Bagajda durabilir ama şart değil. Oem filtre tertibatı söküldüyse sol farın hemen arkasına, ön şase kolu üzerine koyulabilir.
Sanayi işlerine pek hakim sayılmam ama yazdıklarını okuyunca baya para ve en önemlisi zaman harcayacaksın. Altıüstü 1.4 hdi bir makina için. Değecek mi?
Madem yapıyorsun para ve emek harcayacaksın,1.6 Hdi 110luk swap yapmak daha kolay saydıklarına bakılırsa. Al tak 110 Bg bir 206 sahibisin.
kapak taşlatman iyi olmamış sonuçta büyük turboyua giriecksin sıkıştırmayı yükseltmen değil düşürmen gerekicek atmosferik yüklemiyosun ki neden böyle bişey yaptın ?
Bugün bizim için 11 Kasım 1938 dir
1.4 HDi motoru komple rektefiye ne kadara mal oldu sana ? Araç alicam imkan kısıtlı 1.4 HDi peugeot van ya da Ford van olanlar dan ya da 1.3 MJ denk gelirse 1.7 dti sorun çıkarırsalar ne kadara patlar in hesabını yapıyorum.Telefondan yazıyorum hatalar icin kusura bakmayın.
komple sandık motor 5000 liradan başlıyor.
çok km yaptıysa fiyatta ona göreyse, alınır komple sandık atılır çok çok.
Tamir setleri var. segman, supap, yay ıvır zıvır, contalar derken yine en az 2000lik olursun. üstüne enjektör,pompa, turbo binerse sıfır alsan 5000lik olursun.
http://www.onlinefordyedekparca.com/...4-tdci-std.htm
Kapak taşlama 400 TL işçilik yerine göre değişmekle beraber 400 Tl tutuyor. Conta ayrıyetten kollar zarar gördüyse birde 4 tane kol alınıyor 4 kol 320 TL.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)