User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
24 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 1.3 Cdti Egsoz sistemi

  1. #1
    MuzafferKirli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    29
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    174
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1.3 Cdti Egsoz sistemi

    Corsa C 1.3 Cdti araç, 180 K Km' de.

    Araç olduğu gibi stock kat iptali ederek son susturucuya kadar düz boru çekmek istiyorum, 48' lik.

    Bir kaç sorum olacak, son susturucu orjinal kalıcak dizelin o homurdama sesini hiç sevmiyorum Ses istemiyorum açıkçası performans istiyorum sadece.

    48' lik + Orj. son ile sesde değişiklik olur mu ?
    Tekrar belirtiyorum ses istemiyoruz !


    Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    Slammed Society Corci !

  2. #2
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sesde degısıklık olmazsa performansdada bı degısıklık olmaz bence orjınal boruklarını elletmeyin katda ıptal etmeyın cok bos olur zaten alt devır cok ıyı olmayan arac oda gıttımı anlamı kalmaz katın ıcını bosalttırın yeter bıde yazılım tamamdır bu dedıklerımı cıddıye alsanız ıyı olur

  3. #3
    MuzafferKirli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    29
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    174
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fakat dolaştığım forumlarda araştırdığım yerlerde alt devirler bi nebze kötüleştiği fakat üst devirlerin daha canlandığını okumuştum. Yazılımla desteklendiğini düşünürsek iyileşmesi gerekir diye düşünüyorum.

    Egsoz yazılım filtre 3'lüsüyle 1.7 Dti araçlardan güzel sonuç alanlar var, 1.3' ler içinde geçerli olur mu bunu düşünüyorum bu aralar .
    Slammed Society Corci !

  4. #4
    weST.27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.173
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    susturucular sökülmeden performans bekleme performans istiyorsan ses olacak

  5. #5
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stock turboda son susturucu iptali direkt guc kaybi, altlar degil komple oluyor arac.Hem susturucu varken hemde yokken dynoya ciktim -8hp direkt

  6. #6
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    son susturucu iptalinin performansı negatif etkilediğinden emin miyiz?bende 51lik dp+komple düz vardı ilk başlarda ses hoşuma gidiyordu fakat sonrasında can sıkıcı bir hale dönüşünce üstüne alt devirlerimde ölü olunca orjinal son susturucumu geri taktım.performans anlamında bir değişiklik göremedim ses baya azaldı ve alt devirler kendine geldi.acaba sesten dolayı psikolojik olabilir mi bu iyi gitme olayı? birde katı boşalttırmanızı önermem, aracınız 180k daymış sökün kenara koyun direk dp yaptırın.ben kat içini boşaltarak performans alamadım aracımda fakat dp ile güzel performans aldım.
    ///MPower

  7. #7
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmetmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stock turboda son susturucu iptali direkt guc kaybi, altlar degil komple oluyor arac.Hem susturucu varken hemde yokken dynoya ciktim -8hp direkt
    son susturucu varken +8 hp verdi değil mi?benim araçta son susturucu iptaldi geçen taktırdım araba kendine geldi.
    ///MPower

  8. #8
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    son susturucu ıptalı gercekten negatıf etkı yartıyor benım eskı focustada aynı tepkıyı yaratmıstı zaten altlar olmustu bıde top speed yaklasık 15 20 km dusmustu perfornmasındanda bellıydı zaten gerı bı taktım sonu top speed kendıne geldi...

  9. #9
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuzemen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    son susturucu varken +8 hp verdi değil mi?benim araçta son susturucu iptaldi geçen taktırdım araba kendine geldi.
    Evet susturucuyu takinca +8hp geldi.
    Stoch hali 109hp cikti
    Susturucusuz hali 101 hp cikti
    Su an mobilim ama foto koyarim bir ara, hatta yukarida arama kismina back pressure efsanesi yazin gorursunuz (143. Ileto)

  10. #10
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ama yıne soluyorum 1250 cc bı arac ıcın dp yaptırmana gerek yok gereksız masraf olur katın ıcını bosallttırın yeterlı bıde yazılım cok guzel olur

  11. #11
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kat bosaltma muhabbetinden emin misiniz ? Çoğu dizel konusunda bu zamana kadar okuduğum %95 üzeri kullanıcı yorumu kat boşaltmak - , dp + yönündeydi..
    -Fırat

  12. #12
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebeloghy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kat bosaltma muhabbetinden emin misiniz ? Çoğu dizel konusunda bu zamana kadar okuduğum %95 üzeri kullanıcı yorumu kat boşaltmak - , dp + yönündeydi..
    2 3 tane arkadasım bosalttı katı baya memnunlar katı bosaltmanın ne gıbı eksı yanı olabılırkı?

  13. #13
    MuzafferKirli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    29
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    174
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kat iptali düz boru ve orj. susturucu şeklinde düşünüyorum.

    Yazılım ile desteklemek gibi planlarım var ama yazılım sonraki iş, Şuan bütçem müsait değil açıkçası.

    Kat iptali zaten, 180 k araç için şart diye düşünüyorum içi full dolmuştur benim katalizörün.
    Temizletmektense iptal etmek daha iyi olur

    Peki kat. iptal edilince muaynede herhangi bir sıkıntı yaşarmıyım ki ?
    Slammed Society Corci !

  14. #14
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaşarsın ama muayeneye gideceğin zaman egzozcuda 2 dk taktır katını sonra geçince takarsın dpyi geri.
    ///MPower

  15. #15
    aybrskck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    32
    Şehir
    türkiye/düzce
    Mesaj
    190
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    bende corsa 1.3 kullanıcısıyım araçta zaten orjinal 48 lik boru var birde tek susturucu 1.3 ler orta yok katı iptal etmen yeterli olucak ses sonu iptal etmeden çıkmaz o konuda için rahat olsun performans olarak ben herşeyi denedim boruları bile iptal ettim kat sonrası egsozsuz gezdim en verimlisi orjinal boru kat iptal orjinal son

  16. #16

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    429
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aybrskck Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende corsa 1.3 kullanıcısıyım araçta zaten orjinal 48 lik boru var birde tek susturucu 1.3 ler orta yok katı iptal etmen yeterli olucak ses sonu iptal etmeden çıkmaz o konuda için rahat olsun performans olarak ben herşeyi denedim boruları bile iptal ettim kat sonrası egsozsuz gezdim en verimlisi orjinal boru kat iptal orjinal son
    kat iptal edildiginde ya da bosalttiginde ne gibi farkliliklar oldu?

    seste artis? alt devir ust devir cekis dusuklugu vs ?
    Gökhan ÇAPRAZ

    34 BYC 099 civic sport plus

  17. #17
    Amazing - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki yazılımla desteklendigi zaman . komple düz boru gene perf. düşürürmü , sona egzos şartmı deneyen varmı
    Z20LET POWER!
    PR MOTORSPORT

  18. #18

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    429
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    komple duz boru her zaman alt devirleri dusurur ust devirleri canlandirir benim gorusum.

    yazilim ile birazcik toparlanir alt devirler.
    Gökhan ÇAPRAZ

    34 BYC 099 civic sport plus

  19. #19
    Amazing - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dizel icinde gecerlimi bu. Yazilimda olsa sona egzos sart yani
    Z20LET POWER!
    PR MOTORSPORT

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •