Ben düşündüm ama piyasası yok diye girmedim ama şu devirde çok mantıklı belki corsa dan sonra bi macera yapabilirim ama sedan arka kısmı hoşma gitmiyor hb de olsa aynı motor düşünmezdim bu kdar
Printable View
Basınç sattim var 1.2 basıyor wesgate sökülüyken. düşme olayı çok saçmalıyor araç tam gazlarken 2500 rpm de boost veriyor daha sonra kesiyor tekrar 3500 de veriyor.
Aramızda 1.7 DTI a oil catch yapan var mı ??
Yağ sıcaklık bağlayan var mı ? Oil Catch fotosu var mı ?
Ve son olarak büyük turbo setupta yağ soğutucu taksak mı ki ?
1.7 dti aracı ile ilk yazını gecirecek özellikle yüklü motorlu arkadaşlara tavsiyem , hararet müşürü ve termostat bakımınızı yaptırın. Bu araçlarda kış ile yaz arasındaki sıcaklık farkı diğer araçlara göre daha fazla oluyor
arkadaşlar aklıma takılan sorular var 1.7 ler hakkında yardımcı olursanız sevinirim astra 1.7 dti ve 1.7 cdti arasında ne fark var alıp corsalara uygulanan space uygulasak aynı tepkileri verirmi ? space dediğim; egr iptali dp düz boru yazılım birisi yeni nesil biri eski nesil hangisi daha iyi tepki verir yada daha iyi olur ? 4 kapı oluşu sedan ve fiyat makul geliyor şu soru işaretlerini öğrenirsem düşünüyorum şimdiden teşekkürler
arkadaşlar ne zamandır takipteyim konuyu, şöyle bir sorum var , 4 yıldır dizel c2 kullanıcısıyım. ancak corsa 1.7 dti'lar çok hoşuma gidiyor. aracımdan memnunum. yakıt tüketimi olsun 2 kişilik bir aile için çok ideal bi kere bile yolda bırakmadı. 130 binlerde aldım 203 binde şuan. şimdi aracı değiştirme niyetim var. siz corsayı bir kullanıcı olarak tavsiye edermisiniz. kendi aracıma yazılım yapma konusunda bir iki ön hazırlık adına katın içini boşalttırdık. ama henüz diğer aşamalara geçmedim. hazır yapılı bir corsa almak daha mi mantıklı çok kafamı kurcalıyor. çeşitli sıkıntılar okudum burda . bunların benzeri yada aynısıyla kendi aracımda hiç karşılaşmadım. anlatmak istediğimi umarım anlatabilmişimdir. :):)
Araç tasarım olarak mı hoşunuza gidiyor yoksa perf. konusundan dolayı mı ilginizi çekiyor? Tarasımsa ok, geçmişi belli düzgün bir araç ile mutlu olursunuz yok performans içinse 2 sorum daha var :)
a) Roll vs. kovalamayacak amaç sadece gücü hissetmek ve yeri geldiğinde kullanmak mı?
b) Roll vs. de kovalarım, uçan sineklede sıkarım mı?
Cevap;
a) ise elinizdeki arabaya 4-5 harcayın ve alacağınız gücün keyfini sürün. Huyunu suyunu bildiğiniz dertsiz tasasız araba. Ne yapılaiblir derseniz de
DP
Egzoz
Oem intercooler
Hybrid turbo
Yazılım
Sonuç 130-140hp civarı güç demek. Şu anki gücünden sonra aynı araba o güce ulaşınca bir 4 sene daha binmek isteyebilirsiniz :)
b) O zaman aracınızı satıp direk corsa alın. Kronik sorunlarını hallettikten sonra gazlayıp durursunuz
Yağ sıcaklık saati bağlayan var mı arkadaşlar. Nasıl bağladınız yardımcı olur musunuz? Karteli delmek yada tapasına işlem yapıp riskli durumlar oluşturmak istemiyorum.
tam kafamdaki sorulara cevap verdiniz teşekkürler. kesinlikle a seçeneği tarzında kullanım yapma niyetim var. yani güç elimin altında olsun ama gerektiği zaman gerektiği kadar kullanayım. elimde bir miktar bütçe var şuan cooler işine girebilirim hybrid turbo için samsundayım ve piyasayı hiç bilmiyorum. katın içini boşaltıp son susturucuyu iptal ettik. kat'ın konumundan dolayın dp yaptıramamıştık. ama şuan katın içinden de boru geçirtmek istiyorum diğer işlemlere geçmeden. sizce boş katın içinden boru geçirtmek katkı sağlar mı şuanki haline. içi boş iken bile katlı halinden performans olarak çok farklı.
Cosra alıp almama konusunda ben gene yorum yapmayayım. C2 VTS ve Corsa dti karşılaştırma yapacak kadar kullandım. Yol ve rüzgar sesi konusunda C2 daha başarılı bir araba. Bunu da dip not olarak belirteyim.
Cooler işi gerek burada gerek google'da zebil gibi fotoğraflı örnekleri var zaten.
Hybrid konusunda işini layıkıyla yapan 3-5 usta var diye biliyorum. Ben tavsiyeler üzerine Maslak Fe-Ka turboyu tercih ettim. Allah'a şükür bir sıkıntım yok.
Katın içinden düz boru geçirmek araban için daha sağlıklı olur. Hissiyat anlamında bir şey hissedilebileceğini düşümüyorum.
Dp yapılır. İş tamamen usta ile bitiyor. Büyük şehirlerde isim yapmış egzozcular her türlü yapar bence. Mesele güvenle araba bırakabileceğin, insanların referans olacağı bir yer bulman. Cooler'ın montajı, borulanması, dp, komple egzoz işi en iyi ihtimalle gene 8-10 gün sürer.
Arkadaşlar selam. Herkesin kabul edeceği en iyi setup ne olabilir 1.7 dti da fikir birliğine varabilirmiyiz ?
arkadaşlar bugün yolda gidiyordum bi anda arıza ışığı yandı ve araba gaz yemedi devir yavaş yavaş 0a doğru düştü ve stop etti , sonra marşa bastım çalışmadı kapadım bi daha bastım çalıştı ve bu arada araba patırdıyor sizce pompamı bozuldu yoksa beyinmi
bende bir şey danışayım. 2.pompa beyni arızasından sonra işi biraz abartıp polen filtresinin arkasına aldım . yağmur çamur sıcak vibrasyon görmüyor. 1 senedir de şükür bir sıkıntı yaşamadım.Geçenlerde çok güvenilir olmayan bir kaynaktan "verimli çalışabilmesi için belli bir sıcaklıkta olması gerekli" dedi. kışın -10 larda bir sıkıntı yaşamadım. Yazın zaten çok sıkıntı olmaz . bu pompa beyni beni de korkutuyor. pat diye kalmayalım yolda .bilgisi olan var mıdır bu konuda ?
IMG_8508 - Dosya Web
led xenon çalışmam. Uzunlarda şimşek etkiside mevcut
Bu tip kuruntulara düşmemek için orjinal yerini değiştirmedim. Sonuçta mühendisler koymuş oraya. Rastgele koyacak halleri yok onca arge yapılıyor. Birkaç ayda bir beyin soketini söküp bakıyorum mazot varmı diye. Eğer birgün mazot gelirse avans müşürünü değiştiririm sonra 10 sene kafam rahat. Beyin taşımak bir hatayı başka bir hatayla kapamak gibi geliyor bana. Mazot geliyorsa avans müşürünü değiştircen bitti gitti
Arkadaşlar motul 8100 x-cess yağ aldım. Aracın yağını daha değiştirmedim. Şöyle bir sorum var;
Motulun sitesinde yağ seçiciye girdiğim de 8100'ün 10-60 çıkıyor. Sizce farklı bir olay mı var ? 8100 Yeni nesil araçlar içinmiş sanırım.
Kullanan yada bilgisi olan var mı bu konu da ?
valla bu konu hakkında pek bilgim yok bende daha önce motul kullanıyordum 7 bn kmde yagı boşalttık pekmez olmuştu dedimki yaga bu kadar para vercegime petrol ofisnin yagından alırım 4 litresi 48tl ve her 5 bin km de değiştiririm dedim o gün bu gün buşekilde biniyorum sıkıntım yok aracımda aşagıdaki videodaki şekilde yürürü var
Corsa C hibrit turbo inceleme TF035 - YouTube
Bir de ben deneyimlerim bakalım motul nasılmış. Hiybird turbodan memnun musunuz izlenimleriniz nelerdir. Basıncınız kaç ?
Arkadaşlar benim pompa gidici gibi , günahı ne olur daha önce yaptıran var mı? Yokuş yukarı geç çalışma sıcaakken geç marş alma gibi sorunlar var şimdilik .
orjinal vogtland yada eibach 2.el 3,5 cm spor yay arıyorum.kendinde ,çevresinde olan varsa pm'le ulasabilir mi
Corsa C hibrit turbo inceleme TF035 - YouTube
izlenimlerimi videoda belirttim kutsal cumartesi akşamıda bi deneme yaptık video çektik buyrun
320d e46 vs Corsa 1.7 dti vs soch vtec - YouTube
elimde bulunan satılık malzemeler
-çıkma orjinal turbo sıfır sıkıntı 5k km de. 500tl
-2 adet defi turbo göstergesi (1 tanesi sıfır 1 tanesi araç üzerinde takılı şuanda) sıfır olan 85tl ikinci el olan 70tl
-sıfır manuel boost controller var
not: göstergeleri kn kutu içi filitre ile takas edebilirim
arkadaşlar merhaba, benim dti da hibrit TF035 mevcut.. sıkıntısız 6.000km dir biniyorum.Bu turbo yerine sıfır olarak alıp daha verimli olsun diye takabileceğimiz kesme,biçme yapmadan hangi turbolar mevcut.
açık göz turbo nun yapmış olduğu tf035 den bi boy büyük hibrit var
https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net...9e&oe=599E148B
al tak şekilinde yeni çıkardı zaten daha takan oldumu bilmiyorum