enjektörlerde sıkıntı olup olmadığı anlaşılıyor. eğer adaptasyonla halledilebilecek durumdaysa sorun olmuyor ama bilgisayara bağlandığında çıkan değerlere göre değişmesi gerekebilir hangi enjektörde sorun olduğu adaptasyon sonucunda görülebilir.
Printable View
https://resmim.net/f/wPvNKn.jpg
Merhaba arkadaslar bu arizayi aliyorum arac isitma isigini yakip sonduruyor sonradan motor isigi surekli yanik kaliyor, yarim kontak yapinca isitma isigo sonuyor sonradam tekrar yaniyor. Arac korumaya aldigi icin 2.500 devrj gecmiyor basinc vermiyor
Bu arada arac 1.6 tdi polo
evet wg den basınc açmaya çalışılmış sanırım wg deki civata oynanmış çünkü, sensörü de sordum 900 küsür lira fiyat verdiler onun yerine 1549 almak mantıklı geldi araştırıyorum bakalım olmadı bi 1549 alacağım
Arkadasim 1.0 tsi fabia almis. Sanirim 110 beygir. Soft yazilimli 1.6 Tdi aracimla herifi zorla iki yuz uzerinde gecebildim. Benim arabanin artik debriyaj falan mi kaciriyor, 117 bine geldi yoksa bu 1.0 Tsi mi iyi gidiyor :D
1,6 tdi larda ( 90 hp olanları) büyük turboya geçildiğinde 100-200 ölçen var mı obd ? 13-14 saniye çıkarabiliyor mu ?
Iyı bı turbocuya gıdıp wg kalıbrasyonunu yaptırmanız gereklı
elektornk wg oldugu ıcın oradan basıncı açamazsınız
programsal acılması gerek basıncın
wg bozuldu ıse yenı bır wg almanız gereklı
turbocu kalıbrasyon cıhazını baglayıp dogru voltj degerlerını ayarlıyor
Ya bizim bu polo 1.6 tdi nin kaç tane debriyaj seti var arkadaş? Tekirdağ'da parçacılara soruyorum adamlar sanki beyin ameliyatı yapıyor 15 dakikada fiyat veremedi geçen gün sonra Luk bir yüksek baskı varmış bir alçak baskı? Bunlar ne demek :D
biri 1000 dedi biri 1100
İstanbul aradım sachs 700 dedi, aldığımızda uyumsuz olma ihtimali var mıdır acaba araba 2012 model
2012 sabit volan değil mi ?