d4d lerde 5200 limitörlü, yenilik sayılmaz bu ama tabi max gücü 5200 de verecekse bişey diyemeyiz :)
Printable View
merruse:
ilk olarak benima raçtaki intercooler diklemesine duruyor, ve intercoolerdan motora giden çıkışın üzerine tornacıdan delik deldirip nitro memesini oraya monte ettirdik. ayrıca bu çıkıştan gaz kelebeğine 15-20cm falan var ve alanlar çok daralmış ve aradaki boruda tel sargılı kauçuk. hani 1.si uzun intercooler değil, kalın intercooler tipi gerekli, 2.ayrıca aynı giriş çıkış uçlu olması gerekiyor çünkü bağlantı elemanlarını metalden boru yaptırsak alan çok dar montajda çok zorluk çekeriz. kauçukta zaten eğip büküp geçiriyorsun.
3. araçta şu anda çipte var yeni mehmet gazihandan yaptırdım, şuan için bir sorun yok gibi görünüyor ve bu araç için tatminkar gidiyor. inş ilerdede programdan kaynaklanan bir sorun olmaz. yani nosu açtığım takdirde 20-40hp arası güç koyduğunu zannediyorum araca. heralde bu güçlerden sonra turboyu büyütürsem bu araca büyük turbo +nos kaldırmaz gibi geliyor bana. şu anda basınca motorun bağırması arttı, nosuda bu gün deneyecem yeni programla. baktım eğer motor patlamak üzere daha fazla modifiye yapmayacam, turboyu büyütüp onun çilesini çekmektense nos daha ucuz daha kolay daha iyi ve her aracıma takabilirim. en önemlisi... nosun zevki turbodan daha fazla ....
şimdi yayda sipariş etmiştim yarın geliyor. aracın patiye kalacağını tahmin etmiştim. inş yaydan sonra biraz azalır. 1. viteste 3000 devirden sonra kendi kendine çok pati yapıyor, bu 106gtilara binenler varsa bilirler, aynı o tipte... :( belki lastikleri değiştirmem gerekli :( 2nin sonralrındada nerdeyse pati yapacak lastik kokusu çok geliyor. lastikler biraz daha eskidimi ordada patiye kalır araç.
efe: geçen bir polo denk geldi otobanda 1.6 lardan. daha önce benim araçla 195i geçememiştim. polo kaptırmış gidiyordu arkasından bastım. yetiştikten sonra arkasına rüzgarına geçtim o sırada 200e çıktı araç. heralde polo 185 falan yapıyordu o sırada. geçtikten sonra tekar 195e düştü ((, 1.5 85hplik megan ilede denedim bir kaç boy fark oldu. bunlarla çipsiz nossuz halimle denedim tabiki. anladığım kadarıyla bu araca şu anda bu şanzıman az. devir sona dayansa bile 205i geçemez.
bu sınıfta çok kişiye şaka yapacam gibi görünüyor ))
bu bir ara duymuştum yerli intercooler yapan firmalar var diye, acaba benim orjinal intercoolerı onlara versem giriş çıkışlarını söküp kalın bir intercoolera o giriş çıkışları monte edip bana verebilirlermi??
polo eğer 90hp ile daha 4000devirde 220 yapıyorsa, bu mantıkla çipli 106gti ıda geçer öyle değilmi?
pololar iyi gidiyor tamam ama fiestayla aralarında fabrika verisi sadece 0,2sn 0-100km için fark var. :S yani polonun hava filtresi hafif tıkalı olsun fiesta geçer anlamında bu. fiesta 1040kg heralde. polo 1200kg. polonun motor değilde şanzımanı daha başarılı bencede.
diğer araçta 2kişilerdi ve dediğim gibi arka rüzgarından destek aldım ve geçtim. kendine güvendi ve bastı arkadaş. basmayacaktı yaptığı hatayı anlamıştır :) ancak ben onu geçtikten sonra 3-4 boy fark attım sonra sabitlendi aramız. yani öle 200ü zor geçer gibi görünüyordu.
ben sizin standart polo ile 220 yaptığınız koşulları merak ettim doğrusu. hatta aynı şehirde olsaydık denemeye davet eder birde gözlerimle görmek isterdim :) ancak aynadan görme ihtimalide var ;)
valla helal olsun dediğim gibi polodaki şanzıman daha başarılı anladığım kadarıyla o ağırlıktaki arabayı öyle ötürebilmesi gayet iyi.
ancak benim aracı 180-190a kadar geçemeyeceğinizi garanti ederim ;) ondan sonra zaten benim araç daha gitmiyor orda da denemem biter zaten.
abicim bide bronz balata çaktırda aldığın güc boşa gitmesin :) orjinal baskı o güçleri kaldırırmı tartışılır ama kesin bildiğin için söylemiyorum tahmin yürütüyorum saygılar :)
120d ye binmiştim zamanında 172hp turbo dizel. yolda tutması zor araç s2k gibi. kimse kolay zannetmesin. 204hpyi tahmin edemiyorum heralde eğlence makinesi gbi bişeydir. ama bmwnin fiyat listesinde bile görnmüyor bilmiyorum alan kaç kişi vardır.
nazar değmesin diye kurşundan balata döktürmeyi düşünüyorum. onun dışında problem yok...
2,0 tdi golf dsg aracım var tamamen orjinal max hız 210 görüyor düzde dahada gitmiyor sorması ayıp olmasın polo 220 hayatta görmez göremez ha ibresi bozuktur tatmin eder
0 100 km/s karşılaştırması her zaman galibi belirlemeyebilir. Olaya kat edilen mesafe olarak bakmak daha doğru olur. Abartmak gerekirse 0 80 km/s olarak kısıtlanmış güçlü bir elektrikli araç düşünelim. 100 km /s hıza bir ömür boyu ulaşamayacaktır :D ama birçok benzinli süperspor otomobili bile kısa mesafede geçebilecek potansiyele sahip olabilir. Konuyla pek alakası yok ama aklıma gelmişken söylemek istedim.
aynen katılıyorum :) nos sisteminin bu tezi desteklediğini söyleyebilirim ;)
bizdede 1.6 leon var 105 lik.ben denedim 185 te araba çakılıyor.rampa aşşağı 200 de de hız limitörü var dsg araç.90 lık poloda hangi bayırdan iniyomuş öyle :D