Yakıcam bu arabayı !!!

Konu: Yakıcam bu arabayı !!!

  1. VTEC® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    VTEC® said:
    Alıntı koray@si Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    katalitikte sensör varmı onlarda?
    Bu yeni arabaları buyuzden hiç sevmiyorum.Her yeri sensör bişey yapıyosun obürü bozuluyo.
    KATALİZÖRÜNDE SENSÖR YOK ARKADAŞIM
     
  2. VTEC® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    VTEC® said:
    Sorulariniza Ve Tavsiye Ettiğiniz Sorun çözümlerinize Umarim Yeteri Kadar Cevaplayabilmişimdir

    Sizin Dikkatinizi çekmemiş Herhalde Bi Volan Sikintim Var Demiştim Ama Sizce Olamazmi???
     
  3. VTEC® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    VTEC® said:
    Alıntı TorqueTuning Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir de genel olarak dizellerde bu EGR valfini rastgele iptal etmeyin arkadaşlar. Ortalıkta, bu valfi iptal ettirip +30 BG aldın diye bir sürü dedikodu dolaşıyor. Bence bu da bir sebep olabilir...
    WALLA BEN +30 BG GBİ Bİ RAKAM SÖLEMEDİM AMA ARACIMIN STANDARTI 115 HP İKEN SADECE EGR İPTALİ İLE DYNODA 128 HP ÇIKTI OLAY SADECE BU
     
  4. VTEC® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    VTEC® said:
    Isitici Bujilerim Yeni Değişti Zaten Turbo Değişme Sebebimde Isitici Bujilerdi Eski Isitici Bujilerin Kirilip Koparak Turbomun Pallerini Kirmasi Yüzünden Turbom Gitmişti

    Sikintimin Elektronik Bi Sistemden Kaynaklandiğini Düşünüyordum Ama Bilgisayara Bağlanarak Yapilan Kontroldede Birşey çikmiyor

    Kafayi Yemek üzereyim...
     
  5. Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Juggernaut said:
    Volandan olsa genel olarak çekişte düşüklük olur.Ama belli bir devirden sonra eskisinden bile iyi hızlanıyor demişsin.O yüzden volandan olacağını sanmıyorum.
     
  6. Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Maxiboost said:
    bir saat takarak basıncına bak derim bende de aynı sorun var gibiydi ama bende devirlenme olayıda yoktu basıodum bariz araç yürümüyodu 3 binden sonra eski halne dönüodu saat bağladık düşük devirde 0.3 lerde kaldığını gördük ama sen aracım eskisi gibi devirleniyo diyosun o araçta devirlenme varsa tork konvertörüne bi baktır derim aklıma o geldi eğer kavramayla ilgili bir problemin varsa
     
  7. SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    SOMEONESPECIAL said:
    Baski Balatanin Durumu Ne ? Debriyaj Siyirmasina Benziyor
     
  8. VTEC® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    VTEC® said:
    ama debriyajı zayıf araba sıyırma yapr elbet ama sıyırma yapan araba top speed yapamazki zorlayınca koku yapar rampada bayırda kalır kalkmaz bu belirtilerin hiç biri yok
     
  9. SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    SOMEONESPECIAL said:
    Otomatik Mi Manuel Vites Mi Araç ?
     
  10. VTEC® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    VTEC® said:
    düz vites
    ben geçtim balatayı değişir balata
    değişince aynı şeyi yapacak biliyorum şu an keşfettiğim bi durum daha var gücün olmadığı durumlarda bi nevi 1500-2000 d/d da sabit gazda devir saatinde oynama durumu var düz yolda giderken
    ben artık debriyajdan şüphelenmiyorum aklımda aracın bir yerindeki akuple sorunu birbirini tamamlayamayan birkaç bişiy var bulucam ama.
     
  11. grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    grkm said:
    turbo borularından basınç kaçırıyor olabilirsin .. Bahsettiğin süratler, turbonun en etkin olduğu devirleri içeriyor yanılmıyorsam. ICdan emmeye kadar giden boruları gözden geçirin isterseniz .. aslında en kolay çözüm boost saati bağlamak olur ..
     
  12. Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Maxiboost said:
    hmm yazıda kick down u okuyunca otomatik zannettim o zaman kavramada bir sorun yoktur bencede bir boost saati bağla basıncı bir kontrol et
     
  13. Erkin said:
    Benzer bir sorunu yaşamıştım, boost göstergeme dikkat ettiğimde, basıncımın düşük olduğunu gördüm, borulardan birince gaz kaçağı varmış..
     
  14. YALIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    YALIM said:
    Turbo sorununa benziyor. Ya da arkadaşın da dediği gibi bi yerlerde kaçak olabilir...
    Intercooler var mı bu araçta? Olduğunu sanmıyorum...
    Volan ile ilgili bir sorun da deil. Volan yüzeylerinde bozukluk, salgı vs. olsa kalkışta ve düşük rpm'de rahatsız edici titreme yapar, titremeden bahsetmiyor arkadaş. Baskı balata ile de alakası yok bence. Ama yine de drivetrain'e bir açılıp bakkılabilir, at'la deve deil baskı balata volana bakmak.
    Lakin genel görünüş turbo sistemi ile alakalı gibi duruyor.
     
  15. grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    grkm said:
    Alıntı YALIM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo sorununa benziyor. Ya da arkadaşın da dediği gibi bi yerlerde kaçak olabilir...
    Intercooler var mı bu araçta? Olduğunu sanmıyorum...
    Volan ile ilgili bir sorun da deil. Volan yüzeylerinde bozukluk, salgı vs. olsa kalkışta ve düşük rpm'de rahatsız edici titreme yapar, titremeden bahsetmiyor arkadaş. Baskı balata ile de alakası yok bence. Ama yine de drivetrain'e bir açılıp bakkılabilir, at'la deve deil baskı balata volana bakmak.
    Lakin genel görünüş turbo sistemi ile alakalı gibi duruyor.
    Araçta IC olması lazım.. Transit Connect 1.8 tdci Icları arıyorduk bir zamanlar. Aynı motor olduğuna göre vardır herhalde
     
  16. YALIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    YALIM said:
    Ok abi bilemiyorum tabi Ford'un dizel motorunu. Peugeot dizellerde intercooler yok mesela bildiğim kadarı ile, bunda da olmayabilir diye düşündüm.
    Ama bu sorun turbo sistemindeki bir tatsızlık gibi gözüküyor.
     
  17. Erkin said:
    IC mevcut diye biliyorum, hatta eminim...
     
  18. redr9 said:
    Görkem sat oLm arabayı turbo neymiş Atmosferik atmosferik takıl işte Yardımcı olacağıma eminim istersen bi ara sanayiye uğra gösterelim kardeşim.
     
  19. 1.6 VTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    1.6 VTi said:
    Enjektörlerin basınçlarına bakılmasında da yarar var... Kötü mazotlar enjektörlerin basınç ayarlarının kaçmasına sebep oluyor...
    Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.