1.7 DTI Kullanıcıları Dayanışma ve Destek Hattı

Thread: 1.7 DTI Kullanıcıları Dayanışma ve Destek Hattı

  1. Yanyanömer said:
    p400 egr hatası egr contasına ufak bir delik aç tekrar dene düzelecektir.

    P105 map veya altta boşta sallanan sensör var ondan da olabilir. Ama yazılımla ve wg hortumunu çekince zaten map iptal oluyor anlık arızadır aracında kesme veya limp mode yoksa fazla takılma. 140 ı geçmeme sorunu sadece beni deneyimim eskiden bendede vardır. Egr selenoidi bozuk oldugu zaman yapar.
    Dr DTİ
     
  2. Yanyanömer said:
    Şimdi bir çok sorun çıkabilir zor iş. Ama basıncı yanlış okuması krank sensöründen kaynaklı olabilir. Veya Mazot pompa beynini göster lehim kopmuş olabilir( genelde bu tip arızadan çok beyin tamir ettim) . Yağ lambası normalde 4 lt yağ konulduğu vakit corsalarda yakar. hatta bazen corsalarda dik rampada kaldığı zaman yağ ışığını yakar yağı kontrol et bakalım bir süre sıkıştırma aracın. Veya dediğin gibi basınç kaçağı olabilir. Ama yağ olayı kafama takıldı.
    Dr DTİ
     
  3. erhanaytac's Avatar

    erhanaytac said:
    Aynen turboda sorun yok cok az islik sesi var oda normal geliyor kulagima. Yarin intercooler borularina bakacagim yogun oldugumdan cok ilgilenemiyorum
     
  4. erhanaytac's Avatar

    erhanaytac said:
    Quote Originally Posted by Yanyanömer View Post
    Şimdi bir çok sorun çıkabilir zor iş. Ama basıncı yanlış okuması krank sensöründen kaynaklı olabilir. Veya Mazot pompa beynini göster lehim kopmuş olabilir( genelde bu tip arızadan çok beyin tamir ettim) . Yağ lambası normalde 4 lt yağ konulduğu vakit corsalarda yakar. hatta bazen corsalarda dik rampada kaldığı zaman yağ ışığını yakar yağı kontrol et bakalım bir süre sıkıştırma aracın. Veya dediğin gibi basınç kaçağı olabilir. Ama yağ olayı kafama takıldı.
    Yag nereye gitti bende onu anlamadim. Krank sensoru olsa arza yakardi dedi usta oda yanmadi. Mazot pompa beynini kime gostersem bilemedim eskisehirde. Gazlayarak gezen biri degilim aslinda satacaktik arabayi alici geldi gazladik mazladik ertesi gun sanayiye giderken bu sorun cikti iste. Gelismeleri yazarim
     
  5. erhanaytac's Avatar

    erhanaytac said:
    Ariza isigim yaniyormus cok zayif sekilde P0100 arizasi verdi akismetre bozulmus sanirim yarin degistircem bakalim
     
  6. ottoman32's Avatar

    ottoman32 said:
    arabanın arkasında oluşan is tabakasından nasıl kurtuluyorsunuz acaba? yardım ve önerilerinizi bekliyorum
    Alıntı oxygen Nickli Üyeden Alıntı;
    "yanındaki avukat demiyor mu göte mukayyet ol 200 erkek okuyor konuyu, ortalama 14 cm den 28 mt yapar diye?"
     
  7. Yanyanömer said:
    Quote Originally Posted by ottoman32 View Post
    arabanın arkasında oluşan is tabakasından nasıl kurtuluyorsunuz acaba? yardım ve önerilerinizi bekliyorum
    Ben jant temizleyici ile temizliyorum.
    Dr DTİ
     
  8. tolgaaydın's Avatar

    tolgaaydın said:
    Quote Originally Posted by Yanyanömer View Post
    p400 egr hatası egr contasına ufak bir delik aç tekrar dene düzelecektir.

    P105 map veya altta boşta sallanan sensör var ondan da olabilir. Ama yazılımla ve wg hortumunu çekince zaten map iptal oluyor anlık arızadır aracında kesme veya limp mode yoksa fazla takılma. 140 ı geçmeme sorunu sadece beni deneyimim eskiden bendede vardır. Egr selenoidi bozuk oldugu zaman yapar.
    Aracımı bakıma verdim sıvılar filtre vs.

    P400 sorunu çözüldü, map sensörün arızalı dediler. Şuan üzerindeki düşük voltaj veriyormuş. Facet marka map sensörü denemişler oda yüksek voltaj verdiği için olmamış.
    GM kullanmamı söylediler alternatif olarak Delphi önerdiler. Aracımda hard - soft arası bir yazılım var benden önceki sahibi tarafından yapılmış bir işlem.
    Fişi söktüğümde sorun ortadan kalkıcaksa almama gerek var mı? İlk kez corsa sahibi oldum ve arıza lambası yandığında çoğu zaman performans kaybı olup olmadığını anlamıyorum. Usta performans kaybı olduğunu söyledi.
    Eğer burada durup daha ileri gitmeyeceksek, niçin bu noktaya kadar geldik?
     
  9. K.Kaan's Avatar

    K.Kaan said:
    İlk defa bu topic e mesaj yazıyorum. Dizeller ile ilgili çok bir merakım ve hevesim olmasada ***** flash yanında gündelik kullandığım bir tane de dti ım var. Soft yazılım var araçta ve ellemeyi düşünmüyorum ( duman alarjimden dolayı ) açıkçası.
    Ancak gerçekten sadece merakımdan sormak istiyorum, wg hortumunu sökünce uçuyor kaçıyor geyikliklerinin aslı astarı nedir? yani yazılım güncellemesi olmadan bu işlem artı eksi ne sağlıyor araca?
     
  10. tolgaaydın's Avatar

    tolgaaydın said:
    Eğer burada durup daha ileri gitmeyeceksek, niçin bu noktaya kadar geldik?
     
  11. Leonardo's Avatar

    Leonardo said:
    Arkadaslar merhaba aracima eski aracimdan cikma blowoff u takacagim montaji cokmu zordur ? Ayrica turbo boost saati yag sicaklik saati ve turbo timer almayi dusunuyorum marka olarak onerilere acigim piyasadaki urunler arizali cikyor dediler hks ve defiler hakkinda orjinal almak istemiyorum amacim goruntu
     
  12. YAS's Avatar

    YAS said:
    Quote Originally Posted by Leonardo View Post
    Ayrica turbo boost saati yag sicaklik saati ve turbo timer almayi dusunuyorum marka olarak onerilere acigim piyasadaki urunler arizali cikyor dediler hks ve defiler hakkinda orjinal almak istemiyorum amacim goruntu
    Kardesim merhaba goruntusune birsey soyleyemem vallahi guzel duruyor definin saatler ama soyle birsey var.aracini ayara goturursun yazan kisi gordugu degere gore basinc acar e basinc saati yanlis gosterdigi icin turbona veya motora olan olur.canı yanan cok oldu bu durumdan dikkat et.olabildigince oem urun almaya calis sahsi dusuncem,tesekkurler.
    96' E36 Individual Techno Violett Compact

    02' E46 M3 Individual Cabriolet
     
  13. Yanyanömer said:
    Quote Originally Posted by tolgaaydın View Post
    Aracımı bakıma verdim sıvılar filtre vs.

    P400 sorunu çözüldü, map sensörün arızalı dediler. Şuan üzerindeki düşük voltaj veriyormuş. Facet marka map sensörü denemişler oda yüksek voltaj verdiği için olmamış.
    GM kullanmamı söylediler alternatif olarak Delphi önerdiler. Aracımda hard - soft arası bir yazılım var benden önceki sahibi tarafından yapılmış bir işlem.
    Fişi söktüğümde sorun ortadan kalkıcaksa almama gerek var mı? İlk kez corsa sahibi oldum ve arıza lambası yandığında çoğu zaman performans kaybı olup olmadığını anlamıyorum. Usta performans kaybı olduğunu söyledi.
    benim demek istediğim Corsada p400 hatası genelde yazılımlı araçlarda olur. Senin aracındada yazılım varsa zaten otomatik olarak map devre dışı kalır ve egr nın arasına conta konur devam edilir. O egr valfine konan contaya ufak bir delik açıp denemen boşuna map sensörü almış olursun
    Dr DTİ
     
  14. Yanyanömer said:
    Ben kullanıyorum ama 1.59 versiyonunu al bazı corsalarda 1.59 üstü çalışmıyor tabii bununla birlikte win 7 32 bit yazılımlı pc de lazım yoksa çalıştırmaz
    Dr DTİ
     
  15. Yanyanömer said:
    Ben uzun zamandır hks replika timer kullanıyorum hiç bir sıkıntı olmadı ama basınç saati olayında bazen kalibrasyon gerekebilir.
    Dr DTİ
     
  16. Yanyanömer said:
    wg hortumunun sökünce turbo direk ne basabiliyorsa basıyor olay bu
    Dr DTİ
     
  17. Leonardo's Avatar

    Leonardo said:
    Quote Originally Posted by Yasindavulcu View Post
    Kardesim merhaba goruntusune birsey soyleyemem vallahi guzel duruyor definin saatler ama soyle birsey var.aracini ayara goturursun yazan kisi gordugu degere gore basinc acar e basinc saati yanlis gosterdigi icin turbona veya motora olan olur.canı yanan cok oldu bu durumdan dikkat et.olabildigince oem urun almaya calis sahsi dusuncem,tesekkurler.
    Sagolun oneriniz icin ancak bu dedigim parcalarin oem ini alsam bir corsa daha cikar herhalde
     
  18. RedCan's Avatar

    RedCan said:
    Quote Originally Posted by Leonardo View Post
    Sagolun oneriniz icin ancak bu dedigim parcalarin oem ini alsam bir corsa daha cikar herhalde
    Sahte alsanızda aynı paraya gelir emin olun. Ben 2 tane Replika Greddy Boost gauge ardından Orjinal Aem X-series Psi-Bar Boost gauge aldım. Bence imkan olduğunca orjinal alın.
     
  19. Leonardo's Avatar

    Leonardo said:
    Quote Originally Posted by RedCan View Post
    Sahte alsanızda aynı paraya gelir emin olun. Ben 2 tane Replika Greddy Boost gauge ardından Orjinal Aem X-series Psi-Bar Boost gauge aldım. Bence imkan olduğunca orjinal alın.
    Haklisiniz butceyi ayarlamaya caliscaz o zaman yada vazgeccez elimde hks blowoff var montaji nasil bir bilginiz varmi westinghouse tan mi alcaz vakumu ?