http://videos.streetfire.net/video/C...d-9ae400cef6ee
Printable View
Vaay pakkens basınç saati. Ne güzelmiş. Hani c4'tü bizim muhabbet? Gerçi corsa bu, 1.7 motor.
Videodan pek bişey anlaşılmıyor, saat defi falan olsa az çok yerini biliriz ama pano tipi pakkens marka saatin orjinal yerlerini bilmiyorum.
Bide saat hep gelip 0 da duruyor, 4 zamanlı motorların hepsinde fiziken olması gereken vakumu bu saatte göremiyoruz. Gerçi otomotiv saati değil, tüp basıncı ölçmek için yapılmış bir saat olduğu için vakumun olmaması normal :D
Sizin gibi böyle 2.6 bar boostlarda gezen, custom remapler yapan birinin düzgün boost saati yok mu?
Ben de annamadım nie vacuumu göstermio ki saat???
Araba için üretilmiş bir saat değil ki :)
Dizel motorlarda manifold vakumu olmadığını hatta bu yüzden fren servosu için harici bir vakum pompası kullanıldığını benden daha iyi bilirsiniz siz, yine hatırlatıyım dedim..3 Barlık Defi HKS gibi iyi bir boost saati bulmak vakit ve nakit gerektirdiğinden bununla idare edin artık..
Dizel ler le alakalı başka bir sorunuz veya sorununuz olduğunda yardımcı olabilirim..
evet aynından bende de var.:)
Kullanılan saat Standart endüstriyel 0-2.5 Bar basınç göstergesi..Gaz halindeki her tür bileşenin basıncını gösterir ve pakkens gibi birçok sektörde yaygın kullanılan güvenilir bir saattir..Yani özel olarak otomobiller için üretilmemiştir..Herhangi bir aydınlatması yoktur..Kabadır..Ama iş görür..Hatta skala geniş ve kolay okunabilir olduğundan 0.05 bar hassasiyeti rahatlıkla farkedebilirsiniz..
Keyifli forumlar
saat ok de şu 2.6 bastığın turbo dan bahseder misin?
Mehmet kardeş peki bu arabayı başka arbalarla deneme fırsatınız oldumu acaba?
İşte en son Speedweekend de birincilik kupası aldık dizel kategorisinde..çok kısa vites oranları olduğundan yüksek sürratlerde iddalı değiliz..200 kmh top speedimiz var..Aracın ayarındaki örnek araçlar ; kasnaklı eksoz filtre ve chipli cooper S, chipli eksozlu filtreli 106 Gti
bu araçlar 200 kmh hıza kadar arkamızda geliyorlar..
mehmet gazihanın corsasını biliyorum izmit draglarından ;) çok sağlam gidiyordu...
bizim araba bu gidişle stock kalıcak galiba:)
aynen o corsa gerçektende çok hızlıydı
Dimsport Rapid price list den sizin için bir alıntı ;
http://img210.imageshack.us/img210/3483/nitroau4.jpg
Tertemiz hiçbirşeye dokunmadan alınabilen 32 Hp..%20 tork..
Nitro da Bu kolay takılıp sökülebilen bişey olduğundan garantide sorun çıkartmıyor..
C4 sadece Remap ile 138-143 Hp oluyor..
Harici Bir yakıt basınç regülatörü kullanarak 170 Hp lere çıkartabiliyoruz..
Turbo ve Intercooler Upgrade i eksoz-filtre ile birleşince 200 Hp lere yaklaşılabilir..
Mehmet abi d-4d için ne olur sonuç?
Yaptıklarımız bize özel uygulamalardır..Öyle herkezin yaptığını yapsaydık bi farkımız kalmazdı..VGT turbolarda havayı daha fazla soğutmak olayın kilit kısmı zaten..Aracın mevcut intercooler ı yetersiz kalıyor..
mehmet bey bide su turbonun büyümüş halinin resimlerini göebilirmiyiz
peki intercoolerı ne kadar büyültürsen okadar geç dolduracak o nasıl olucak
iyi hoş diyosunda belirli bir güç isteğine kadar dediğin doğru coolerın hacmine göre ama coolera uygun olmayan turbo kullandığn zaman gelen havayı soğutamayacak bu nedenlede belirli bir süre sonra aldığın güç düşecek sıcaklık yükselecek vs vs sadece kompresör kısmınıda büyütsen eğer türbin kısmı bunu sorunsuzca tahliye edebliiyorsa problem yaşanmaz tabi uygun bir kombinasyon için geçerli bu
Burda büyütmeyi sadece hacimsel artış olarak görmemek lazım..Netice ile ilgilenmek gerekiyor..Giriş sıcaklığı ile Çıkış sıcaklığı arasındaki paritenin verimini esas alıyorum..Küçük kazanlı geniş panelli bir cooler hem hacim olarak düşüktür hem soğutma verimi olarak iyidir..