Megane 6 vites knka unutma :D
Printable View
Megane 6 vites knka unutma :D
http://img39.imageshack.us/img39/5613/p1030423z.jpg
http://img707.imageshack.us/img707/9788/p1030428sq.jpg
http://img850.imageshack.us/img850/6683/p1030430k.jpg
Temiz haliyle bikaç foto çektim kardeşim. :)
yiğitin arabasının rengi gerçekten güzel durmuş egzos ta .ok yakışmış kazasız belasıs inş.
Benlm 1,2 sorum olucak; direksiyonun yanındaki bas konuşa basınca sesli arama kaydı yok gbisinden bişey diyo arabadan mı yoksa cep ten mi ayarlamam gerekiyo? Ayrıca sistem gücellenmesi yapılabilirmi (tomtom dan bahsetmiyorum)
Son olarakta gaza basmadan yarım pedal debriyajla düşük hızda gitmek motora zarar verirmi veya yakıt tasarrufu sağlarmı?
İlk sorunun cevabını gözümde canlandirip hatirlayamadim ama 2.sorunun cevabı baskıya eziyet ediyosun belki çatlamaz patlamazda atıorum öyle yapmasan bı 5.000 fazla kullanirsin mümkün olduğunca çabuk vedalas debriajdan.
ya bişeyler yapasım var arabama ama emin olamıyorum ya makyajlı gelirse
ince yağ kullanmanın tabiki aracın gücüne + sı olur, çamurda mı yürümek daha kolay yoksa suda mı? böyle düşünün aradaki farkı anlayacaksınız
tabi bu dediğim şey abartılmış hali, aradaki farklar minimal
sürtünme az olacağı için yakıt ekonomisi + sı da var
0w soğukken ki viskozite değeridir yağ daha incedir ve soğukta daha iyi koruma sağlar. Aslında turbonun ömrü için + sı vardır.
10w-40 ya da 5w-40 a göre daha düşük hths (high temperature high shear), ısınmaya daha yatkındır 0w-40, bu sebepten uzun süreli gazlamalarda turbo için sıkıntılı olabilir, her ne kadar motor için bu ısı farkı pek etkileyici olmasada.
teşekkürler yorumlarınız için istanbul trafiğinde gazlamaya gelmiyor bildiğiniz gibi. 2. vitese kadar dur kalklarda gaza basmıyodum nede olsa durcam diye :)
direksiyonun yanındaki kumandanın alt kısmında mandalımsı bişi var kendine doğru hafif çekerek basılıyo o tuşa sesli komut olayı sanırım ondan bahsediyodum. Çözebilen oldumu?
iskender usta kat iptaline çok para çekti yaa baariz hissedilir bi farkı oluyomu acaba yaptırmaya değermi? bu arada ses sistemi arıyorum hala en fazla bin lira lık bütçeyle, yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı?
kat iptali konusunda emirhan arkadaşımız yaptırdı o yardımcı olacaktır görünce
1000 tl ye sıfır da ikinci el de çok zor, olsa bile çok alt seri olur diye düşünüyorum, yalıtım vs de olmayacağı için verim almayacaksınız muhtemelen, tabi beklentilerle de çok alakalı bi durum bana şu anda benim yaptığım sistem yetmemeye başladı mesela yılbaşını bekliyorum upgrade için :hehe:
Dou bu bakımda ben de 0-40 alıp vericem servise, kış geldi zaten sabahları faydasını görürüm diye düşünüyorum :) Ses için bi beklentim yok zaten
Yağı nereden alayım, Bostancı sanayinin girişinde sağdaki Castrol satan bir yer var, Mobil de satıyor mu? 0-40 tam sentetik diyoruz, değil mi?
Evet ben hep ordan alıyorum ismimi ver diyecem ama ismimden tanımaz beni görse anca tanır :D Sen yine de iyi pazarlık yap 10 tl falan inerler en aşağı
Ses azalabilir bizde baya fark etti fabrikanın koyduğu yağdan sonra 0w-40 mobil e geçince poloda durum nedir bilmiyorum
arabanın menüsünden telefon ayarlarına girin rehber çıkıyordu sanırım, ben eski telefonumda yapmıştım, hala hızlı aramada ismi söyleyince arıyor numarayı kendi hafızasınada kopyalıyor herhalde..
Chiptuning von RaceChip - die Powerbox für sicheres Motor Tuning
Nasıldır arkadaşlar bildim bileli nette olan bir firma.Almanya üretimiymiş kademeli mi acaba
racechip baya güzel ... ayarı iyi belirlemek lazım yoksa çok açınca bol dumanlı oluyor :D
Dumandan ziyade vuruntu cok yapıyor bu aletler..
Araca göre ayar şart.Aslında cözüm direk yazılım uprade.
bende ıkı hafta once meggy coupe aılesıne katıldım. 1,5 dci ımpressor edc copu aldım. resımlerını en kısa zamanda sızlerle paylasıcam ama benım bır sorum olacak. arabada bluetooth yok :( ben war dıye bılıyodum. aracı teslım alırken sordugumda japonyada bı ara uretılmedı falan gıbı salak sacma seyler söyledıler bana. sonradan yapma / yaptırma gıbı bı luks warmıdır ?
Bizde yaklaşık 1 ay civarı yazılım + box olarak değilde sadece box olarak denedik. Box'ın (+) yanları araç gerçekten az yakıyordu örneğin uzun yol 3.5 şehir içi max 4.1 lt. Aldığımız güçte pedalda hissettirmişti ama öyle ahım şahım birşey yoktu tabi ki yazılım gibi.(-) yönleri box üst kademelerdeyken araçta çok fazla vuruntu oluyordu yüke binmediği zamanlarda bile vuruntu vardı yani şehir içi sokak arasında giderken bile çok net belli oluyordu. Birde dou'nunda başına gelen sorun sanırım onunda araç 4.ve 5. viteste oluyordu yaklaşık 3.800- 4.000 rpm civarı araç duvar oluyordu ( motorda kalıcı hasar riski diye uyarı veriyordu hatta buna çok gülmüştük:D )ama atıyorum 4 te kesildi 5 e koyunca devam ediyordu o konuda bir sıkıntı yoktu :D Biraz fazla yazdım kısacası box birşeyler katıyor ama ne kadar sağlıklı olduğu muamma devamlı vuruntuyla dolaşmayı kimse istemez diye düşünüyorum zaten bizde bir aylık deneme sürecinden sonra yazılıma dönmüştük eyübünde dediği gibi bencede upgrade daha sağlıklı olacaktır.
+1 Emre-e'ye katılıyorum.
Hele ki arac sıfırdan yapılıcaksa kesinlikle yazılım..
Sıfır dumanla +22hp,40nm tork alınıyor.
Sizin dumana karşı egilinimizle o hp rakamı +40 lara kadar dayanır..
Dynoda 125 ps 270 NM aldım SERP'te , PSchiptuning var -duman var orjinaldekide gitti o derece:D
şinci gençler megane'lar için hanki yazılımı tavsiye ediyorsunuz? :)
Ben normal kullanıcı için +22hp stage1 diyebilecegimiz yazılım öneririm.
Şehir içi gayet tatminkar.
Duman yok,
Yakıt dikkat edince zaten cogu aracda düşüyor ancak işin bir de gazlama vaktini düşünürsek bu seviyede yazılımlı arac süratli kullanımda da pek fazla yakıt tüketmiyor..
Uzunda 4.xx şehir içi 5.xx
peki sizce bu yakıt tüketimimi nasıl etkiler zaten 7.8 yakıyorum :/