User Tag List

Sayfa 2/6 İlkİlk 1234 ... SonSon
98 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Modifiye YARDIM/ 1.6 dizel fiesta 95hp

  1. #20
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne garanti umurumda nede neyin sökülüp takılacağı. garantiyi unuturum akşam kafam rahat uyurum. ayrıca motoru ye firmaya itele. öbür dünyada hesabını verecem, şimdiden 5 kamyon kömürüm oldu

    bu araçla şehirler arası işe gidip geliyorum. araqç 130la giderken devir 3bin devirde oluyor. bu aracı 150 hp yapınca bu tip günlük kullanımda dayanımı ne olur. yılda 40-50bin km yaparım. her gün şehirler arası işe git gel *****.
    N2O4-spec

  2. #21
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birde işlemleri yazarken bunların fiyatları ne olur tahmini belirtebilirmisiniz? şu şu kadara bu bukadara yapılıyor gibi mesela

    aklımdakiler,

    turbo değişimi,
    intecooler,
    yazılım= 450tl
    komple düz boru = 50-100tl anca heralde, manifolddan itibaren, kat iptal.
    filtre =106tl
    egr iptali nedemek bu arada? ne faydası var? sanıl yapılıyor?
    N2O4-spec

  3. #22
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cemal arslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neden şaşırdınız ??

    renault megane II 1.5 dizel araca benzer işlemleri yaptılar
    hatta hızlarını alamadılar chipin üzerine bir de box taktılar...


    valla yapan öyle bir güzel yapıyor ki...

    yalnız..filtre dediysem...açık hava değil...kutu içi
    serviste sorun olmasın ....


    hatta birinde gördüm inanamadım...intercooler ve bir çok hortumları adam borudan yapmış...ve oldukçada güzel olmuş...

    şimdi ben desem millet dalga geçer...silikon olacak esneyecek falan filan ama yapanlar öyle bir uyduruyor ki....

    unutmadan birde komple egzozt...şart...

    olmazsa olmaz...
    dizeller dereceli egzantriği nerden temin ettiniz veya ediyorsunuz ?
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  4. #23
    cemal arslan
    Misafir
    hazırda dereceli olmaz
    sökülür onun üzerinde işlenir

    yapanlar var...ararsanız bulursunuz...

  5. #24
    NerdenS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbuL Anadolu..
    Mesaj
    136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akdeniz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çıkmak istediğim güç 150hp civarı. bu güçlere çıkınca ve bu parçalar değişirse ne gibi problemler yaşayabilirim?
    Bu güçlere uygun parçaları değiştirerek tabiki çıkabilir siniz bu tamamen finansman ile alakalı ama ben kimsenin sormadığı bir şeyi merak ediyorum aracınızın süspansiyon ve fren sistemini de 150 Hp ye uygun hale getirmeyi düşünüyor musunuz..?

  6. #25
    Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı akdeniz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo vgt nedemek?

    peki mesela focusun çıkma turbosunu alıp bu araca takabilirmiyiz? bu sök takla bitermi? motorlar birbirine uyumlumu? beraberinde neler değişmesi gerekir?
    Bende 1.6 dizel fusion kullandım malesef araç geç doluyor tekbaşına yeterli bi işlem değil 140-150 hp ulaşılmaz değil ama biraz masraflı olur

  7. #26
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    masraflı dediğiniz ne kadar mesela? sağdan soldan duyduğum fiyatlar var. ancak bir üst sınıf araç fiyat farkını fiyatını aşmayacak şekilde rakamlar bunlar.

    valla sadece jant lastiği genişletebilirim. fren süspansiyon düşünmüyorum. bu arabayıda deli gibi kullanacak deilim. otobanda işe gidip gelirken sıkılıyorum sıkılarak gidip gelmek istemiyorum yaktığımız mazotta araya gitmemiş olur

    şu sezonu bir bitirim deli gibi kullanacağım aracı ozaman alacam inş ))
    N2O4-spec

  8. #27
    NerdenS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbuL Anadolu..
    Mesaj
    136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akdeniz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla sadece jant lastiği genişletebilirim. fren süspansiyon düşünmüyorum. bu arabayıda deli gibi kullanacak deilim. otobanda işe gidip gelirken sıkılıyorum sıkılarak gidip gelmek istemiyorum yaktığımız mazotta araya gitmemiş olur

    şu sezonu bir bitirim deli gibi kullanacağım aracı ozaman alacam inş ))
    bu ne yaman çelişkidir anlamadım ben..

  9. #28
    blackZS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    85
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla turbo dizele zamanında bi abimiz vardı bu dediklerin dahil Turboyu falanda büyüttü sonra 2 yıl söylendi ne istedim 0 arabamdan diye 5yıllık oldu arabası 3 yıldır satmaya calışıo=))En mantıklısı chip dediginiz gibi 15-20 arası hb alırsınız o da yeterlidir kanımca=)) Birde dizel araca yapacagınız hava filtresi egzoz vs vs den pek güç alınmıyor..

  10. #29
    cemal arslan
    Misafir
    bana kalırsa da en basiti chiptir orijinale dönmesi her zaman basittir...

    kutu içi hava filtresi yada egzozt
    bunlardan fazla güç alınmasada aracı rahat çalıştırır...daha iyi hava alır daha çok atık gaz atar...

  11. #30

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Karabük
    Mesaj
    612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akdeniz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tşk. o halde turbo değişecek anlaşılan. değişmesi gereken parçalar nelerdir peki maliyetleri ve bulunabilirliği nedir? turbo ile birlikte intercoolerda değişmesi gerekirmi? ne kadar faydası olabilir?

    çıkmak istediğim güç 150hp civarı. bu güçlere çıkınca ve bu parçalar değişirse ne gibi problemler yaşayabilirim?
    1.4 tdci fiesta ile 150 hp güç aldığınızda pistonlar dayanabilecekmi o güce? bence bunu araştırın.
    SEAT SPORT

  12. #31
    ufy
    Misafir
    olmıycak dua ya amın dememek lazım, kırarsın motoru

  13. #32
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok daha neler yakıt havası düzgün ayarlanırsa o hp lerde dizel motora hiç bişi olmaz tüm malzemeleri extra güçlü zaten EKS yi vermiştir mutlaka ford

  14. #33
    blackZS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    85
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birde chip+powerbox da denene bilir ebey bi güç artışı olur?Eski aracımda racechip i denemiştik gayet verim alınan bişeydi,broşuründe %15 %20 arası performans artışı yazıyordu chiple birlikde nasıl olur bilemem araştırmanızı tavsiye ederim ancak kaliteli box kulanmanız lazım.Box un garantiyede zararı yok kulanması basit kurumu basit tak cıkar=)

  15. #34

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cemal arslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    transit v347 lerde 200 ps haric
    diğer tdci motorların hepsi aynı tek fark yazılım

    Recep Karakaya
    Samsun Ford Yetkili Servis (tekniker)

    bu bana gelen bir mail....
    Demekki neymiş? Samsun servisine gidilip iş yaptırılmayacakmış.

    Transitte bir sürü farklı tipte turbo kullanılıyor. Kaldı ki bahsi geçen araç transit değil. TDCi araçların hepsinde farklı yazılım var. Focusların 2006 sı ile 2010 unda beyinler falan bile farklı.. Kısacası işkembeden sallamış o amca..
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  16. #35

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetelt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.4 tdci fiesta ile 150 hp güç aldığınızda pistonlar dayanabilecekmi o güce? bence bunu araştırın.
    Araba 95 hp olduğuna göre 1.6 olması lazım.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  17. #36
    Selim Kaynar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    66
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 dizelden zahmet çekmeden 150 hp gibi güçler istiyorsan fiat bravo değişken geometrili mjt 120 liklerden alacaksın. 60 lık düz boru, kat+egr iptali,aem dry flow, custom remap vs vs.

    İşi daha da abartmak istiyorsan işin içine dereceli eksantrik,turbo upgrade,cooler,komple egzoz vs vs katarsın vti larla kalkmaya başlarsın.

  18. #37
    cemal arslan
    Misafir
    Alıntı Selim Kaynar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 dizelden zahmet çekmeden 150 hp gibi güçler istiyorsan fiat bravo değişken geometrili mjt 120 liklerden alacaksın. 60 lık düz boru, kat+egr iptali,aem dry flow, custom remap vs vs.

    İşi daha da abartmak istiyorsan işin içine dereceli eksantrik,turbo upgrade,cooler,komple egzoz vs vs katarsın vti larla kalkmaya başlarsın.
    fiat bravo II 1.6 mjet 120hp...den yazılımla çok rahat 155-160hp alınıyor...


    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Demekki neymiş? Samsun servisine gidilip iş yaptırılmayacakmış.

    Transitte bir sürü farklı tipte turbo kullanılıyor. Kaldı ki bahsi geçen araç transit değil. TDCi araçların hepsinde farklı yazılım var. Focusların 2006 sı ile 2010 unda beyinler falan bile farklı.. Kısacası işkembeden sallamış o amca..
    serviste mi çalışıyorsun ??? yoksa sağdan soldan mı duydun ??

    hiç bir firma bir modelde farklı donanımlar kullanmaz...hatta bırakın aynı marka araçaları...farklı model araçlar bile çoğunlukla aynı parçayı kullanıyor...

    şahit olduğum 2 olay var...
    1. mercedes s300 de bir parça bozulmuş (adı bende saklı kalsın )
    usta bakıyor bu parçanın aynısı anadolda var... mercedeste 200 lira anadolda 10 lira...

    2. kia bir parça arızalanıyor serviste ürün yok fiyatı ise 400 lira. usta bu ürünü fiatda gördüm diyor ve aynısını 90 liraya alıyor fiatdan...


    bahsi geçen aracın transit olmadığını sanırım herkes biliyor
    ben sadece gelen maili paylaşmak istedim
    transitleri pek bilmem ama sanırım en fazla 2 çeşit turbo kullanmış olabilirler
    ancak şunu çok iyi biliyorum

    2004 model fiesta tdci 68 hp ile 2010 fiesta tdci 68hp araçların motoru ve yazılımı bire bir aynı....

  19. #38
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cemal sen şimdi 110 luğun turbosu ile 90 lığın turbosu aynı mı diyorsun veya yerine tak çalışsın mı diyorsun ?
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •