Donanim ve görselliği ile cok güzel bi araba oldu ben kullanmadim ama fabrikanin içinde defalarca 1.3 mjet 1.6 ve 2.0 araçlarla pist sürüşüne cıktık yol tutusu cok güzel 1.3 bile gidişi cok farkli alinabilecek bi arac gercekten.
çok verimli olacağını düşünüyorum yüklemeye müsait bi motor..keşke bravonunda 2.0 16v 165hp lik multijet motoru gelsedeilk ben alacam söz
![]()
(2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????
Bayağı kullandım, hatta rolling bile yaptık
1.5 crdi accent'e 2 de kafa çıkarıyor, accent sonra yetişip minik minik geçiyor.. kaldı ki accent bu sınıfın en hızlısı
bi yazılım olsa piyasadaki araçların pek çoğuna şaka yapar..![]()
if in doubt, flat out.
instagram: utkuuzunoglu
Bahsi geçilen modifikasyonlar yapılırsa çoğu kişi artık önündeki dobloya sellektör yakmak için 2 defa düşünücektir.Rolling gecelerinde artık Doblo'da var kopkop![]()
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
Bizde Birmot Yetkili Bayii sınırları içerisinde bir kaç tur attık. Sert bir "U" dönüşü ama gerçekten çok sertyapalım dedik geçer not aldı. Ben Fiat 'ı arkadaşıma kakalarken işi dolayısıyla o tarz bir araç alması şarttı. Eski arabası da Doblo 1.9 MAXI 'ydi. Yeni Doblo 'da ilk önce 1.6 motoru tercih etti. Daha sonra aklını çelerek 2.0 'a yönelttim ve 1 hafta sonra elimizde inşallah. Km ilerledikçe modifikasyonlara başlicaz...
Arkadaşlar ne kadar güven veriyor felan desenizde bence sonuçta performans amacı ile üretilmiş bir araç değil , temkinli dikkatli olmak gerekir diye düşünüyorum....
Vw caddy 'lerde ilk yenilendiğinde , harika gidiyor esp war yol tutuşda iyi diye insanlar alıp aksesuar , gazlama yaptılar , hurdalıklar caddy dolmuştu .....
Golf MKVII 1.6 Tdi
Başlarda bizde bekleme taraftarıydık. Yeni araba sorun çıkarabilir kobay olmak istemedik ama iş dolayısıyla acil alınması gerekiyordu...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)