Valla ben tekrar söylüyorum. 1.4 dizel 206 da EGR iptal edildi. Sahibine sormadım. Kendisi söyledi direk. Yaw EGR gitti duman bitti ne iş diye bana sordu![]()
Valla ben tekrar söylüyorum. 1.4 dizel 206 da EGR iptal edildi. Sahibine sormadım. Kendisi söyledi direk. Yaw EGR gitti duman bitti ne iş diye bana sordu![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Bu laflardan sonra ben de yapıyorum. Yazılımdan halloluyor benim araç. Deneyelim bakalım.
Cihan EGR valfinin altındaki metal spiral booru bağlantısını sac conta ile kapatmanı tavsiye ederim..çünkü valf kurumdan dolayı azda olsa tam kapanmıyorsa devamlı sızıntı olacaktır..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
kat. iptali olarak aklımda arıza ışığı we egzos emisyon olayı hep soru işeretidir, birde egr valfi iptali değişken geo. turbolarda sorun yapıyor diye duymuştum ondan girmedim hiç araç megane 1.5 dci ...
aha konu hortlamıııııışşşş
işlemi yaptırdığımda aracım 90.000 km deymış
şimdi 141.000 kmde Allah'a çok şükür bi sorun yok.
Dyno sheet varda ben şirketteyim evdeki pc de var eklerim evden sonuç olarak 141.3 hp çıktı
Kat iptali+60lık düz boru+orta susturucu ve son susturucu iptali+egr iptali
chip yok henüz bütçesel sebeplerden ötürü![]()
Yazılım kullanarak egr iptalini gerçekleştirdim. Çok büyük bir fark hissetmedim. Dumanı az da olsa azalttı diyebilirim. Mehmet abim sağol tavsiyen için ama pek anlamadım inan. Yazılımda açıktı kapattık. Donanımsal olarak zaten firmadan kapalı çıkıyor diye duyumlarım da vardı ama emin değilim.
yazılımsan kapatmanın ekmek kadayıfı üzerine kaymak gibi olacağını duymuştum o yüzden fiziksel olarakta kapatmanın faydalı olacağını duymuştum. fiziksel olarak sadece egr iptali yaptırdığımda yaklaşık 12-13 hp kadar bi kazancım olmuştu dyno üzerinde bu gücü göründe açıkçası çokta şaşırmıştım.
walla bende bu rakkamları beklemedim bekleyemezdimde. önce standartken aracımı ilk aldığımda enjektörlerle ilgili bir sıkıntı yaşamıştım. bosch servisinde dynoya çıkmıştı. sorunlar çözüldüktan sonra 116 hp verdi. zaten aracın orjinali 115 hp.
ardından duman sorunu yaşadım. servis egr yi iptal etti. o zamanda Paşaoğlunda dyno day yapılmıştı. o günde egr iptalinden sonra 128.7 hp çıktı. yani sadece egr ile o güç kazanılmış oldu.
onun ardından bir daha bi enjektör sorunu vede bir turbo sorunu çıktı. onları hallettim dedik sonrasında kat iptali ve düz boru vede orta susturucu söküldü. bosch ün dynosunda bir daha girdim 141.3 hp çıktı geçen sene. turbomu servis değiştirdi kafada soru işareti kalmasın orjinal turbosu takıldı.
mesela şuanda volan sorunu yaşamaktayım ve aracımı aldığımdan beri 5. sefer oldu. bi kere daha 1200 ytl kaçacak bir yerlere.
ben kat iptalini kat.ın içini boşaltarak yaptırdım. artı bilgi olsun. benim kat normal sac kabuklu değil komple dökümden. yaklaşım 23-25 cmlik bir döküm parça. onun içi boşaltıldı.
şöle bir durum var benim aracımın orjianl borularını arabanın altına baktığında sanki 800cc suzuki maruti egzosu gibi çok ince idi. 60 lık boruya geçince inanılmaz bir fark oldu. katalizör iptalini söylemiyorum bile. inceden artan turbo sesi ile gerçekten çok iyi bir gidişi oldu.
2-3 tane ile denedim. hatta roll night larda denk gelenlerle. 2 de basarsak 200 e kadar 2-3 boy 3 te basarsakda 200 e kadar 4 boy civarı geçebiliyorum. trendin sahibi naz yaparda yok benim alt devirim ölü yüksekte basalım derse trend 2 ben 3 te basıyorum 200 e kadar 1 boy önde oluyorum. 200 üstü geçiyor trend benim 5 kısa kalıyor. 220 ye kadar yapıyor en son.
1 tane iyi sağlıklı bir araba ile denedim sonuç buydu. öle 1-2 de turşu denk geldi onları saymıyorum.
Vtec bide benle test et istersen arabanı bende chipten sonra kat. ve egr iptali yaptım bak :P
180hp olmuşmudurChiple stock 173 tü işin aslında pek bi fark göremedim.
walla bilemeyeceğim. ben hiç dizel bilmezken bu arabayla dizeli öğrendim. aklımdan hiç geçmezdi bu güçlerin çıkacağı. yani tahminde etmezdim açıkçası. aracım konusundada iddalı değilim. kendi çapında gidiyor yapıyor birşeyler. en nihayetinde şuna 142.000 km de olan bir araba. Şuan volan sıkıntım var dip gaz basınca sanki debriyaj bitikmiş gibi sıyırma hareketi yapıyor. verimli değil anlayacağın. bu ay içerisinde yaptıracağım kısmetse. sonrasında denerim hiç problem değil. bende kendime deneyecek araç arıyorum zaten![]()
maşallah volan genel olarak sıkıntı yaratıyor galiba bu araçlarda bir iki kişiden daha duydum diye hatırlıyorum yanılıyorda olabilirim tabi...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)