User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
92 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: mk3 ibiza tdi hakkında ...

  1. #39
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    pompa da afn pompası takarsın 11mm olanlardan, yada modifiye ettirebilirsin.
    t4 enjektörünü 400-500 civarına bulunabilir yada bosio marma enjektörlere bakabilirsin netten siparişle yurtdışından getirme imkanın var.

    pompa konusunda şöyle söyliyim, 158hp lik 10mm pompa kullanan birisi 11mm pompaya geçtiğinde setupta hiçbi değişiklik yapmadan, %40 dumanda azalma ve dynoda 8hp almış.

  2. #40
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    allah allah olaya bak ne pompaymış arkadaş ya şimdi hocam afn al diyon.demesine güzel diyonda pompa tuzlu biraz ya o yüzden ısrarla soruyorum

    ben aracı almadan yapcaklarımı belirliyorum ama araç bulamadım istediğim gibi bide pompa çıktı biraz hardcore spec bi yükleme var kafamda ama bakalım yavaş yavaş herşeyi biyanda yapabilmem imkansız

  3. #41
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    levent kardeşim bu bilgiyi aldığın yer sağlam biyermi yoksa kulaktan duymamı ? duman sorun değil kara tren gezmeyi düşünuyorumda 8 bg az değil

  4. #42

    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    61
    Mesaj
    138
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence öncelik şu şekilde olmalı pd150 veya pd130 emmesi, sözkonusu turbo ve enjektörler custom intercooler ve boruları montajlanmalı stock debriyaj ve pompaya göre cıkan max güç yeterlimi bakılmalı. Yetersizse pompa değişikliğine gidilmeli tabi debriyaj ne kadar yetecek oda deneme yanılma yöntemiyle belli olur tahmini 4 bin lira kadar harcanır sanırım

  5. #43
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    tdiclub ta biyerde okumuştum, bulabilirmisin o konuyu tekrar diye sorarsan, bulamam

  6. #44
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pompayı bilmemde 4 5 roll denemesi bile orj. debriyajın o güçte bitemesıne yeter gibi geliyo

  7. #45
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tdiclub ta biyerde okumuştum, bulabilirmisin o konuyu tekrar diye sorarsan, bulamam
    anladım kardeşim tamam saolsın yinede

  8. #46
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aliis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence öncelik şu şekilde olmalı pd150 veya pd130 emmesi, sözkonusu turbo ve enjektörler custom intercooler ve boruları montajlanmalı stock debriyaj ve pompaya göre cıkan max güç yeterlimi bakılmalı. Yetersizse pompa değişikliğine gidilmeli tabi debriyaj ne kadar yetecek oda deneme yanılma yöntemiyle belli olur tahmini 4 bin lira kadar harcanır sanırım
    komple egzoz - cai- remap ide koyarsan buna 5bin i geçer

  9. #47
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar parça parça yazdım biraz ama k.bakmayın şimdi ilanlara bakıyodumda aynı kasa cordoba signonun birinde motoru çekmiş ve td(i) i si kırmızıydı 110 luk motor var ilgincime gitti. 110 lukların bulunabilmesi zormudur ? ve cordobalar ibizadan nekadar daha ağır

  10. #48
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    şöyle bi hesap yapalım madem kabaca, eksik gördüğünüz yerleri düzeltirseniz sevinirim.

    ortalama remap 500-600 olsa gün şartlarında
    intercooler olarak renault master minibüsünkini kullananlar var, çıkma bulunabilir. 500tl de ona diyelim borular falan.
    cai custom olsun 150tl, borular filtre vs ile
    turbo + manifold , 2000
    pd130 emme , 1000 tl civarıdır nerden baksak
    enjektörler 500-700 arasıdır
    debriyaj için kurtbil can yazmıştı sanırım vr6 baskı falan kullanıyolardı, yada bronz çaktırılabilir fiyat bilmiyorum.sachs markası kullananlarda var 1000tl de ona desek kargo gümrük vs.

    ortalama kafadan 5000 lazım yani tatlı sert bi araba için

    edit: cordoba ibizadan 25-50kg kadar daha ağırdır.

  11. #49
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şöyle bi hesap yapalım madem kabaca, eksik gördüğünüz yerleri düzeltirseniz sevinirim.

    ortalama remap 500-600 olsa gün şartlarında
    intercooler olarak renault master minibüsünkini kullananlar var, çıkma bulunabilir. 500tl de ona diyelim borular falan.
    cai custom olsun 150tl, borular filtre vs ile
    turbo + manifold , 2000
    pd130 emme , 1000 tl civarıdır nerden baksak
    enjektörler 500-700 arasıdır
    debriyaj için kurtbil can yazmıştı sanırım vr6 baskı falan kullanıyolardı, yada bronz çaktırılabilir fiyat bilmiyorum.sachs markası kullananlarda var 1000tl de ona desek kargo gümrük vs.

    ortalama kafadan 5000 lazım yani tatlı sert bi araba için

    edit: cordoba ibizadan 25-50kg kadar daha ağırdır.
    aynen levent eksiksiz yazmşın kardeşim bide turbodan son susturucuya kadar 70 lik düz boru + son susturucu
    + olarak egr ve katalatik iptaliyle liste aynen budur
    50 kg hiç bişey de benim kafamı karıştıran sahibinden bakıyorum çoğu kaputun altını çekmemiş çekenlerin düz motor . bitanesinde tek kırmızılı gördüm ve 110 yazmış acaba adam sonradan boyatmış olabılırmı ? bu konuya gerekli açıklamayı biri yaparsa sevinirim ya çok pis merak ettim şimdi

  12. #50
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    bence ilk temel taşları sağlam atmak lazım derim herzaman

    pompa enjektör ilk yapılması gerekenler bana göre, pd130 emme ve turbo sona bırakılabilir çünkü o sürelerdede vnt15 olan orjinal turbosu 150-170 hp civarına kadar rahatlıkla çıkarıcaktır, ve biraz daha durumu toparlayana kadar idare eder seni 5000 liraya turbo ve pd130 emme olmadan gaayet keyifli bi araba olur yani, tabi senin araç için ayırcağın bütçeni bilmiyorum ama fazlada cebi-evi yormamak lazım yeri gelince hem aracın varsa eksikleri de ortaya çıkmış olur o süreçte, sonra vnt17/22 hybrid turbo güzel bi manifold + pd130 emme ile + 100 hp daha katarsın minimum

  13. #51
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen levent eksiksiz yazmşın kardeşim bide turbodan son susturucuya kadar 70 lik düz boru + son susturucu
    + olarak egr ve katalatik iptaliyle liste aynen budur
    50 kg hiç bişey de benim kafamı karıştıran sahibinden bakıyorum çoğu kaputun altını çekmemiş çekenlerin düz motor . bitanesinde tek kırmızılı gördüm ve 110 yazmış acaba adam sonradan boyatmış olabılırmı ? bu konuya gerekli açıklamayı biri yaparsa sevinirim ya çok pis merak ettim şimdi
    onu anlamanın tek yolu var bloğa yada ruhsattaki motor numarasına bakıp motor kodunu görmek, ama muhtemelen araç 110luktur sanmıyorum boyatcağını birçok kişinin bu arada ismini de söylersen hitapta kolaylık olcak benim için

  14. #52
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence ilk temel taşları sağlam atmak lazım derim herzaman

    pompa enjektör ilk yapılması gerekenler bana göre, pd130 emme ve turbo sona bırakılabilir çünkü o sürelerdede vnt15 olan orjinal turbosu 150-170 hp civarına kadar rahatlıkla çıkarıcaktır, ve biraz daha durumu toparlayana kadar idare eder seni 5000 liraya turbo ve pd130 emme olmadan gaayet keyifli bi araba olur yani, tabi senin araç için ayırcağın bütçeni bilmiyorum ama fazlada cebi-evi yormamak lazım yeri gelince hem aracın varsa eksikleri de ortaya çıkmış olur o süreçte, sonra vnt17/22 hybrid turbo güzel bi manifold + pd130 emme ile + 100 hp daha katarsın minimum
    turbo zaten elinde sonunda mort olucak dediğin gibi idare ettiğ yere kadar gider.çok gitmessede canı sağolsun canımmmm. dediğin gibi kardeşim ocağa incir ağacı dikmemek lazım bu sene okul bitiyo allahın izniyle yazın alıcaz güzel bişey bulursak . specleri uygularken hemfikiriz . turbo büyütme stage 2 oluyo biraz . turboya girdinmi zorunlu emme ve turbo manifoldu değiştireceksin + enjektör zaten yetmiyecek. debriyaj bile stage 2 olarak düşünülebilir . turbo büyütmeden önce yeter diye düşünüyorum
    hatta ve hatta çoğu kişi bunu atlıyo turbo büyütme işlemiyle sağlam bi fren sistemi kesinlikle şart ! mk4 lere audi tt 312 mm lik disk ve kaliperler oluyo diye biliyorum bunlardada aynı şey geçerlimi bi araştırmak lazım

  15. #53
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    onu anlamanın tek yolu var bloğa yada ruhsattaki motor numarasına bakıp motor kodunu görmek, ama muhtemelen araç 110luktur sanmıyorum boyatcağını birçok kişinin bu arada ismini de söylersen hitapta kolaylık olcak benim için
    adım devran kardeşim ya daha önce bu konuyu canla konuşmuştuk ibiza için adamın motor kaputu tek kırmıızılı + 110 ps yazmış araç sarı 4 kapılıydı.bende bundan bulucam diye tutturdum. sonra can(kurtbil) bilgisiyle beni aydınlattı saolsun 110 luklar yurt dışında varmış sadece ve sport olarak geçiyomuş ayrıca tek kapı ve genelde sarılar . apaçinin biri hiç işi gücü yok boyatmışta olabilir yani bura türkiye sırf gösteriş olsun diye beklerim yani

  16. #54
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    devran valla ibiza lar kaç bijon ona bakmak lazım 5x100 ise direk al tak oturt frenleri
    mk3 golf tdi lar 4 bijon , onlara işlem gerekiyo dolayısıyla.

  17. #55
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    110 luklar cordobalarda tek tuk var ama onlar da cok az Tr de,ıbızalarda onceden solyedıgım gıbı 4 kapılılarında yok ,genelı tdı sport olarak gecıyor.Bıjon olarak mk3 ıbızalar ve aynı şasi cordobalar 4*100,ılk etapta en uygun fren 280 yada 288mm olması lazım golf gtı kalıper ve dısklerı olur,Scn de b sekılde 312mm lık tt,Fr,s3 lerde kullanılan sıstemı de takanlar var yada dırek seatsport kullanyolar.Levent tek debrıyaj konusunda b duzeltme yapcam,sachs ın komple volanlı setı 2 lıraya gelıyordu gumruklu flan arkadasım Tdı cuprasına alcaktı sıparısını de verdı alcagı kısıye ama sonrasında b kac sorun olunca vazgecmıstı,1300 kusur dolar gıbı b fıyatı vardı ona kargo da dahıl olunca tuzlu ama guzel b sıstem olusuyor

  18. #56
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şöyle bi hesap yapalım madem kabaca, eksik gördüğünüz yerleri düzeltirseniz sevinirim.

    ortalama remap 500-600 olsa gün şartlarında
    intercooler olarak renault master minibüsünkini kullananlar var, çıkma bulunabilir. 500tl de ona diyelim borular falan.
    cai custom olsun 150tl, borular filtre vs ile
    turbo + manifold , 2000
    pd130 emme , 1000 tl civarıdır nerden baksak
    enjektörler 500-700 arasıdır
    debriyaj için kurtbil can yazmıştı sanırım vr6 baskı falan kullanıyolardı, yada bronz çaktırılabilir fiyat bilmiyorum.sachs markası kullananlarda var 1000tl de ona desek kargo gümrük vs.

    ortalama kafadan 5000 lazım yani tatlı sert bi araba için

    edit: cordoba ibizadan 25-50kg kadar daha ağırdır.
    bu reçete ile tahmini güç aralığı ne olur peki 90 lığın?

  19. #57
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Can düzeltme için teşekkürler

    Ahmet , 220 + diyelim biz ona kabaca

    bu arada 6.7lt şehir içi, 4.2lt şehir dışı, 5.6lt karma gibi tüketimsel değerler yakalayan bi eleman var 240 whp lerdeki pd150 si ile

    edit: geneli bu şekilde tüketim değerleri sahipleri

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •