Konu Aranel Ciryatan tarafından (28-03-2018 Saat 20:49 ) değiştirilmiştir.
SimRacersTR.Net
Türk Simülasyon Pilotlarının Buluşma Noktası
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Egzoz boru capi 60mm. Sonda da yine 60 lik spor susturucu var. Egzoz sesi bayagi az. EGR iptal degil yapsam mi yapmasam mi bilmiyorum. Bu konuda karar vermedim.
SimRacersTR.Net
Türk Simülasyon Pilotlarının Buluşma Noktası
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Fiyat konusunda direkt bilgi paylasmayi sevmiyorum calistigim yerler ile genelde dost samimiyetim var ozelden yaziyorum o yuzden.
SimRacersTR.Net
Türk Simülasyon Pilotlarının Buluşma Noktası
güzel proje takipteyim bu arada jantlar compomotive olsa tam rally görünümü alırsın heralde
RaceWerks/CTS Turbo/Milltek/Forge
Helal olsun , sendeki sabir bende yok. ben simdiye butun sensorlere bi diyot takip catur cutur kirdiydim arabayi
SimRacersTR.Net
Türk Simülasyon Pilotlarının Buluşma Noktası
Tam 1 aydır güncel yapmamışım konuya güncel olsun.
22 Mart'da aracıma yazılım yapılması için randevu almıştım ve DR.Ecu nun yolunu tuttum. ***** turbo o hafta değişmişti ve arıza lambası yanıyordu. Ben yazılımdan olduğunu düşünüyordum. Gittiğimde Dyno dolu olduğu için aracıma log vs alınmadan yazılım yapıldı ve Özgün arızayı çözüp gelmemi istedi. Çünkü araç konum sensörünü görmüyordu. 2 ihtimal vardı ya sensör bozuk yada bir uyumsuzluk. Neyse uzun araştırmalar sonucunda basit ama değerli bir bilgiye ulaşarak arızanın sönmesini sağladım.
Yazılım sonrası arıza yandığı için araç alt devirler de hiç boost açamıyordu. Neyse arıza söndü boost geldi ama araçta bir saçmalık vardı. Boost düşürüyordu devamlı. Neyse Özgün'e gittim alıştırma yaptırmam gerektiğini söyledi ben lexia ile aslında tanıtmıştım fakat ayrı bir işlem var dedi ve Serhan Oto'yu önerdi. 31 Mart'da tuttum Serhan otonun yolunu. Alıştırma yapıldı (benim yaptığım ile aynı işlem) ve oradan Özgün'e geçtim Cumartesi idi ve Özgün olmadığı için bir şey yapamadık. Bu arada Serhan Oto'da farklı turbo takıldığı için Özgün'ün aracı log'layıp öyle yazılım yazması gerektiğini söyledi. MAF havayı fazla okuyor şuan ve basınç düşürüyor dedi.
Yazılımı düzeltemedik daha, Özgün müsait olmadığı için aracımı götüremiyorum maalesef. Yaklaşık 3 haftadır aracım kapalı otoparkta yatıyor mecburi bir şekilde. Bu şekilde kullanmak istemiyorum çünkü devamlı boost düşürme ve anlık gaz kesme gibi durumlar var. Çünkü lexia'da hava sevk ayarı ile ölçülmüş hava sevk de ciddi farklar var olduğu için araç kısıyor hep. İnşallah yakın günlerde Özgün'den randevu koparabilirsem dyno ve yol çekimleri ile karşınızda olacağım.
Bu arada araç şuan 1.8 bar peak yapıyor.
Jantlar konusunda sürpriz bir karar verdim. İnşallah güzel olacak. Yazılım tamamlanınca direkt jant işine girişeceğim.
Konu Aranel Ciryatan tarafından (27-04-2018 Saat 08:28 ) değiştirilmiştir.
SimRacersTR.Net
Türk Simülasyon Pilotlarının Buluşma Noktası
maf rolantide ne okuyor.
egr iptalmi
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Rölanti normal devir arttıkça aradaki fark açılıyor
YouTube
SimRacersTR.Net
Türk Simülasyon Pilotlarının Buluşma Noktası
SimRacersTR.Net
Türk Simülasyon Pilotlarının Buluşma Noktası
Konu mikelazi tarafından (30-04-2018 Saat 09:03 ) değiştirilmiştir.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Hava sevk ayarı ile ölçülen hava sevk arasında devir arttıkça fark artıyor şuan. Eski turbo ile yeni turbo arasında büyüklük farklı olduğu için bu durum oluştuğunu düşünüyorum ama tabi ben bu konuda uzman olan biri değilim. Ama yetkili servisin dediği ki genelde modifiyeli citroenlere bakan tek servis diyebilirim. Yazılımın loglanarak o log'a göre yapılması yönünde. MAF haritasının düzenlemesi gerektiğini söyledi. Zaten İngiltere'deki elemanda uzun denemeler sonucu doğru ayarı tutturdum diyordu.
SimRacersTR.Net
Türk Simülasyon Pilotlarının Buluşma Noktası
Konu mikelazi tarafından (30-04-2018 Saat 10:36 ) değiştirilmiştir.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
SimRacersTR.Net
Türk Simülasyon Pilotlarının Buluşma Noktası
aracımdan çıkanda pozisyon sensörü vardı evet. TD02 idi üzerindeki turbo. mevcut takılan turbo VNT'li yani yine pozisyon sensörlü GTD1244vz modeli. sensör altta kalıyor bunlardan ondan fotolarda görünmemiş olabilir. aslında sizin alıntıladığınız problemi çözdüm fakat şuan VNT ayarı tam değil ve araba ara ara kesinti yaşatıyor sabit devirde kullanımlarda. Tam gazda bir problem yok şuan 1.8 bar'a kadar basıyor.
SimRacersTR.Net
Türk Simülasyon Pilotlarının Buluşma Noktası
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)