KW 20 mm de hemfikiriz galiba ?
yanılmıyorsam megane coupe için özel bir yay değilmi?
Yardımlarınız için teşekkürler..
Printable View
KW 20 mm de hemfikiriz galiba ?
yanılmıyorsam megane coupe için özel bir yay değilmi?
Yardımlarınız için teşekkürler..
Evet megane de coupe ve hb için ayrı ayrı üretiyor kw
h&r da coupe hb fark etmiyor ondan sonra kafası yukarda **** yerde geziyo millet :D
Eibach'lerden inanılmaz memnunum...
Örnek resim atayım kendi aracımdan...
[IMG]http://img543.imageshack.us/img543/6...1259743293.jpg Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
kullanıcıya kalmış
mesela coiloverlar aynı sanırım
coupe ların yayları daha sert kodları o yüzden farklı olabilir coupe için özel üretileni almak daha iyi olur ufakta olsa farklılıklar vardır mutlaka alt takım olarak
lastik ne alsam laaa
feci kafadan kayıyorum artık lastikler pertingenscheize oldu sanırım
bnm araçta viraj dönerken teker en ufak bi çukura tümseğe geldiğinde dengesi bozuluyor lastiklerden desem daha 7000 km de arabamı dengesizdir nedir :)
30.000 km den sonra iyicene adrenalinlere benzemeye başladı contiler, çok ısınması lazım güzel yol tutması için
sport contact 5 çıkıyor bakalım onu bi denemek lazım
Valla Dou s001 cok memnunum ama biraz yol sesi var.. Oda bende hep müzik acık oldugu icin sıkıntı yaratmıyo :D
ya kanka ben type-r da kullanıyorum ama çok yol beğeniyo bridgestoneler onu anladım
gerçi adrenalin kadar ekstrem ısınması gereken bi lastik değil ama, soğuk asfaltta yine sıçıyo :D
Bundan sonra türkiye'de avrupa menşeili lastikten başka takmam, contidir - goodyeardir- michelindir vs..
Bridgestone kötü demek değil bu, ama soğuk sevmiyo işte karakteri bu lastiğin, ısınınca şaka gibi yol tutuyo ama ısınması için asfaltın bi kere en başta sıcak olmasını istiyor,
Hele adrenalinler OMG felaket bu konuda, öğlen vakti güneş altındaki asfaltta ancak yol tutuyorlar :D
lastik ısınınca + frenaj ve ıslakta yol tutuş çok başarılı ama allah var. coiloverın ince ayarını yaptırıcam cumartesi yada pazartesi ondan sonra daha net yazarım tabiki şmdilik arka taraf biraz sert ve gereğinden fazla alçak.
ayrıca şu anda sadece düzde gazlama için odaklı, toe ler sıfır, virajda kasmak için arkaları toe in, önleri toe out 0.5-1.0 mm arası yapıp tekrar denemem lazım lastik için konuşabilmek için.
Neyse amma uzun yazmışım lan
Kısaca :D
Megana da s001 alcaktım sırf bu sebepten vazcaydım.