece faydasını bile görürsün eksisinden çok

    En fazla dip gazda dumanın artar olacağı o

    Turbo bakımını falanda ihmal etme
    - Bize Her Yer TRABZON

  3. #3
    barakuda26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Sakarya-Eskişehir
    Mesaj
    1.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bakımlar zamanında ihmal edilmiyo zaten, fakat ilerki km'lerde chipten kaynaklı bi sorun cıkmasından korkuyorum.onun dışında orta halli bi yazılım istiyorum zaten. siz tork ve hp olarak ne aldınız puntodan ?
    Barış

  4. #4
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    90 lıkmı punto?

  5. #5
    Birkan61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    İstanbul / Trabzon
    Mesaj
    2.367
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayır 75'lik punto..

    93 beygir alındı.. Bu araçlar alt devirlerde bayağı ölü, onlar için çok iyi oldu özellikle

    edit : yazmayı unuttum tork yalan olmasın 220 - 230 olması lazım
    - Bize Her Yer TRABZON

  6. #6
    barakuda26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Sakarya-Eskişehir
    Mesaj
    1.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alt devirde gerçekten turbosu falan geç devreye giriyor geç topluyo. aynı motordan corsadada var o öyle değil alt devirler daha canlı.
    Barış

  7. #7
    Birkan61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    İstanbul / Trabzon
    Mesaj
    2.367
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hatırladığım kadarıyla punto multijetin devir bandı 1750 devirden başlıyodu. Benim 3 multijet grande puntom oldu

    2000 devirden aşağı girmedi hiç biri adam gibi..

    genelde 2100 2200 devirde hissettim hep.

    Bende 90'lık vardı en son, turbosu bitik gibiydi ondan hiç yazılım yapmadım kısa bi süre sonrada sattım zaten
    - Bize Her Yer TRABZON

  8. #8
    Alican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.357
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İmkanın var ise düşünmeden yaptır, aracın doğası değişecektir. Bu arada senin aracın mk2 değilmiydi benmi yanlış hatırlıyorum seni.

  9. #9
    barakuda26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Sakarya-Eskişehir
    Mesaj
    1.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birkan Genç: aynen öyle aynı devir bantlarında adam gibi turbo vermeye başlıyo torkunu

    Alican: 3 senedir mk3 multijet kullanıyorum.öncesinde mk1 palioya bindim 7 sene
    Barış

  10. #10
    Alican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.357
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı barakuda26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birkan Genç: aynen öyle aynı devir bantlarında adam gibi turbo vermeye başlıyo torkunu

    Alican: 3 senedir mk3 multijet kullanıyorum.öncesinde mk1 palioya bindim 7 sene
    Nick yabancı gelmiyor team paliodan

  11. #11
    barakuda26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Sakarya-Eskişehir
    Mesaj
    1.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Alican Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nick yabancı gelmiyor team paliodan

    2006'dan beri daimi üyesiyimdir fakat son 2 senedir falan çok aktif olmuyorum, sizinde isminiz yabancı gelmedi bana, paliodan devam ediyoruz
    Barış

  12. #12
    Alican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.357
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  13. #13
    barakuda26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Sakarya-Eskişehir
    Mesaj
    1.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet biliyorum aracı, mk1 candır herzaman
    Barış

  14. #14

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı barakuda26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    105 binde multijet palioya chip yaptırmak ne kadar mantıklı arkadaşlar herhangi bi sorun yaratırmı sağında solunda orta halli bi yazılım nasıl olur sizce
    barıs merhaba tp den hattori_hanzo ben 3 yıldır chipli kullandım her türlü zorladımda sıkıntı yasamadık satana kadar sadece yağ bakımını 1000-2000 km erkene alırsan daha randımanlı olur
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

  15. #15
    barakuda26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Sakarya-Eskişehir
    Mesaj
    1.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yakuza Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    barıs merhaba tp den hattori_hanzo ben 3 yıldır chipli kullandım her türlü zorladımda sıkıntı yasamadık satana kadar sadece yağ bakımını 1000-2000 km erkene alırsan daha randımanlı olur
    merhabalar abi. o zaman sıkıntı yaratmıcak gibi görünüyo, artık bi sorun çıkarsada chipten bilmicez sen nereye yaptırmıştın hp tork durumu ne oldu senin araçta?
    Barış

  16. #16

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben sadece yazılımla 92 hp torkta 215 mi 235 mi öyle bi tork görmüştüm sadece yazılımla kutu içi filtre downpipe 51 egzos+basınçlada 120 hp gücü yakalamıştım noktayıda orda koydum üstüne bişey yapmadım çok keyifli olmuştu yazılımdan sonra gerçekten daha fazla keyif almak istersen basınç açmanı tavsiye ederim yazılımın üstüne sanki stock araca yazılım yapılmış gibi oluyor
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

  17. #17
    barakuda26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Sakarya-Eskişehir
    Mesaj
    1.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    chip dışında başka bi işlem düşünmüyorum şimdilik, şimdikinden biraz daha keyifli olsun, basmayıncada ekonomi olsun yeterli benim için
    Barış

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •