10 binde bir değiştiriyorum ben dibinde herzaman az miktarda olsa su tabakası oluyor :) sık sık değiştirmek iyidir
Printable View
10 binde bir değiştiriyorum ben dibinde herzaman az miktarda olsa su tabakası oluyor :) sık sık değiştirmek iyidir
Enj ün bütün iç parçaları ayrı ayrı satılabiliyor..
garantili enjektor tamir edebiliyorum ben.. bi sıkıntısı olan önce bana bi danışsın..
burdan devam edelim,
pd130 üzerine, forge/cupra intercooler + egsoz + stage 1.5 gibi soft değil ama turbo büyütmeden yapılabilecek en harda yakın yazılımla alınan ortalama güç nedir ?
gt1749 turboyla 170 çıkar zaten ama az üzerine çıkabilmen için boost lazım bu sefer cooler soğutsa bile turbo cortlar kısa süre sonra :)
Levent benim arabam stg1 yazılım Egr iptali ve kat iptali ile 175 hp 415 nm verdi kardes.. Hic duman yoktu arabada.. Hard yazılım cooler guzel bir egzoz falan 190 çıkar bence
konunun takipçisiyiz yakında bende dahil olacam aranıza :D
03 Passat 1.9TDI AVF motorda katalizör iptali yada içini boşaltınca lamba yakıyormu yapanlardan acil yardıma ihtiyacım var bide nasıl yaptıklarını yazarlarsa çok makbule geçer (iç boşaltma,düz boru vs) teşekkürler
içini boşaltınca arıza ışığı yakar ama içinden düz boru kıvrılıp yanıltıcı olursa hem arabayı kesmez hemde arıza yakmaz
bu makinada eksozda herhangi bi sensor yok..
hiçbişi yakmaz..
ama içini bosalttırırsan alt devirler sanki 18 jant takmıssın gibi olacaktır.
ustalar bilir en iyisini..
Konuyu hortlatayim:)
Vag com gecen araca baglandi turbo basinclarina falan bakildi maf sensoru vs arizali olsaydi orda ariza cikarmiydi usta suan aracta hic bir sorun yok dedi
vag-com maf ölçümü yapar.. arıza kodlarını görürsün..
Saol dou ozaman skinti yok:)
Sende araci satiyorsun hayirlisi olsun istedigini alirsin umarim
buda benden olsun 1.9 tdi için :)
http://img850.imageshack.us/img850/2784/img004gv.jpg
Yazdıklarınızı 2 defa okudum. Hem anladım, hem de anlamadım. Yani benim 1.9 90bg motoru fabrika çıkışlı 110bg ayarına getirmek için ne yapmam lazım? Yazılımdan, manifoldana, turbodan, palden, enjektörden, basınçtan bahsedilmiş. Chip kullanmak kolay yolu ama bunu kolayca fabrikada yapardı diye düşüdüğümden mantıklı gelmiyor. Yardımcı olursanız sevinirim. Yoksa dayının dediği gibi benim motorun durumu " yapacak bir şey yoksa, hiç bir şey yapmamak en iyisidir" Sizce böylemi?
Konuyu hortlatmak istiyorum:)
merakımdan soruyorum bizim passatın turbo 1749v sanırım bu kaç bg sıkıntısız çaışabilir.hadi chip yaptık diyelim(160bg civarı) biraz duman olcak turboyu ufaktan revize etsek dumanı azaltmak için bu seferde enjetorler zorlanırmı? enjektorlerı kac bg dayanıyor bu aracın?
Birde diyelim araca normal bi chip turbo yaptik diyelim atiyorum 170-180 bg olduk baski balata,cooler,motor kulaklari gbi parcalarda skinti yasanirmi:)
cooler zaten cok kucuk,onu banko degısmelısın 2 bastıktan sonra yıgılmamak ıcın.Dumanı azaltmak ıstıyosan zaten az basınc acarsın daha az mazot acarsın.Dızel arabayı basınc acıp fakır kullanmak da mantıklı olmaz.Orjınal enjektorlerınle kac bglere cıkarsın Tdipower nıcklı arkadas yazar asıl dneyım sahıbı olan o :)
ben olaya dırek 110 luk olarak gırdım bu arada onu da belırtım :)
yok okadar inciğe giremem bende diyosunuzki chip neyine yetmiyor :D
araç 130luk.ben turboyu sadece araç daha rahatlasın üzerine atıcagımız chip ile diye dusundum extra fazladan güç için diye değil.burdakı konuları bastan sonada okudum yazmadan once gt17 ye gt22 revize etmişler sanırım o fazla büyük gelir galiba.bizimkine 2.0tdi lerin turboyla arada az fark var sanırım onu revize etsek kötümü olur
gt1749va senin turbon kadir, 1749vb 160 lık ibiza cupralardan çıkar vc uzantılı olanda 2.0 tdi dan :)
orj enjektörlerle 240-250 hp lerde kullananlar var tabi bol dumanlı yurt dışında bol miktarda, yazılım + cooler ile 175 lere gelir aracın rahatça hafif dumanlı şekilde.
turbo degiştirmene falan gerek yok kadir ;)
amacım turboyu degıstırmek degılde arda yapıyorduya pal buyutme bızım turboya tamır kıtı zamanı yaklastı dedım o yapılırken ufak bı buyutme artı chıp dahamı guzel olur dıye dusundum dogu fıkır ver bana :) bunun yanında motor kulakları ve balata dusunduruyor cunku bora chıplı bır arkadas vardı burak sanırım kulaklarla alakalı bısıler yazmıs.gerçi o arkadasınkı fazla yuklu idi sanırım.çünkü 1.9 megane chip yaptık okadar kullandık sıkıntı olmadı passatamı olcak dıyorum kendı kendıme:D
Kadir 1749 la sadece yazılımla 155 civarı çok sağlıklı olur, fazlası tabiki çıkar ama cooler değiştirmeden boost basman işkence olur arabana. cooler ve egzoz yaparsan 180 civarı çıkartabilirsin :)
Tesekkurler serdar ozaman yazilim yaparsak soft yeterli simdilik:) ztn o guclerde yabana atilcak bisi degil nasilsa ben basmak icin yaptirmiyorum biraz tasarruf birazda basinca ani yuklenmede daha iyi toplasin:)
1.4 tdi için
Çap 79.5
Strok 95.5
ve 3 silindir
1.9 tdi için
Çap 79.5
Strok95.5
ve 4 silindir.
Burdan bakıldığından 1.9 un bir silindir kesilmiş hali gibi duruyor.
Gerek hacim olsun , gerek maksimum tork ve maksimum hp olsun. Herşey 4 te 3 ü.
Vw servise 1.4 tdi motorun pistonu ile 1.9 tdi motorun pistonunun aynı olabileceği ihtimalini sordum , fakat usta 3 tane 1.4 motor pistonunun yanına 1 tane 1.9 pistonu koyup rektefiyeye yolladığında pistonların geri geldiğini söyledi.:)
Bu konuda farkları bilen birileri var mı acaba?
merak ıcersındeyız :D selımın sorduğu soruyu bende merak ettim
Be benim bizzat tecrübe ettiğim bişey değil, ama cap strok ve piston pim kalınlığı uyduğu sürece aynı açıda pompa pozisyonu ve yanma odası hacmi olduğu sürece kullanılabilir
ben kendi 1.9 umda bu tip revizyonları uygulamıştım 1.4 de uyuyordu ama ben 2.5 tercih ettim