User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
27 sonuçtan 20 ile 27 arası

Konu: navara için chip veya box....

  1. #20

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uzatmaya gerek yok burda cahil demen ayıp sonuçta amaç üzüm yemek bağcı dövmek değil

  2. #21

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ha ben ne yaptım dersen laptop'uma ecuflash programını ayrıca logları almak için 15$'a bi program daha aldım üstüne programı atmak için tactrix kablosunuda aldım git gel yapmamak için 2-3 program yaptırdım kafama göre bi onu bi bunu atıyodum

  3. #22
    mustafa-u - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    51
    Şehir
    TÜRKİYE/antalya
    Mesaj
    636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biraz hararetlide olsa edindiğim bilgilere göre BOX işinden vazgeçeceğiz anlaşılan....
    yorumlar için teşekkürler...

  4. #23
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    mustafa abi yazılım daha sağlıklı olur her koşulda derim ben, box ile base map üzerinde pompa basıncı arttırılarak güç alınıyor ama yazılımda tüm devirlerin dolu dolu kullanırsın aracını

  5. #24
    pureal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    S A K A R Y A
    Mesaj
    634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dizelciler race chip e bakabilirler uygun fiyat ayar imkanı vs ve güsel değeler alınabiliyor

  6. #25
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motordan güç almanın başka yollarıda var..illa chip veya powerbox ile olmuyor bu işler..aracın beyinine müdahele edip turbo ve yakıt pompası ömrünü azaltmak yerine çevreyi koruma adına araçta beygir gücünü kısıtlayan bazı ekipmanları iptal ederkte bu güç artışını sağlayabilirsiniz

  7. #26
    tazmaniac
    Misafir
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motordan güç almanın başka yollarıda var..illa chip veya powerbox ile olmuyor bu işler..aracın beyinine müdahele edip turbo ve yakıt pompası ömrünü azaltmak yerine çevreyi koruma adına araçta beygir gücünü kısıtlayan bazı ekipmanları iptal ederkte bu güç artışını sağlayabilirsiniz
    arkadasim biraz daha acarsan bilgilendirmek adina sevinirim,bende biraz ilgi uyandirdi bu muhabbet

  8. #27
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tazmaniac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadasim biraz daha acarsan bilgilendirmek adina sevinirim,bende biraz ilgi uyandirdi bu muhabbet
    ilgi uyandırır tabii beleş tuning... şaka bir yana arkadaşım nerden başlıyayım bilmiyorum ama şunu bilmelisin ki avrupa da her geçen yıl otomobil üreticileri euro emition yani Avrupa egzos emisyon değerlerini yakalamak uğruna araçlarda üretim aşamasında bir nevi çevreye yayılan zehirli atık gazları euronorm standarlarında tutmak için en az 2 en çok 4 adet sensör filtre ve süzgeçler ile bu soruna çözüm bulmak için uğraşıyorlar..inanırmısın avrupada insanlar araba alırken egzoz emisyon değerlerini bile göz önünde bulundurarak otomobil seçimlerini buna göre yapıyorlar..bize göre çok yabancı bir seçim unsuru ama orda öyle..bu yapılan uygulamalar egr valfinden tutunda son susturucu öncesi konulan 2 adet susturucu ve çift katalizör parçalarına varana kadar araçta devamlı beygir düşüklüğü yaşanıyor.en basitinden en basit 1.6 araçlarda bile Katalizör iptali ile 5 hp alınabiliyor..emme manifoldu nu ve egsoz manifoldunu genişletme ile egr iptali, katalizör iptali, orta susturucu iptali ile yapılan bu uygulamalar ile 2.000cc bir araçta 8hp-15hp ye kadar motor gücü artışı olailiyor.bu iptal etmeler zor iş değil egsoz cu da 1 saat içinde yaptırabilceğin şeyler bunlarbu dizel veya benzinli hiç farketmez her ikisinde de motor gücü artışı sağlarsın..ammaaçevre kirliliği bu durumda göz ardı ediliyor ama şu var ki hala ülkemizde 1970 lerin teknolojisi ile üretilmiş otobüs araçları 24 saat boyunca toplu taşıma görevi üstleniyor ve çevreyi senin bu uygulamalar sonucu yapcağın çevre kirliliğinin 10 mislisini hergün yapıyorumarım yardımcı olabilmişimdir

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •