User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
63 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Focus un kat. iptalini yaptırdım

  1. #39
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.152
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla ben tekrar söylüyorum. 1.4 dizel 206 da EGR iptal edildi. Sahibine sormadım. Kendisi söyledi direk. Yaw EGR gitti duman bitti ne iş diye bana sordu
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  2. #40
    Cihan
    Misafir
    Bu laflardan sonra ben de yapıyorum. Yazılımdan halloluyor benim araç. Deneyelim bakalım.

  3. #41
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cihan EGR valfinin altındaki metal spiral booru bağlantısını sac conta ile kapatmanı tavsiye ederim..çünkü valf kurumdan dolayı azda olsa tam kapanmıyorsa devamlı sızıntı olacaktır..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  4. #42
    nightkids_han
    Misafir
    kat. iptali olarak aklımda arıza ışığı we egzos emisyon olayı hep soru işeretidir, birde egr valfi iptali değişken geo. turbolarda sorun yapıyor diye duymuştum ondan girmedim hiç araç megane 1.5 dci ...

  5. #43
    VTEC® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.965
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aha konu hortlamıııııışşşş
    işlemi yaptırdığımda aracım 90.000 km deymış
    şimdi 141.000 kmde Allah'a çok şükür bi sorun yok.

    Dyno sheet varda ben şirketteyim evdeki pc de var eklerim evden sonuç olarak 141.3 hp çıktı

    Kat iptali+60lık düz boru+orta susturucu ve son susturucu iptali+egr iptali
    chip yok henüz bütçesel sebeplerden ötürü

  6. #44
    Cihan
    Misafir
    Yazılım kullanarak egr iptalini gerçekleştirdim. Çok büyük bir fark hissetmedim. Dumanı az da olsa azalttı diyebilirim. Mehmet abim sağol tavsiyen için ama pek anlamadım inan. Yazılımda açıktı kapattık. Donanımsal olarak zaten firmadan kapalı çıkıyor diye duyumlarım da vardı ama emin değilim.

  7. #45
    VTEC® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.965
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazılımsan kapatmanın ekmek kadayıfı üzerine kaymak gibi olacağını duymuştum o yüzden fiziksel olarakta kapatmanın faydalı olacağını duymuştum. fiziksel olarak sadece egr iptali yaptırdığımda yaklaşık 12-13 hp kadar bi kazancım olmuştu dyno üzerinde bu gücü göründe açıkçası çokta şaşırmıştım.

  8. #46
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VTEC® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılımsan kapatmanın ekmek kadayıfı üzerine kaymak gibi olacağını duymuştum o yüzden fiziksel olarakta kapatmanın faydalı olacağını duymuştum. fiziksel olarak sadece egr iptali yaptırdığımda yaklaşık 12-13 hp kadar bi kazancım olmuştu dyno üzerinde bu gücü göründe açıkçası çokta şaşırmıştım.

    arızalı, gaz kaçıran bir valfi iptal ettiğinde aynen senin arabanda karşılaşılan durum gerçekleşir..çünkü turbo basıncı yükseldiğinde eksoza hava kaçırır..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  9. #47
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nightkids_han Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kat. iptali olarak aklımda arıza ışığı we egzos emisyon olayı hep soru işeretidir, birde egr valfi iptali değişken geo. turbolarda sorun yapıyor diye duymuştum ondan girmedim hiç araç megane 1.5 dci ...
    dizelde kat iptali herhangi bir ışık yaktırmaz..Muayenedende geçersin korkma..

    VGT turbo ile EGR ninde bir alakası yok..ki megane da VGT yok..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  10. #48
    VTEC® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.965
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arızalı, gaz kaçıran bir valfi iptal ettiğinde aynen senin arabanda karşılaşılan durum gerçekleşir..çünkü turbo basıncı yükseldiğinde eksoza hava kaçırır..
    aracım stock iken 116hp vermişti. zaten fabrika verisi 115 hp. egr iptalinden sonra 128.7 hp verdi dynoda.

    öle kaçırma yada problem bir durum düşünmedim açıkçası. ama duman atma olayı epey bi miktar vardı iptalden sonra kesildi.

  11. #49
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir kat iptali ile 12hp mi aldınız Ben yarın iptal ettiriyorum katı

  12. #50
    ercuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VTEC® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracım stock iken 116hp vermişti. zaten fabrika verisi 115 hp. egr iptalinden sonra 128.7 hp verdi dynoda.

    öle kaçırma yada problem bir durum düşünmedim açıkçası. ama duman atma olayı epey bi miktar vardı iptalden sonra kesildi.

    Bir Egr iptalinden sonra 10küsür beygir şaka gibi ya.
    Bende kat yerine boru çektirdim ama yürürken pek bi fark hissedemedim açıkcası senn arabada bu sonuçları verdiğine göre benim arabada daha yüksek çıkmalı.3.viteste 80-120 hala 4.7sn.

  13. #51
    VTEC® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.965
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    walla bende bu rakkamları beklemedim bekleyemezdimde. önce standartken aracımı ilk aldığımda enjektörlerle ilgili bir sıkıntı yaşamıştım. bosch servisinde dynoya çıkmıştı. sorunlar çözüldüktan sonra 116 hp verdi. zaten aracın orjinali 115 hp.

    ardından duman sorunu yaşadım. servis egr yi iptal etti. o zamanda Paşaoğlunda dyno day yapılmıştı. o günde egr iptalinden sonra 128.7 hp çıktı. yani sadece egr ile o güç kazanılmış oldu.

    onun ardından bir daha bi enjektör sorunu vede bir turbo sorunu çıktı. onları hallettim dedik sonrasında kat iptali ve düz boru vede orta susturucu söküldü. bosch ün dynosunda bir daha girdim 141.3 hp çıktı geçen sene. turbomu servis değiştirdi kafada soru işareti kalmasın orjinal turbosu takıldı.

    mesela şuanda volan sorunu yaşamaktayım ve aracımı aldığımdan beri 5. sefer oldu. bi kere daha 1200 ytl kaçacak bir yerlere.

  14. #52
    VTEC® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.965
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ercuz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir Egr iptalinden sonra 10küsür beygir şaka gibi ya.
    Bende kat yerine boru çektirdim ama yürürken pek bi fark hissedemedim açıkcası senn arabada bu sonuçları verdiğine göre benim arabada daha yüksek çıkmalı.3.viteste 80-120 hala 4.7sn.
    ben kat iptalini kat.ın içini boşaltarak yaptırdım. artı bilgi olsun. benim kat normal sac kabuklu değil komple dökümden. yaklaşım 23-25 cmlik bir döküm parça. onun içi boşaltıldı.

    şöle bir durum var benim aracımın orjianl borularını arabanın altına baktığında sanki 800cc suzuki maruti egzosu gibi çok ince idi. 60 lık boruya geçince inanılmaz bir fark oldu. katalizör iptalini söylemiyorum bile. inceden artan turbo sesi ile gerçekten çok iyi bir gidişi oldu.

  15. #53
    Tayfun-E30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    1.032
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hiç sport trendle denedinmi?

  16. #54
    VTEC® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.965
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2-3 tane ile denedim. hatta roll night larda denk gelenlerle. 2 de basarsak 200 e kadar 2-3 boy 3 te basarsakda 200 e kadar 4 boy civarı geçebiliyorum. trendin sahibi naz yaparda yok benim alt devirim ölü yüksekte basalım derse trend 2 ben 3 te basıyorum 200 e kadar 1 boy önde oluyorum. 200 üstü geçiyor trend benim 5 kısa kalıyor. 220 ye kadar yapıyor en son.

    1 tane iyi sağlıklı bir araba ile denedim sonuç buydu. öle 1-2 de turşu denk geldi onları saymıyorum.

  17. #55
    ercuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vtec bide benle test et istersen arabanı bende chipten sonra kat. ve egr iptali yaptım bak :P
    180hp olmuşmudur Chiple stock 173 tü işin aslında pek bi fark göremedim.

  18. #56
    VTEC® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.965
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ercuz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vtec bide benle test et istersen arabanı bende chipten sonra kat. ve egr iptali yaptım bak :P
    180hp olmuşmudur Chiple stock 173 tü işin aslında pek bi fark göremedim.
    walla bilemeyeceğim. ben hiç dizel bilmezken bu arabayla dizeli öğrendim. aklımdan hiç geçmezdi bu güçlerin çıkacağı. yani tahminde etmezdim açıkçası. aracım konusundada iddalı değilim. kendi çapında gidiyor yapıyor birşeyler. en nihayetinde şuna 142.000 km de olan bir araba. Şuan volan sıkıntım var dip gaz basınca sanki debriyaj bitikmiş gibi sıyırma hareketi yapıyor. verimli değil anlayacağın. bu ay içerisinde yaptıracağım kısmetse. sonrasında denerim hiç problem değil. bende kendime deneyecek araç arıyorum zaten

  19. #57
    Tayfun-E30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    1.032
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah volan genel olarak sıkıntı yaratıyor galiba bu araçlarda bir iki kişiden daha duydum diye hatırlıyorum yanılıyorda olabilirim tabi...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •