User Tag List

Sayfa 4/10 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
172 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: c4 +chip +turbo basıncı

  1. #58
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen o corsa gerçektende çok hızlıydı

  2. #59
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizim araba bu gidişle stock kalıcak galiba
    Dimsport Rapid price list den sizin için bir alıntı ;



    Tertemiz hiçbirşeye dokunmadan alınabilen 32 Hp..%20 tork..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  3. #60
    alf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Şehir
    35
    Mesaj
    271
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dimsport Rapid price list den sizin için bir alıntı ;



    Tertemiz hiçbirşeye dokunmadan alınabilen 32 Hp..%20 tork..
    hmm gayet iyi ama garantisinin bitmesini bekliorum 1senesi kaldı hemen hemen


    c4 için chiple ne kadar güç alıyoruz
    DD-Tune
    Mechanics -Tuning - Accesories
    EcuTech Chiptuning -Remapping

    www.ddtune.net
    www.instagram.com/ddtune

  4. #61
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hmm gayet iyi ama garantisinin bitmesini bekliorum 1senesi kaldı hemen hemen


    c4 için chiple ne kadar güç alıyoruz
    Nitro da Bu kolay takılıp sökülebilen bişey olduğundan garantide sorun çıkartmıyor..

    C4 sadece Remap ile 138-143 Hp oluyor..
    Harici Bir yakıt basınç regülatörü kullanarak 170 Hp lere çıkartabiliyoruz..

    Turbo ve Intercooler Upgrade i eksoz-filtre ile birleşince 200 Hp lere yaklaşılabilir..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  5. #62
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Mehmet abi d-4d için ne olur sonuç?

  6. #63
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mehmet abi d-4d için ne olur sonuç?

    Remap ile 110-115 Hp alabiliyorum..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  7. #64
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nitro da Bu kolay takılıp sökülebilen bişey olduğundan garantide sorun çıkartmıyor..

    C4 sadece Remap ile 138-143 Hp oluyor..
    Harici Bir yakıt basınç regülatörü kullanarak 170 Hp lere çıkartabiliyoruz..

    Turbo ve Intercooler Upgrade i eksoz-filtre ile birleşince 200 Hp lere yaklaşılabilir..
    Bu araçlara hangi firma turbo kiti üretti afedersin
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  8. #65
    M U R A T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.757
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu araçlara hangi firma turbo kiti üretti afedersin
    turbo kiti yazmamış ki arkadaş.
    daha büyük cooler ve turbo nun emme kısmını büyütmekten bahsetmiş.

  9. #66
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M U R A T Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo kiti yazmamış ki arkadaş.
    daha büyük cooler ve turbo nun emme kısmını büyütmekten bahsetmiş.
    hımm pardon ama genede bence turbo kanadını büyülttükten sonra intercoolerı büyültmek gereksiz kalır.Ama turbo dizel araçlarda devamlı yaptığım bir olay
    büyük emme kanadı+chip tuning+kutu içi filtre
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  10. #67
    M U R A T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.757
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hımm pardon ama genede bence turbo kanadını büyülttükten sonra intercoolerı büyültmek gereksiz kalır.Ama turbo dizel araçlarda devamlı yaptığım bir olay
    büyük emme kanadı+chip tuning+kutu içi filtre
    ???....

  11. #68
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yaptıklarımız bize özel uygulamalardır..Öyle herkezin yaptığını yapsaydık bi farkımız kalmazdı..VGT turbolarda havayı daha fazla soğutmak olayın kilit kısmı zaten..Aracın mevcut intercooler ı yetersiz kalıyor..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  12. #69
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M U R A T Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ???....
    hala dediğimin arkasındayım 1.si yer problemi olucak 2.si turbonun kanadını büyütsen bile stock intercooler ı ile devam edebilirsin komple turboyu büyültürsen derim ozman intercoolerıda büyült die ama sadece emme kanadını büyültüorsun
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  13. #70
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mehmet bey bide su turbonun büyümüş halinin resimlerini göebilirmiyiz
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  14. #71
    M U R A T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.757
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hala dediğimin arkasındayım 1.si yer problemi olucak 2.si turbonun kanadını büyütsen bile stock intercooler ı ile devam edebilirsin komple turboyu büyültürsen derim ozman intercoolerıda büyült die ama sadece emme kanadını büyültüorsun
    yer problemi olucağını nerden çıkardın 20 litre cooler koymayacaksın sonuçta.
    vee basınç arttırılan arabalarda cooler büyütülmesi faydalıdır bende bu dediğimin arkasındayım.

  15. #72
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hala dediğimin arkasındayım 1.si yer problemi olucak 2.si turbonun kanadını büyütsen bile stock intercooler ı ile devam edebilirsin komple turboyu büyültürsen derim ozman intercoolerıda büyült die ama sadece emme kanadını büyültüorsun

    pervaneyi büyütmesende intercooler la ciddi yüksek sürrat performansı alabilirsin..Kullandığımız bir BEHR VW intercooler ı öntampona cuk oturuyor..%30 oranında daha fazla soğutuyor..Ne kadar soğuk hava o kadar yüksek performans..

    10 larca C4 böyle geziyor..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  16. #73
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki intercoolerı ne kadar büyültürsen okadar geç dolduracak o nasıl olucak
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  17. #74
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hala dediğimin arkasındayım 1.si yer problemi olucak 2.si turbonun kanadını büyütsen bile stock intercooler ı ile devam edebilirsin komple turboyu büyültürsen derim ozman intercoolerıda büyült die ama sadece emme kanadını büyültüorsun

    iyi hoş diyosunda belirli bir güç isteğine kadar dediğin doğru coolerın hacmine göre ama coolera uygun olmayan turbo kullandığn zaman gelen havayı soğutamayacak bu nedenlede belirli bir süre sonra aldığın güç düşecek sıcaklık yükselecek vs vs sadece kompresör kısmınıda büyütsen eğer türbin kısmı bunu sorunsuzca tahliye edebliiyorsa problem yaşanmaz tabi uygun bir kombinasyon için geçerli bu
    körler sağırlar

  18. #75
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yaptıklarımız bize özel uygulamalardır..Öyle herkezin yaptığını yapsaydık bi farkımız kalmazdı..VGT turbolarda havayı daha fazla soğutmak olayın kilit kısmı zaten..Aracın mevcut intercooler ı yetersiz kalıyor..

    comp paliyle oynayıp cooler büyütmek sizemi özel?
    körler sağırlar

  19. #76
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyi hoş diyosunda belirli bir güç isteğine kadar dediğin doğru coolerın hacmine göre ama coolera uygun olmayan turbo kullandığn zaman gelen havayı soğutamayacak bu nedenlede belirli bir süre sonra aldığın güç düşecek sıcaklık yükselecek vs vs sadece kompresör kısmınıda büyütsen eğer türbin kısmı bunu sorunsuzca tahliye edebliiyorsa problem yaşanmaz tabi uygun bir kombinasyon için geçerli bu
    evet bu dediğine bir şey demiorum dediğin mantıklı ve gerçek
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •