..........
Printable View
..........
Oncelikle selamlar,
Gonul isterdiki yapmis oldugumuz 100 uzerindeki tsi hybrid projesi sahibi gibi sizinde beklentilerinizi karsilasmakdi ancak
her ne kadar bunun icin cok calissakda sizleri memnun edememis bundan dolayi uzgun oldugumuzu belirtmek isteriz.
Proje araclari ozellikle standart araclardan farkli olarak herkese hitap etmeyebiliyor bazen biz iyi anlatamiyoruz bazende karsimizdaki
bizim anlattiklarimizi anlayamiyor ancak bilinen bir gercek varki kim sorun yasadiysa kapimiz acik sonuna kadar yardim etmisizdir buna mesut
beyde dahil.Yeni yaziliminizi iyi gunlerde kullanmanizi dileriz..
2cr firmasi sahibi oldugunu soyleyen beyefendi bizi tanimadan etmeden kandirmis vaadler vermis gibi sozler sarf etmis kendisini bu konuda muhatap
almadigimizi bildirmek isteriz.Kendisine onerimiz musterilerimizin uzerinden kendine reklam calismasi yapmamasi olacakdir.Gordugumuz luzum uzerine yazmak
isterizki malesef bu firma bizi kendisine rakip olarak gormekte ve her platformda hakkimizda asilsiz suclamalarda bulunmaktadir.Bugune kadar ciddiye alip
cevap vermek istemedik halada ciddiye aldigimizi soyleyemeyecegim ancak artik gerektigi yerde gerekdigi sekilde cevap verecegimizden hic supheniz olmasin..
Herkese keyifli forumlar dileriz..
oo olay sertleşmiş :) ozaman söyle yapalım
125 lik
150 lik
180 lik
2.0 Tfsi
2.5Tfsi
HEPSİNİ YAPALIM yarışalim ne dersiniz :) yaw takılmayın beyler sakin olun reklam kokuyor azıcık ama işte herkeslere herseyleri begendiremessiniz :)
Amacım firmaları lekelemek değil. Lakin ben 2cr ile 2 sene önce multijet Giulietta yaptırmıştım. Bu arada soft yazılım Dpf üstünde dumansız. Yakıt tüketimim pompa ile uyumlu.
Ve giulietta grubumuz vardı.
Dr ecu
Paşapğlu
Megachips
2-3 firma daha vardı
Hepsi ile rol yapıyorduk hiç biri geçememişti. Hatta bir arkadaş dr ecu ya tekrar gidip aracını açtırmıştı. Dpf üstünde dumanlı gene geçememişti.
Ben olayda geçme geçilmeden Ziya’da sorunsuz uzun süre kullanmaya bakıyordum. Ben 150 k kullandım sorun yaşamadım.
Tekrar diyorum dr ecuyu çok taktir ediyorum lakin günlük kullanılan araçlarda 2cr daha başarılı geliyor bana . Dr ecu biraz daha Japon ve hard araç odaklı gibi geliyor bana
motorun japonu almanı italyanı cini olmaz işleyis tartı aynıdır silnidrii fark etmez kesinlikle yanlış afr afr dir basınc basınctır
1000 beygir yapan 100 de yapar yanlış düünceni düzelteyım
bşzim 100 de olsa 1000 de olsa günlük kullanılmayan arac sayılı 10deildir :)
Olayın çok matematiksel hesaplamalarını bilmem. Lakin 1000 yazan 100 yazad ise, dr ecu giden arkadaş x yazılım lı firma aracını geçemiyorum diye gitti ve dpf üstünde dumanlı araçla geldi, öncekine göre daha iyiydi ama gene geçememişti.belki dr ecu yoğundu ilgilenemedi bilemem. Tekrar. diyorum amacım hiç bir firmaya leke atmak değil. Bir önceki aracın megacips yazılım lı idi. Onda da memnun kalmıştım arkadaş tavsiyesi ile 2cr ile tanıştım. Orijinal haritaya yakın bir devir bandı oluyor.
Ben şunun kanısında yım. Her motor he ünitenin ayrı bir uzmanlık alanı inçe ayarları vardır. 2cr tsı- tdı - multijet grubunda ciddi olarak takip ediyorum başarılı araçları var soft dosya halinde.
Tabi 5 bar mı açıyor bilmem. Ben kendi yaşadığım olaylardan tecrübe ediniyorum. 2cr müşteri odaklı biraz kafa yoruyor. İleride yoğunluktan bu başarısını devam ettirir mi bilemem. O onun esnaflığına kalmış.
Yukarıda arkada şikayetlerini olumsuz durumları Belirtmiş.
Ekleyeyim 2cr ile aracımı yaz, yazılımlı araçlar ile roll yapacağım diye gitmedim. Günlük kullanım için yaz dedim. Sonra grup ile tanıştım bir gece roll e gittim. Ümitsiz bir vaka görüyordum aracımı sonuç olarak hep tanınmış firmalar var. Fakat o gece hepsini geçmiştim
Güzel bir his duygu olmuştu. Bu arada araç Specc leri- jant , cam tavan donansın paketine varana kadar inçe hesap yapıp deniyordular :)
ben yazdığın yazıya cvp verdim mekanik aynı 100 yapan 1000 de yapabilir:) ama iştebilinmeyen söylenmeyen seyler var söylenmeside gerekmeyen düşündüğünüz sirketler hakkında ondan dolayısen mutlu isen ne mutlu sana
ama bahsettiğim sey baska
+ ben dumanlı yapmam yanlış olmasın o
yaw kardeşim yazmim diorum diorum diorum 1-2-3-4-5 gidiyor yazmakistemiyorum parali asker dien semih edepsiz olan semih azdaha zorlarsanız ben edepsiz olucam ben sildim mesajlarını megenmediğimden Dolayı ama ben uslubumu bozarsam cok güzel olmuyor bilen biliyor onun için burda bu konuları uzatmanın manası yok herkezler için geçerli
Hocam öncelikle şimdi farkettim sizler dr ecu imişsiniz. :) kusura bakmayın tekrar belirtiyorum amacım sizlere dil uzatmak değil haddime düşmez zaten :) ve bazı başarılarınızı hayretle takip ediyorum.
Olayların iç yüzünü bilmem etmem bizler gördüklerimiz kadar ve duyduklarımız ve yaşadıklarımı kadar biliyorum.
sadece şu kadar belirteyim. Sizden yazılım lı 2-3 aracı 2cr de arıza yaşanılıyor diye yeni yazılım ile oh be dediler. Sizler yoğunluktan belki farkında bile değilsiniz. Belki elemanınız bir hata yaptı.
Sizler için hep söylenen şu. Abi çok yoğun bulamıyoruz .
Rabbim başarılarınızın devamını nasip eylesin.
Şunuda ekleyeyim. Bir arkadaşım sizde yazıldı araç 1.6 mtj Gui. Elemanınız yazmış.
Stock araç ile anca yürümüştü :)
Sonra sizi bulmuş sizler yazmışsınız araç ciddi güzel yürüyordu ve duman sıfırdı. O dumanlı denen aracı geçiyordu ve duman yoktu :)
Beni gene geçememişti ayrı konu :) :) :)
Hatam oldu ise affola
baskan estafurllah hata mata yok ortada benim söylediğim seyler cok farklı ama bu burda yüz mimiği yada ses tonu olmadığı için insanlar yanlış anlamalara uğruyor eleman değil örnek veriyorum EGR si kaçırıyordur fark etmemiştir mesela sonraki geldiğinde Egr si fark edilmiştir (örnek) düzelmişsizdir beni bulmak bulmamak diye brsey yok yani yanlış anlaşılmasın :) ben hep ofice deyim Telefonlara konuşursam yaklaşık 9 saatim telefonla geçiyor işime engel oluyor :)
Tek tek cevap vereceğim
1- Sizin isminizi yahut firmanızı az önceki an'a kadar hiç bir yerde ANMADIM. Firma ismi anmak tercih edeceğim son şeydir mecbur kalmadıkça.
Gelmiş burada başarısızlığınızı karşı tarafı suçlayarak ört pas etmeye kalkıyorsun. ! Firmanızın ismini veya şahsi isimlerinizi bir kere bile andığımı ispatlamazsanız herkesin gözünde ap açık bir iftiracı olduğunuz ortaya çıkacaktır.
Burada konu DR ECU değldi, konu RSA'nın Vw Bullet " balistique *arkadaşımızı boş vaadler ile kandırmış olmasıydı.
Bu cümleden bu suçlamayı mı çıkatıyorsun ? Bence tekrar okumalısın. Burada konu kandırılmış olmasıdır dedim. Kandırılma fiilindeki iddiayı ortaya ben atmıyorum bakınız kullanıcı ifade ediyor bunu. Ben kalkıp RSA milleti kandırmış demiyorum. KONU BUDUR diyorum. Çok kitap okumayınca böyle oluyor galiba neyse...
-----
Rövanş taleplerinizi iyi anlıyorum. Gerek izmir'de gerek buradaki geçilmelerinizden sonra hadi yarışalım diyebilirsiniz. Geçilmelerden sonra size geri gelip 2CR 'nin yazdığı araba bizi geçti bu arabayı daha da aç diye başınızın etini yiyorlar muhtemelen. Rovanş taleplerini keyfim yerine geldiğinde değerlendireceğim ancak, kullanıcıların kendi aralarında yaptığı denemelerden çıkan sonuçlar benim için kafi.. Önemli olan da budur. Makinayı gırtlağına kadar yükleyip yarıştırmak zaman benim tarzım olmadı. Kalkıp forumlarda meydan okumalar, sidik yarıştırmalar vs. vs.. Tansiyonu yükselten her hareketten kaçındım. Dediğim gibi, bu benim tarzım kişiliğim karakterim değil.
-----
Bu arada @ozgun 'e katılıyorum. Her zaman herkesi memnun edemezsiniz. Yukarıda elemanın biri 2CR yi itici buluyorum falan demiş.. gülüyorum sadece :)
Son olarak sevgili @Oz doğum günün kutlu olsun. Sevdiklerinle nice mutlu yıllar dilerim.
@utkunoa Utku sen izmirde oldugundan burdaki gelismeleri yakindan takip edemedin. Seninle konusmustuk uygulamadan once ve sonra. Oncesindeki beklenti ve kullanim amacimi sonrasindaki beklentimi ve yasadigim durumu. Araci gunluk kullandigimi roll vs. islerine girmedigimi alti ustu vs. bozulmasin demistim. Sende sorun yasamayacagimi anlatmistin.
Uygulamadan sonra ben aracin stage 1 yazilimli 125-140 ayarinda ancak gittigini soyledim. Rasit beylede konustum bunu log aldik alicanla rasit bey bakti sorun yok hersey normal dedi. Rsa instagram sayfasindada paylastiniz araci ve hala orda duruyor. 210 hp 300+nm tork aldik yaziyor. Herhangi bir olcum yapilmadi ne dyno nede sure olarak. Zaten anlasiliyor aracin gidisinden o gucler olmadigi orasi ayri.
Ben rasit bey ne dediyse onu yaptim. Dp spor katli olsun dedi spor katli taktim. Filtre su marka olacak dedi onu taktim. Memnun olmadigimi dile getirince ethanol koy dene dedi denedim degisen bisey olmadi. Dsg yazilimi yapmak lazim dedi basinda bahsedilmemisti dsg yazilimindan ben deneyelim o zaman dedim. Dsg yaziliminda deneme olmaz parasi verilecek yazilacak dedi. Ben sicak bakmadim buna. Yeteri kadar harcama yaptim cunku. 140 lik oem turboyu servisten alip daha dusuk maliyete taktirabilirdim. Tth hibrtiliyor saglam oluyor vs. tercih ettik.
Neyse uzun lafin kisasi ben bahsedilen gucleri alamadim ama suanki halinden memnunum. Malesef ulkemizdeki vergi sistemi vs. yuzunden boyle seylerle ugrasiyoruz. Allah hepimize akil versin.
@Balistique izmirde olsamda tum gelismelerden haberim oldu ilk geldiginiz gun 24-11-2018 iki versiyon atilmis ve performans dan memnun
kaldigiginiz herhangi bir sorun bildirilmemis .Daha sonra 1000-1500 rpm arasi turbonuzun dolmadigindan yada alt devirinizin daha
canli olmasini istediginizden sonrasina size sport 400 cell cat onerildiginden dsg yazilimi onerildiginden ancak perforamsn ile
ilgili hic sikayet yazilmamis sadece 1000-1500 rpm icin daha iyi olabilirmi isteginiz olmus onun icinde alt devirleri biraz daha iyi olacagini dusundugumuz
farkli bir version atilmis hepsi bu sonrasi internetteki yaziniz ..
Dedigim gibi internete yazmanizda bir tercihdir ancak normalde musterilerimiz bir sorun
oldugunda bize gelip yardim istemesini bunu baska firmanin sahibi ile degilde bizle cozmesini beklerdik cunku bize gelipte yardim
alamadiginizi soylerseniz bence bu haksizlik olur size her aradiginizda bizden herkes yardimci olmak istemistir ve olmustur bu yazilanlari hakettigimizi dusunmuyorum
cunku hepimizin temel prensibi belki en iyisini yapamasakda en iyi yardimi yapabiliriz dusuncesi ile elimizden geleni yapmisizdir ama dedigim gibi
nerde mutluysaniz bu onemli bundan sonrasi icinde saglikli mutlu surusler diliyoruz.
Umit bey siz kimle kimi yaristiriyorsunuz bilmiyorum ama benim bildigim bizim hazirladigimiz sizinle yarisan hicbir aracimiz yok ,Musterilerimizin
araclarini kim kiminle yarisiyor seklinde takip etmiyoruz malesef, eger bizim yaptigimiz araclardan birini birilerini gectiyseniz ne mutlu size :D
ancak size temin ederimki bizi arayan beynimizi yiyen kimse olmadi :) Siz bizi bence kendinize rakip olarak gormekten vazgecin emin olun biz gormuyoruz ve
sadece isimize odakliyiz gecmek gecilmek bizim yonumuzu asla degistirmez nasil arac hazirladigimizi anlatmama gerek yok her gun storylerimizden takip ediyorsunuz zaten :D
lutfen sizden rica ediyorum bizi bu zengin yaris dunyaniza yada pr calismalariniza alet etmeyin basarilarinizin devamini dileyelim
hayirli isler dileyelim gereksiz sacma sapan sohbetler etmeyelim..
Valla bugüne kadar bütün arabalarıma ilk olarak Özgün-Alper ikilisinde yani eski Ecufast yeni Dr.Ecu ikilisinde yaptırdım hepsinden memun kaldım.
Bahsettiğin aracın aynısına sahibim bu sefer RSA Utku yaptı aracımı dyno vs benim için önemli değil kaç hp olduğune kadar gelişme kaydettik ona bakarım, DPF ve EGR safe bir yazılımla 100-180 8sn, 50-150 3sn fark elde ettik. Günlük biniyorum paşa paşa.Aklınıza hangisi yatıyorsa onu yaptırın.
Görünen o ki bu forumda artık referans alma olayı olamayacak.
Beyaz eşya konusu da böyle, kasko firması seçimi de böyle, lastik seçimi de böyle, öyle oğlu böyle.
Memnun olan kadar sorun yaşayanlar da var aynı firma/markadan.
Olay kısır döngüye giriyor her koşulda.
@utkunoa Dogru bilgilerde var eksik olanlarda. Performanstan memnun olmak diye bisey degil. 165 hp 255 tork tan memnun olabilir insan ama 210 hp 300+ nm ayri bi olay. Ben sorunla ilgili geldim aorun yok dendi. Tekrar nasil sizle cozebilecektimki ? Ben bisey yazsam sizden baska bisey gelecek. Bu mevzuyu cokkta uzatmaya gerek yok. Size projelerinizde basarilar.
2Cr dynosunda olcum yapildi. Arac once yazilimli olculdu sonra stok haline cevrilip olculdu. Stok 122 hp - 204 tork cikti. Rsa yazilimli hali 165 hp 255 tork. 2Cr yazilimli 180 hp 295 tork. Rsa 1.4 2Cr 1.2 bar. Yukarida bahsi gecen 1400-2000 devir (1000-1500 devir degil dsg o aralikta calismiyor zaten alt vitesi 1400-1600 civari yakaliyor)arasi cansizlik sorunumda cozuldu.
Bu yazilim isleriyle yasanan ilk sikintilar degil sonda olmayacak. Ben bazi sikintilar yasadim paylastim. Benim sikinti yasadiklarimla sorunsuz calisanlar benim memnun oldugum insanlarla problemi olanlarda var. Keske hersey sorunsuz islese hem firmalar hemde musteri adina ama olmuyor. Kendi adima yazilacak kadar yazdim cizdim. Herkese sorunsuz surusler dilerim.
1,5 senedir aracım 2cr yazılımlı , yazılımdan memnunum ama özellikle Ümit beyin müşteri ilişkisinden çok memnunum ,ne zaman istersem telefon açıp aklımda olanı sorup yardım alabiliyorum ve sıkılmadan sorularımı cevaplıyor. Yazılım olarakta araç gerçekten karakter değiştirdi ,170 lik manuel benzinli insigniaya kafa tutup 170-180 km lere kadar roll de önde gidebiliyor. Bu güne kadar da bir sıkıntı yaşatmadı yazılım.
Ayak oyunları + kelime oyunlarını bir kenara bırakınız. Daha bir önceki soruma cevap vermediniz ? Hadi ıspatlayabilir misiniz sizin isminizi daha önce ağzımıza aldığımızı ?
Rakip görme kısmına gelince, estağfurullah ne rekabeti.. Ben sizin kadar profesyonel yalancı olamam, bu konuda kesinlikle başarısızım. Siz alt devir Problemine DSG yazılımı önerecek kadar profesyonel krizi fırsata çevirme uzmanısınız.
Ve hala yalan söylüyorsunuz, benim bildiğim sizin aracınızla yarışan yok vs vs vs vs vs :)) Komik olmayın bence
Burada yazılan mesajlarda herkes sorularına cevap alabildiğini belirtmiş zaten. Problem varsa sorumlu mutlaka başkası (yok dp yapan firma, yok kaçıran debriyaj, yok öten lastik vs), memnuniyet varsa zaten sorun yok, yaz referanslara. Sorunlar yazılımın güncellenmesi, beğenilmemesi, fabrikasyona döndürülmesi talebi esnasında çıkmış. "Para talebi" devreye girmiş...............
Umit bey ,
Bakin sizinle gercekten laf yaristiricak ne vaktim nede sabrim var.Bizi agziniza almiyorsunuz ama tech de ikinci mesajinizda direk bize
adimizi alarak baskasinin agziyla yazi yaziyorsunuz.Musterilerimizin sikintilari olursa bize gelirler ve biz cozeriz bazilari bizle cozmek
istemez kendilerine gore sebepleri olabilir ama bu cok nadiren yasanir ve her isde olabilir.Biz yaptigimiz isden emin oldugumuz halde mesut
beyin aracindan aynisini daha once baska bir arkadasi icin yaptigimiz halde sessiz kaldik ok dedik ki emin oldugumuz halde sirf tartisma
cikmasin gonul kirilmasin diye ama senin amacin cok belli reklamlarini yapip adini duyurma cabalarinda sana yardimci olamayacagim.
Tekrar yaziyorum bizi alet etme git sikinti yasayan musterilerinle ilgilen bizim icin endiselenme musterilerimiz icin istanbul adana ve izmirde yerlerimiz var telefonlar acik
ararlar cozerler forumlarda musterilerimize yada baska firmanin temsilcilerine cevap verme gibi bir zorunlulugumuz yok seni tanimaz etmeyiz dynona yazilimlarina
zeval gelmesin yeterki bizden uzak ol cunku gercekten seninle ayni mantikda dusunmuyoruz ..Hadi hayirli isler buda son mesajim sana ...
Rollingci değilim, haliyle alınan güçlerle ilgili de çok beklentim olmadı.
Aynı araçtan kullanıyorum, A3 1.6 TDI. Megachips yazılım 50k'da yaptırmıştım, 25K sonra dpf mortingen oldu. Keza enjektörlerim de kötü durumda. Gidişi ve yakıtından memnundum ama araba mevta oluyor. Gazihana işiniz düşerse bi yerden aşağı kasımpaşa moduyla karşılaşıyorsunuz.
2cr Ümit bey her şeyden önce telefonuna bakıyor. Teknik bilgisi iyi. Telefonda da bunu fazlasıyla paylaşıyor.
Beygiri falan geçtim, telefonunu açan yazılımcı iyidir:)
ya alla alla bütün 2cr ciler yazıyor anlamsızcaa :) umit yapma umitttt
Her şey turbo basıncı değil.. Etkileyen dünya kadar parametre var işin içinde.
@Gokhan43 ün de sorduğu gibi süre alma şansınız var mıydı 2 halinde de?
basınca gerek yoksa turboya da gerek yok sökün la turboları :)
Yazmayim yazmayim diyorumda siz cok mu lafinizin arkasindasiniz?
https://i.hizliresim.com/8aA4ZW.png
Evet 350hp baslikli ibiza cupra videosu benim cektigim video.Yakit olmadigi icinde ogun gazlayamadik.Aracin sahibi ben degilim , sahibine silah zoruyla mi yakit koydurtacagim ?
Videosu bu
YouTube
Ha sartlar oldu, (yillar once) yakit varkende gazladik.Tabii hepimiz arastirmadan sallamayi cok sevdigimiz icin yakitli videoyu izlemeden giydirmisiniz.
Baknz. Yakitli video
YouTube
Ha isterseniz tum konusmayi koyun instagramdaki.Siz usti kapali her seyi her platformda giydiriyorsunuz ondan sonra ithamim size degil hadi kanitla deyip cekiliyorsunuz hatta bir de yalanci olarak itham ediyorsunuz :)
https://i.hizliresim.com/V9mqPy.png
Bende foruma soruyorum , ibiza cupra ile (350hp) yakit olmadigi icin gazlayamadigimiz video benim.Baska kimde var boyle bir video yok? Ama size ben duzgunce mesaj atip, bir sorun mu var? sizi tanimiyorum ama boyle demisiniz dedigimde.”Yok sorun olsa ben bulurum, yok genel soyledim...vs diyorsunuz” Siz itham ediyorsunuz, ustu kapali veya acik fark etmez soyluyorsunuz.Sonra kanitla hadi, yalan soyluyorsun, ben demedim oyle,iftiracisiniz,fitnesiniz, fesatsiniz...vs soyleyip cekiliyorsunuz ben demedim diye.
Not:Yukarida bahsettiği ilk CLH ben yaptim ...vs muhabbetiylede uzaktan yakindan alakam yok siz sormasan ben soyleyim(bilmeyenler icin 1449lu tdi aracim var).Hicbir yerde en hizlisi benim yada ilk ben yaptim...vs demedim zaten.Konu bana nasil geldi bilmiyorum.
basınç açmadan yapıyoruz yada eskiden 4000 dev/dk da 120 gidiyorsa araç yazılımdan sonra 3000 dev/dk da 120km/s gidecek ekonomik olacak lafları. Motorun içini bilmeyen, yüzlerce bu işlerle uğraşan varken ve yapılan işi gizemli hale getirip çok önemli bir işmiş gibi anlatan ama esas işin başkası tarafından yapıldığını söylemeyen insanlarla dolu bir piyasa. basınç açmadan lafı gerçekten doğru olabilir. enjektör avansı ile oynayıp ( eğer kendi yapıyorsa ) biraz güç alabilir. yazılım yapana sormak gerek benim turbo 1.2 basıyor şunu 1.4 yapsana diyince ne yapıyor merak ettim. yada özel bir parametre isteyince nasıl bir tepki alıyorsun. bu işleri yapanların arasında gerçekten bu programı yapan ( yardımcı programların izin verdiği ölçüde ) on kişiyi geçmez. bir database de bu programlar var alıp arabaya koyanlar ise saymakla bitmez.
Öncelikle kimsenin Fan boyu olmadığımı belirtmek istiyorum. Sadece başımdan geçenleri yazdım.
Bu yazılım işleri çok karışık hele ki birde olaya custom yazılımlar mekanik modifikasyonlar girdiğinde olay temelli komplike oluyor.Herkesin kaldırabileceği işler değil.
Benim CLH 1.6 TDI projemde bodoslama girip çok uykusuz gece geçirip başıma gelmeyen kalmadı bir çok insanı tanıma fırsatı buldum. Bir çok tecrübe edindim Firma kişiler vb. hakkında.
-İzmirde Turbo işi ile uğraşan bir arkadaş ile başladık Stage1 ve stage 2 yazılımlarda sorun yaşadığımı söyleyemem fakat big turbo işin içine girince bazı problemler yüzünden kendisi ile çalışamaz olduk çünkü vakit ayırmamaya telefonlarımıza çıkmamaya başladı.
-Sütden yanan ağzımız ile daha profesyonel bir firma ile çalışma kararı alıp yoğurdu üfleyerek soluğu DR ECU İZMİR bayisinde aldık. Mustafa BİRSESLİ abimizi ziyaret ettik kendisi sorunumuzu Özgün'ün çözeceğini merak etmememi tembihleyerek belirlediği tarihte saat 12:00 da gelmemi istedi. iş yerinden izin alarak öğlen tam 12 de dükkanına gittim saatler süren beklemeler sonunda hatırladığım kadarıyla gece 20:00 civarı özgün abimizin isteği ile aracımız okundu gece 00:00 veya fazlası olabilir atılan dosyalarda araç sürekli over boost under boosta düşüyor eskisinden daha kötü bir performans ile gittiğini belirttim daha sonra gelmem söylendi çünkü haliyle saat çok geç olmuştu. Özgün abimize whatsaappdan defalarca durum hakkında bilgi vermeme rağmen sorunlarımı çözeceğine dair düzgün bir cevap alamadım. Anladım ki böyle bir proje yapıyorsan kesinlikle Tuner'ın yanında olmalısın kendisine defalarca istanbul'a gelebileceğimi söylememe rağmen uzaktan halledebileceğini söyledi ama çözümsüz bir şekilde aracım eskisinden beter sorunlu bir halde yarım yamalak bırakıldı.
-Hemen soluğu İzmirde lokal çalışan başka bir abimizin yanında aldım aracı önce stoğa çevirdik. bir kaç yazılım denendi underboost problemi çözüldü fakat Overboost problemi çözülmedi.
Bu arada Telefon ile Piyasadaki firmaların sahipleri ile görüşmelere başladım.
RSA utku ile konuştuğumuzda aracı DPF-EGR off yazamayacaklarını araçtan sökülen her şeyin yerli yerinde olması ve bu kadar kurcalanmış aracı yazamayacaklarını belirtti. Saygı duydum kendilerine zira ben DPF ve egr üstünde bu aracın gerçek performansında bir süre gitse bile uzun vadede verimli olmayacağını düşündüğüm için çok fazla üstelemedim. (Şunu belirtmeden geçemem RSA kaliteli kendini kanıtlamış bir firmadır.Ayrıca Utkunun(RSA'nın) müşterisi olmadığım halde gerek dükkanında gerek yazışma olarak her zaman yardımcı olma peşinde yapıcı bir insandır. Kendim bizzat şahidim.)
-Konyadan birkaç arkadaşın önerisi ile 2CR firmasını aradığımda Ümit BAĞIRAN arkadaşımıza başımdan geçenleri hangi aşamada olduğumuzu anlatınca konuşmasını hiç beğenmediğim bir tavırla şu kadar para isterim şu güç şu basınç da İşine gelirse tavrıyla dyno üzerinde yazabileceğini belirtti. Sonrasında İLK SORUNSUZ CLH Big turbo projesi diye belirttikleri aracın sorunları olduğunu aracın istediği gibi olmadığını araç da mekanik problem olduğu söylenip gönderildiğini öğrendim . Tavrı ve sorunlu yazılan araç yüzünden kendileri ile çalışmaktan vazgeçtim.
-Forumdan Can abinin önerisi ile Bekir PAŞAOĞLUNA başımdan geçenleri daha önce hangi firmalarla çalıştığımı anlatınca yazılımının çalınmasından korktuğunu ve bu yüzden aracımı yazmayacağını belirtti ve kendisi ile çalışamadık(İyi ki de çalışmamışım Erman'ın başına gelenlerden sonra her şey de bir hayır varmış dedim kendi kendime.)
-Megachips gazihan ile görüştüm kendisi çok samimi ve içten konuştu sorunumu çözeceğini yanına gelmemi istedi. Daha sonra Forumda bazı arkadaşların benzer araçlarında sorun yaşadığını görünce vazgeçtim.
-Forumdan Ferhat arkadaşımızın önerisi ile Racewerks ile çalışmaya başladık Serdar bir çok konuda yardımlarını ve emeklerini esirgemedi yeri geldi gece 3 de dosya hazırladı. Sorunlar yaşamadık mı elbette yaşadık fakat hem kişiliği hemde bilgisi ile beni hiç üzmedi desem yeri var.
Bana sorsan şimdi bu projeye tekrar başlasan Türkiye'de kimle çalışırdın diye düşünmeden MGRemaps derdim. Çünkü CLH da gerçekten iddialılar güzel işler çıkartıyorlar. Kendilerini tebrik ediyorum.
Sonuç olarak şunu söylemek istiyorum Her yiğidin yoğurt yiyişi farklı Ne kadar özgün abimiz kabul etmesede her Tunerın yada her yazılım firmasının bazı Marka/model araçlarda öne çıktığı oluyor Kimine Paşaoğlu iyidir kimine RSA kimine DR Ecu vb.
su remapper grubunu bi temizle istersen
sahtekar ilan ettigin adamların projesini paylas sonra prim yap sonra Sahtekar biz olalım
burda yazılım konusunda adamlık önemlidir
Dosyayı yaparsın yapamazsın orası önemli degil.adamlik ,onemli olan
Bana Vag com ile log almayı bilmiyor diyen adam bizden Vag com aliyor.
sen 1.6 TDI big turbo projesini kimden öğrendin? ilk yaptığın araç kimin aracı ?
Bizle konuşurken ozgun e giydirmedigin laf yok ? Sonra ? Biz sana yapamadin diyince kötü olduk ve standart yalan " geçen ben aynısından yaptım hiçbir sorun yok sende sorun" nedense ne grubunda ne sayfadan baska 1.6 TDI big turbo göremedik . sen kötü söz duymaya kabullenemiyorsun. Hemen engel . şimdi utku ya filan. laf Ediyorsun da utku da ozgunde senden daha adam bir şey olduğunda cevap bulabildik. sticker muhabbetine Adam yolladın Senin yolladigin adamlara ben tek gittim . Noldu eliniz boş döndünüz. ismi lazım değil dediğin kişinin arkasinda dört dolandin su vagcomu öğret diye .ben her zaman doğruyu söylerim doğruyu söylediğim kişilerle de kötüolmusumdur . Bugun de doğruyu söylemekten cekinmiyecegim . Dolandırıcı ithaminda bulundun. Sensin lan o !!!! 1.6 TDI stage 1 de bile arıza vardı sen daha 1.6 TDI dosyasını gormemisken biz burda kafa patlatiyorduk Sen daha stage 1 i yapamadin yine söylüyorum yapamadin. biri de yazmış dr ecu ile denedim diğer firmalarla denedim diye o remapper grubunda alay edip dışarda yok ben kimseye bir şey demedim ayaklarını geçecen .yalancının şahiti şıracı hesabı . şu var ki grupta yazılımsal sıkıntıyı mekanik nasıl çözdünüz diye bir soru sordum kem küm ettiniz sonra beni engelledin . senin güttüğün koyun kadar benim çoban gütmüşlüğüm var ben damos çıkarıyorum varsa burda bi iddaan gel kapışalım ey mi yaman bey mi yaman