User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Hybrid gtb1549v turbo

  1. #1
    ozoozo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Gaziantep-İstanbul
    Mesaj
    651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Hybrid gtb1549v turbo

    Selamlar ;

    Aracımın üzerinde 2.0 cdti insignia gtb1549v turbo var , GT1749v takarak biraz daha büyük bir turbo istiyordum ancak bir çok kişi GT17 nin eski teknoloji olacağını ve geç dolacağından bahsetti ve güç olarak çok bir şey fark etmeyeceğini söylediler yani taktığına değmez gibi , haliyle GTB1756vk lara bakındım ancak bu turboyu da bulmak zor olacak gibi gözüktü baya bir süredir araştırıyorum ancak yok. GTB2056vk önerenler oldu ancak bununda yabancı forumlarda 1.6 multijet motor için delilik olduğunu dolduramayacağımdan bahsettiler ki haklılar gibi Bende çözümü en kısa yoldan şuan ki kullandığım büyük turbomu hybrid yapmaya karar verdim ancak ne kadar mantıklı bir hareket olur ? veya güzel güçler alırmıyım yada şöyle yap vs tarzında önerisi olan var mı ? Palleri büyütmeyi önerecektir turbocu , ne kadar büyütelim veya neyin palini takmak iyi olur vs vs.. önerilerinizi ve düşüncelerinizi merak ediyorum.

    Şuan için tekerde 320 wtq , 136.7 whp var Mustang dyno ölçümü. Yurt dışında aynı turboyu takan bir arkadaş 143 whp almış yazılım ile biraz daha haşır neşir olursan biraz daha güç alabilirsin dedi. Ölçüm yapılırken hava filtremi bayadır temizlememiştim gerçi hala öyle devam ediyorum bu ara yağ değişiminde onuda halledeceğim ancak olsun olsun 137-137.5 whp belki o bile değildir.

    Aracımda ; 60" downpipe ve komple düz boru geliyor , K&N kutu içi , büyük intercooler(yaklaşık olarak 6 lt) , büyük turbo(gtb1549v) ve US remap var.

    Peak olarak 2.1-2.2 , cont olarak 1.7-1.8 arasında yürüyorum. Turbo 2600-2700 gibi tam geliyor.
    ABO TRADING
    STR

  2. #2
    ozoozo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Gaziantep-İstanbul
    Mesaj
    651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok mu bilgi sahibi
    ABO TRADING
    STR

  3. #3
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vnt turbonun gelmesi diye birşey mi olur dostum ? >1549 ile 1749 un farkı ne biliyor musun?

  4. #4
    ozoozo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Gaziantep-İstanbul
    Mesaj
    651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vnt turbonun gelmesi diye birşey mi olur dostum ? >1549 ile 1749 un farkı ne biliyor musun?
    Her defasında yazıyorsun ama bende cevaplıyorum , vnt yi iptal ettik. Gelmesinden kastım 2600-2700 gibi peak verip full boost veriyor.
    ABO TRADING
    STR

  5. #5
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Fxx BMW 20d uzantılı motorlardan çıkan GTD1752 bence ideal olur bulabilirsen eğer,

    VNT yi neden iptal ettiniz ki? Geç gelmesinden başka faydası var mı? Hadi oem turbosu VNT olmasa neyse dicem çalışma mantıkları farklı ama oem de VNT, elektronik wg dolayısı ile yazılım üzerinden vnt timing i yapılıp açılış kapanış devir / süreleri ayarlanabilir sonuçta (bildiğim kadarıyla). VNT iptali ile işin kolayına kaçmışsınız gibi bence, mekanik wg den yayı sık gevşet devam et olmuş biraz

  6. #6
    ozoozo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Gaziantep-İstanbul
    Mesaj
    651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fxx BMW 20d uzantılı motorlardan çıkan GTD1752 bence ideal olur bulabilirsen eğer,

    VNT yi neden iptal ettiniz ki? Geç gelmesinden başka faydası var mı? Hadi oem turbosu VNT olmasa neyse dicem çalışma mantıkları farklı ama oem de VNT, elektronik wg dolayısı ile yazılım üzerinden vnt timing i yapılıp açılış kapanış devir / süreleri ayarlanabilir sonuçta (bildiğim kadarıyla). VNT iptali ile işin kolayına kaçmışsınız gibi bence, mekanik wg den yayı sık gevşet devam et olmuş biraz
    Açıkcası tam ayrıntılı olarak bilmiyorum haliyle bilmediğim bir şey hakkında da yorum yapmayı tercih etmem Utku abi ayarladı ben vnt iptal ederek yaptık diye biliyorum , belki farklıdır belki de bir bildiği vardır vs.

    Öneri için teşekkür ederim , bugün gidip turbocu ile konuşacağım. Zaten bir şikayetim veya sıkıntım yok haliyle konu dağılmasın vnt ye kayarak başka tecrübesi veya önerisi olan varsa hybrid için duymak isterim.
    ABO TRADING
    STR

  7. #7
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozoozo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her defasında yazıyorsun ama bende cevaplıyorum , vnt yi iptal ettik. Gelmesinden kastım 2600-2700 gibi peak verip full boost veriyor.
    Görmedim kusura bakma , yapman gereken eğer mekanik vnt ise yani vakumla çalışan , istediğin basınca göre birtane wg alıp oraya montajlaman en altta getirip sonra basıncı kısması gibi. erken gelir . VNT yi iptal etmek iyi birşey değil.

  8. #8
    ozoozo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Gaziantep-İstanbul
    Mesaj
    651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Görmedim kusura bakma , yapman gereken eğer mekanik vnt ise yani vakumla çalışan , istediğin basınca göre birtane wg alıp oraya montajlaman en altta getirip sonra basıncı kısması gibi. erken gelir . VNT yi iptal etmek iyi birşey değil.


    VNT yi geçin ya soru o değil di neyse bugün görüştüm yarın arabayı bırakıyorum. Paller gt17 pali ile değişecek ön taraf , arkayı egsoz tarafını ise farklı bir pal takarız dedi usta. Yani normalde benim turbom insignia 2.0 ın turbosu ön tarafı 17 ile değişip , arkaya da farklı bir pal takacak haliyle komple değişecek. Böylece hiç egsoz gazı kaçağı olmaz direk atar tek bir noktadan dedi , yine aynı pal olacak arka tarafta ancak daha kıvrımlı tarzda bir örnek gösterdi bu şekilde direk atılıyor dedi vs.

    Daha sonra da yazılıma güncel çekip bakıp göreceğiz kaç hp aldığımızı.
    ABO TRADING
    STR

  9. #9
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.499
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benve hiç bulaşmasaydın. Umarım umduğun gibi uzun süre sağlıklı binebilirsin.

  10. #10
    ozoozo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Gaziantep-İstanbul
    Mesaj
    651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MCN21 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benve hiç bulaşmasaydın. Umarım umduğun gibi uzun süre sağlıklı binebilirsin.
    Neden ? Buluşacak bir durum yok aslında işlem basit 17 pali takılacak yani bir sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum , turbo tamir takımı vs de yenilenip sıfırlanacak. Aradığım uygunlukta turboyu bulamadım ondan pal büyütme kararı aldım çokta dert değil orjinal turbom tertemiz kenarda duruyor herhangi bir sıkıntı yaşarsam söker atarım orjinale dönerim
    ABO TRADING
    STR

  11. #11
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gtc1549 takabilirdiniz bence yada gtd1449

  12. #12
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.499
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozoozo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neden ? Buluşacak bir durum yok aslında işlem basit 17 pali takılacak yani bir sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum , turbo tamir takımı vs de yenilenip sıfırlanacak. Aradığım uygunlukta turboyu bulamadım ondan pal büyütme kararı aldım çokta dert değil orjinal turbom tertemiz kenarda duruyor herhangi bir sıkıntı yaşarsam söker atarım orjinale dönerim
    Iste o pal degisicek kismi o kadar kolay olmuyor cogu turbocu sadece turbo tamir takimini yenileyince bile sorunlarla karsilasiyor. Umarim seninki sorunsuz olur

  13. #13
    ozoozo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Gaziantep-İstanbul
    Mesaj
    651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmetmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gtc1549 takabilirdiniz bence yada gtd1449
    Şuan zaten gtb1549 var , aman aman bir fark olacağını sanmıyorum gtc1549 ile. Araştırmadım ama öyle düşünüyorum
    ABO TRADING
    STR

  14. #14
    ozoozo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Gaziantep-İstanbul
    Mesaj
    651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MCN21 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Iste o pal degisicek kismi o kadar kolay olmuyor cogu turbocu sadece turbo tamir takimini yenileyince bile sorunlarla karsilasiyor. Umarim seninki sorunsuz olur

    Valla inşallah olmaz diyelim kardeşim yarın akşama alıp bakacağız artık.
    ABO TRADING
    STR

  15. #15
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dostum yanlış anlamada ben sizin işi anlamadım VNT iptal ise basıncı nasıl sabitliyorsunuz?

  16. #16
    ozoozo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Gaziantep-İstanbul
    Mesaj
    651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dostum yanlış anlamada ben sizin işi anlamadım VNT iptal ise basıncı nasıl sabitliyorsunuz?
    Sadık yanlış bilgi vermek istemem , tam bilgi sahibi değilim haliyle pek bir şey söylemem doğru olmaz bir merakın varsa us performance ile görüşebilirsin.
    ABO TRADING
    STR

  17. #17
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozoozo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sadık yanlış bilgi vermek istemem , tam bilgi sahibi değilim haliyle pek bir şey söylemem doğru olmaz bir merakın varsa us performance ile görüşebilirsin.
    Anladım

  18. #18
    OMTechJr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    609
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnşallah turbo ustanız iyidir. Bendede 17'li hybrid var. 1000 km sonra bi söktür balansına baktır anlayacaksın ne demek istediğimi. detay istersen okulda görüşelim bi ara yada batuhandan ulaşırsan bi kaç tecrübemi paylaşayım seninle.

  19. #19
    ozoozo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Gaziantep-İstanbul
    Mesaj
    651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdilik bir sıkıntı olmadı ve güzel bir sonuç aldık , dyno sheetleri başlığımda paylaştım. Bakalım yazılımı güncelledikten sonra neler olacak
    ABO TRADING
    STR

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •