dewir ekonomi dewir eyw ta
2 hafta önce kongonun benzin filtresini sökülürken gördüm içinden resmen çamur aktı bariz leş mazottan![]()
dewir ekonomi dewir eyw ta
2 hafta önce kongonun benzin filtresini sökülürken gördüm içinden resmen çamur aktı bariz leş mazottan![]()
hangi araçta astarı uçkurdan pahalıya gelmio ki??
ben istiorum ki arabam 175'te tıkanmasın cunku su var okuLuma giderken otobandan gidiyorum.geç kaldığım zamanda basmam gerekio bu nedenle araç kasmasın istiorum bağırsada yürüsün istiyorum isteğim budur bastığım zamanda 12 yakcagına 15 yaksın eywallah koymaz ama en azından yürüsün....![]()
Benim yaptığım iş mantıklı mesela.Chipimi taktım kutu içi filtremi son susturucuyu değiştirdim basınc 1.3 civarındayken 200 e çok rahat geliordu.Forumda ruhi abi var onun arabasıda iyi dizele göre.Bunları göz önünde bulundur.Buarada 175 te tıkanıor araban 220 le gitsen 15 dk sonra geç gideceksin ama birton risklersen bence erken kalk derslerine erken gitmeye bak efe.Neticede 1.3 dizel DİZELLL yani
anlıomusun demek istediğimi..at mazotu gez sabaha kadar ne adamlar var turbo takıor yukluyor gezemior benzinden dolayı...Herşeyin bir uslubu vardır.dizel arabanın uslubuda az yak çok gez bu mantıkla hareket edip yaptır yapacaklarını..
US Performance
+++ aracı 200 çıkarsanda onu yolda tutmak ve durmasını sağlamak gerekir yani fren sistemini güçlendirmen yol tutuşu arttırman alt yapı yani masraflarrrrrr....
başlarda senin gibi düşünüyordum vazgeçtim ben paramı harcadım şimdi pişmanın akramlarım 1 depo ile 800km yaparken ben 500km yapıyorum yani benim yaptığım yola bakarsak ayda bir istanbula gidiş geliş bitarafıma kaçıyor
birşey daha ekleyim küresel ısınmanın konuşulduğu bu dönemde iki çocuk babası olarak çocuklarıma iyi bir gelecek bırakabilmek için aracımı en az yakacak şekilde modifiye edeceğim (yaşlandıkmı ne..)
kesinlikle katılıyorum... imzamdan ilana ya da üye araçlarından aracıma bakabilirsiniz ki ben de pişmanım... evet zevkli dizelle birşeyler başarmak ama üretim amacı belli aracın... ve akranlarım 700-750km yaparken ben 550-600km yapıyorum 1 depoyla...
Değmez Efe'cim değmeeez![]()
Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.
dizelin teknolojisi zaten gun geçtikce artıyor akıl almayacak şekilde..e.g: 530 D ve 530 I bu araçları kaldırdık aradaki fark uçurum.buna verilecek başka bir örnek Ford Focus Dizel Ve Benzinli Karşılaştırması.Bu araçların dizelde verdiği performans inanılır gibi değil.Focus Dizelle 4. viteste 170 kmşaka gibi değilmi
1.6 109 PS
![]()
US Performance
olmazmı kardeş..800 km yaparken biranda 600 km ye düştüm.ama umrumda da değildi çok keyifli olmuştu benim için..kardeş senlemi ışıklarda kalkmıştık turgut özal da o arkadaş senmiydin![]()
US Performance
Slm efe Bende Corsa 1.3 var Benden tavsiye Hiç Kurcalama turbo falan olaylarına girme derim sana, Chip+Kutu içi filtre kat iptali tamamdır başkada bişe yapma netice de dizel ekonomi için üretilmiş bi motor bu, performansıda bunları yaptıktan sonra ş.içinde alt devirlerin iyi otobana çıktığında günümüzde artık 230-250 linin altında araç kalmadı neredeyse otoban da da dizelin ömrü için fazla üzme aleti corsada gidebileceğin uzun yol ideal sürati otobanda 140-150 daha da gazlama derim turbon için ve motor ömrün için.
Saygılar.
Asalet; Boyda değil, Soydadır. İncelik; Belde değil dildedir. Doğruluk; Sözde değil özdedir. Güzellik; Yüzde değil, Yürektedir.!
yaw birinde turgut ozalda ışıklarda bi cordoba peşimden ayrılmadı ışıklarda durduk arkadaş bayağı bi ısrar etti deneyelim die sonuc hazinbenim fiesta bayağı bi ciğerliydi ya
cordoba deyince aklıma sen geldin...konu dağılmadan son sozumu diorum..
Efe kardeşim dizelle uğraşma paranada yazık olur zamanınada turboyla oynarsan okula değil 200 le 20 km hızla gidecek corsan bile olmayabilir (Allah korusun).en iyisi özgün tuning dizelde. chip filtre sağlıklı bakım bundan iyi tuning olamaz dizelde gunumuz şartlarında![]()
US Performance
çok teşekkür ederim saolun..kafamda bi proje wardı yardımlarınız için teşekkürler dizel bir başka bahara o zaman,biz benzinli arabalarla oynamaya devam edelim saolun....
çok performans peşindeysen benzinli turbolu bi araba al bence
dizellerin üretim amacı ekonomidir,
dizelde turbo büyütmek bence mantıksız, çünkü büyük turbo üst devir içindir, dizelde hangi üst devir , max 4500 dedin mi makinanın devri bitiyo.. sen hangi deviri beslicek sin? dizeldeki en önemli alt devirdeki çekişi öldürmüş olacaksın ,şehir içindeki zevk biticek
o yüzden VGT dizeller bu konuda daha basarili, bence yeni teknolojili fabrikasyon güçlü bir dizel al , bugun 1,6 hacminden 100-115 bg güçler, 240-260 nm tork alan fabrikasyon araclar var
0-100 km hızlanmaları 11 saniyeler civarında , daha ne olsun?
ha para varsa 2 litre dizel seat cupra al, uçarak gidersin..
.....Human At Sight , Monster At Heart.....
Ben Corsa Şuanda Çip+kat iptal+son susturucu ile 100 hp Veriyor.Turbosu Standart 1,3 Bar Basıyor Şuan.Önceki Haline Göre Bariz Bi Fark Var.çok Maliyetli Değil Aslında 800 Ytl Halledebilirsin.195/50/15 Lastikle 2 Viteste Çok Rahat Sarıyor.![]()
Aslında söylediğinize göre bir anormallik var çünkü NOS sistemleri dry ya da wet olsun dizel araçlardan daha performanslı çalışır bunun da sebebi dizellerin sıkıştırmasının daha yüksek olmasıdır... Örneğin bir sistem benzinli bir araca 50hp veriyorsa dizelde 55-60hp verir, sırf bu konuyla ilgili Tiff Needle abimiz Discovery'deki Fifth Gear programının bir bölümünün yarısını buna ayırmıştı![]()
Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)