ew10 406 5 ileriyi 6 ileri yaptı bir dostum attığı taş ürküttüğü kurbağaya değmedi
2007 cerato crdi 6.vites dişlisi takıldı (kovanda yeri vardı) 5. dişliye göre aynı devirde %7.5-8 arası hız arttı.
biraz araştırınca 2.el 6 ileri komple şanzımanı değiştirseydi daha az zaman,para ve işçilik harcardı.
birde belli km. yapmış sanzımana ekstradan sıfır veya 2.el dişli takılınca sağlam uğultu yapıyor.
bence iyi araştırılmalı.örneğin 1.4hdi ile 1.6hdi şanzımanı karşılaştırılabilir.komple takasla ne elde edinilir.
ama ben olsan 1.4hdi şanzımanını uzatmazdım![]()
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
1.4 tsida da hacim yok. Hacimle alakası yok konunun bence güçle alakası var. Adam 68 hplik arabanın gücündeki dezavantajı sanzımanı kısa tutararak ortadan kaldırmaya çalışmış bi nebze. Bizim bahse konu konuştuğumuz arabalar standart değil. Ben dip gaz 1 2 3 4 5 yapıyorum 170de bitiyorum.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
2007 model 1.6 hdi 90 hp 307 için en uygun yağ hangisidir? Farklı yorumlar okuyorum 10/40 , 5/40 ya da 5/30 tavsiye edenler gördüm. Araç 63 binde 5/30 kullansam mesela mobil in 3000 serisi yeterli midir yoksa mobil 1 esp daha mı iyi olur aradaki fiyat farkı önemli değil. Araç biraz kaba ve gürültü çalışıyor gibi yağdan kaynaklı olabilir mi diye düşünüyorum.
Konu malkoc tarafından (22-04-2019 Saat 20:00 ) değiştirilmiştir.
Arkadaşlar merhaba;
257000 de 2006 407 1.6 HDI sahibiyim, yağ değiştirmem gerekli, hangi yağı kullanmam mantıklı sizce, birde araçta uzun yola çıktığımda esp devre dışı kalmıştır yazısı çıkıyor, stop ettikten sonra biraz bekleyince düzeliyor bunu neden yapar?
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Tüm lastik ölçüleri aynı fakat lastikler bitik, onları değiştirmem lazım...
Merhaba arkadaşlar,
Üyeliği henüz aktif olmamış bir dostumuzun ricası üzerine yazıyorum. Kendisi aylardır aracı ile uğraşıyor ve destek bekliyor. Aynı motorda ben GTD turbo ile sorun yaşamadım fakat bu arkadaşımız GTC turbo temin edebildi ve maalesef araç beyni VNT'yi kontrol edemiyor. İngiltere'deki HDi Tuning ile de görüşmüş fakat oradaki eleman da GTC turbo ile bu işin olamayacağını iletmiş kendisine. Sonuç olarak aşağıdaki mesajı sizlere ulaştırmamı istedi.
Selamın aleyküm arkadaşlar bizimde bi sorunumuz var bize yardımcı olun lütfen 1.6hdi 301 92hp aracımız var gtc1244vz hybrit turbo koyduk Vnt turbo olduğu için kontrol sağlayamadık (orjinde Vnt yok bizim araçta) bizde Vnt vesgate söktük 2 bar itmeli vesgate taktık şuanda 2 bar peak 1.9 cont stabil basınç alıyoruz problem şurda bu aracın yazılımı sıfırdan yapılması gerekiyor laaakin ilk önce LOG alıp aracın tüm tepkisini görüp ona uyumlu bir yazılıma ihtiyacımız var bize yardımcı olabilecek arkadaşlarımız varsa bekliyorum LOG ALIP HARİTAYA ÖYLE YAZILMASI GEREKİYOR lütfen sizden bir çözüm bekliyorum
Konu Aranel Ciryatan tarafından (26-04-2019 Saat 12:10 ) değiştirilmiştir.
SimRacersTR.Net
Türk Simülasyon Pilotlarının Buluşma Noktası
P0002 yakıt ses regülatörü arızası ile karsılasan oldumu daha önce ?
... düzeltme ...
mesajımı sildim.
Konu ERK_RS tarafından (19-08-2019 Saat 00:18 ) değiştirilmiştir. Sebep: yeni konu açtığım için mesajımı sildim.
Money talks, Shit walks.
www.gizadetailing.com
instagram.com/gizadetailing/
instagram.com/erkusriza/
1544v turbonun peak değeri 1,3 mü 1,5 midir?
bir de yazılımda en sağlıklı max ne kadar açmak gerek, bektaşın focusu yüklediği konuda oem turboyu 1.7 ye kadar açabilirsiniz diye okudum ama kırılma riski yüksek geliyor
Ne mutlu Türküm diyene
1.5 üzeri fön makinası
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)