User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
36 sonuçtan 20 ile 36 arası

Konu: 1.4 1.6 hdi motor modifiyesi hakkinda ufak bilgiler

  1. #20
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.177
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VTec_king Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyler sanırım türkiyenin en temiz c2 1.4 hdi sini aldım 37200 km de fabrika çıkış lastikleri üzerinde,şimdi biraz mıncıklıyayım diyorum,neler tavsiye edersiniz turbo büyütebilirim mesela intercooler yok diyorlar hiç kaputu açıp incelemedim,kısacası 120 130 hp güçler var aklımda neler yapmam lazım?,bu km de araba kolay kırılmaz diye düşünüyorum.
    Herşeyden önce aracında hangi beyin olduğunu öğren. Siemens Bosch Delhi felan gibi. Attım tabi bunları ama birisi yüklemeye müsait diğeri değildi. Basınç açınca beyin görmüyor yanıltıcı da bazı beyinlere olup bazılarına olmuyo. Bunu bilmeden işe başlama.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  2. #21
    bLackModeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    aKSAraY68
    Mesaj
    3.876
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    hdi ile hasır neşir cok oldum bos yere 5 bın tl gitti onun için yapacagınz modifikasyonalrı sıralıyorum gerısı hikaye stock motorda :
    *yazılım
    *1,6 hdi cooler (1,4 hdi için )
    *bronz balata
    *16/63 ayna mahruti
    extra oalrak
    *metanol basabılırsınız
    not: basıncı 1,5 bar ustune cıkartmayın conta basıncınız
    bunların harıcında hard bıseyler ıstersenız kol ve piston girmeniz lazım harıci kol egip piston kırarsınız psa cok saglıklı bı motor degil en ufak hata cok kotu socular dogura bılır tecrube ile tespit edilmişti bosa paranızı ve vaktınızı harcamayın
    not2: turbo buyutme vs. vag grubu özenme felan yapmamanızı rica ediyorum
    facebook: hasan serdar şengül
    instagram: hasan_serdar
    ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ

  3. #22
    maxima - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    Engineer
    Mesaj
    283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bLackModeL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hdi ile hasır neşir cok oldum bos yere 5 bın tl gitti onun için yapacagınz modifikasyonalrı sıralıyorum gerısı hikaye stock motorda :
    *yazılım
    *1,6 hdi cooler (1,4 hdi için )
    *bronz balata
    *16/63 ayna mahruti
    extra oalrak
    *metanol basabılırsınız
    not: basıncı 1,5 bar ustune cıkartmayın conta basıncınız
    bunların harıcında hard bıseyler ıstersenız kol ve piston girmeniz lazım harıci kol egip piston kırarsınız psa cok saglıklı bı motor degil en ufak hata cok kotu socular dogura bılır tecrube ile tespit edilmişti bosa paranızı ve vaktınızı harcamayın
    not2: turbo buyutme vs. vag grubu özenme felan yapmamanızı rica ediyorum
    adam tam anlatmak istediklerimi yazmış

    kardeşim cok doğru yazdın tebrikler..

  4. #23
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bLackModeL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hdi ile hasır neşir cok oldum bos yere 5 bın tl gitti onun için yapacagınz modifikasyonalrı sıralıyorum gerısı hikaye stock motorda :
    *yazılım
    *1,6 hdi cooler (1,4 hdi için )
    *bronz balata
    *16/63 ayna mahruti
    extra oalrak
    *metanol basabılırsınız
    not: basıncı 1,5 bar ustune cıkartmayın conta basıncınız
    bunların harıcında hard bıseyler ıstersenız kol ve piston girmeniz lazım harıci kol egip piston kırarsınız psa cok saglıklı bı motor degil en ufak hata cok kotu socular dogura bılır tecrube ile tespit edilmişti bosa paranızı ve vaktınızı harcamayın
    not2: turbo buyutme vs. vag grubu özenme felan yapmamanızı rica ediyorum
    bu soledıklerınız hdı motorların hepsı ıcınmı gecerlı 1.4 tdci hdı ıcınmı gecerlı?

  5. #24
    bLackModeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    aKSAraY68
    Mesaj
    3.876
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ferroo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu soledıklerınız hdı motorların hepsı ıcınmı gecerlı 1.4 tdci hdı ıcınmı gecerlı?
    sadece ıntecooler orda belırttım kardesım 1,4 ıcın gerı kalan butun motor 1,6 2,0 vs vs sadece yazılım bronz balata ayna mahruti ve extra methanol baska bısey gerek yok
    facebook: hasan serdar şengül
    instagram: hasan_serdar
    ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ

  6. #25
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bLackModeL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sadece ıntecooler orda belırttım kardesım 1,4 ıcın gerı kalan butun motor 1,6 2,0 vs vs sadece yazılım bronz balata ayna mahruti ve extra methanol baska bısey gerek yok
    aynen baska bıseye gerek yok zaten bu yazdıkların yapılırsa 1.4 ler ıcın bıraz daha ugrasmak gerekır bnce guc acısından

  7. #26
    bLackModeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    aKSAraY68
    Mesaj
    3.876
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    kırılıyo ferro baskan catır catır
    facebook: hasan serdar şengül
    instagram: hasan_serdar
    ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ

  8. #27
    srkns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    606
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 hdi cooler büyütme için ne önerirsiniz?
    seat cooler takılabilir mi? custom yaptırmak daha mı mantıklı olur?

    ufak bir ihtimal big turbo düşünüyoruz, buna dönük nasıl bir tercih yapılmalı?
    Ne mutlu Türküm diyene

  9. #28
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Jun 2012
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı srkns Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 hdi cooler büyütme için ne önerirsiniz?
    seat cooler takılabilir mi? custom yaptırmak daha mı mantıklı olur?

    ufak bir ihtimal big turbo düşünüyoruz, buna dönük nasıl bir tercih yapılmalı?
    Balckmodel kırılır demiş big turbo için kol piston girmek gerekir sanırım

  10. #29
    smtkrglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Turkey-KONYA
    Mesaj
    531
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    iyi günler arkadaşlar 308 90lık 1.6 hdi 1544v turbo ile mustang dynoda 155hp güç verdi basınç 1.70 gördük 400nm tork verdi az daha açmayı düşünüyoruz yalnız haritada 2.995 prm devirde kafa eğme yapıyor egr iptal beyinden unutturulmuş vaziyette kat yok... egr için başka bir formül varmı kesmemesi için...
    DRJANT

  11. #30
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Jun 2012
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı smtkrglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyi günler arkadaşlar 308 90lık 1.6 hdi 1544v turbo ile mustang dynoda 155hp güç verdi basınç 1.70 gördük 400nm tork verdi az daha açmayı düşünüyoruz yalnız haritada 2.995 prm devirde kafa eğme yapıyor egr iptal beyinden unutturulmuş vaziyette kat yok... egr için başka bir formül varmı kesmemesi için...
    155 hp için tam olarak neler yaptın araca, sadece basınc acarak mı ?

  12. #31
    smtkrglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Turkey-KONYA
    Mesaj
    531
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı RSX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    155 hp için tam olarak neler yaptın araca, sadece basınc acarak mı ?
    Şuan ki speceler kat komple yok turbodan sona kadar krom düz boru sonda oem susturucu var turbo garret sıfır aldık gt1544v EGR iptal wesgate orjinal ayarda hedeflenen güç 170-180hp idi şuan bu turbo ile 155hp verdi 402 nm tork var bu gün turboyu tekrar söktüm gt1752 veya gt2260 geçecem turbo çok ısınıp EGT sıcaklığı artıyor...
    DRJANT

  13. #32

    Üyelik
    Feb 2014
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı smtkrglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyi günler arkadaşlar 308 90lık 1.6 hdi 1544v turbo ile mustang dynoda 155hp güç verdi basınç 1.70 gördük 400nm tork verdi az daha açmayı düşünüyoruz yalnız haritada 2.995 prm devirde kafa eğme yapıyor egr iptal beyinden unutturulmuş vaziyette kat yok... egr için başka bir formül varmı kesmemesi için...
    egr mekanik olarak iptal edildi mi ?

  14. #33
    smtkrglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Turkey-KONYA
    Mesaj
    531
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı aliberkaytuna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egr mekanik olarak iptal edildi mi ?
    egr mekanik olarak iptal edildi yalnız sürekli açık kaldığı için kesme yapıyor ve kafa düşüyordu haritada eğri bozukluğu oluyordu şuan turboyu değiştirdik gt1752 yaptık eski turbo mil kesti şuan dynoya çıkmadık ama tahmini güç 165-170hp arası bişey veriyor eski turbo ile 155hp çıkardı şuan basınç aynı ama eski turboya nazaran daha büyük ve hibrid turbo 15hp ye yakın bir güç geldi...
    DRJANT

  15. #34

    Üyelik
    Jun 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    EGR'yi mekanik olarak iptal edin.Asıl fark o zaman anlaşılıyor.Duruma göre bi manifold kurum temizliğide yapılabilir.

  16. #35

    Üyelik
    Feb 2014
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı smtkrglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egr mekanik olarak iptal edildi yalnız sürekli açık kaldığı için kesme yapıyor ve kafa düşüyordu haritada eğri bozukluğu oluyordu şuan turboyu değiştirdik gt1752 yaptık eski turbo mil kesti şuan dynoya çıkmadık ama tahmini güç 165-170hp arası bişey veriyor eski turbo ile 155hp çıkardı şuan basınç aynı ama eski turboya nazaran daha büyük ve hibrid turbo 15hp ye yakın bir güç geldi...
    mekanik iptalden kastım egrnin tamamen motordan sökülüp orda oluşan boşluğun kapatılması bu işlemden sonra hiçbir sorun çıkmaz diye düşünüyorum

  17. #36
    smtkrglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Turkey-KONYA
    Mesaj
    531
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı dqn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    EGR'yi mekanik olarak iptal edin.Asıl fark o zaman anlaşılıyor.Duruma göre bi manifold kurum temizliğide yapılabilir.
    Metanik olarak kastın arasına flanş koyuldu kapatıldı başka nasıl iptali var merak ettim...

    Alıntı aliberkaytuna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mekanik iptalden kastım egrnin tamamen motordan sökülüp orda oluşan boşluğun kapatılması bu işlemden sonra hiçbir sorun çıkmaz diye düşünüyorum
    Sökmekteki amaç ne ? aradaki boşluğa zaten flanş atılarak emisyonun egr ye gelmemesini sağlıyoruz zaten egr ye emisyon yanı hava hiç uğramıyor başka iptal etme teknikleri varsa bilgi paylaşımında bulununda en azından konuyu takip eden insanlara bilgi paylaşımı olsun...
    DRJANT

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •