benimki 155 bine geldi yağsını filtresini 8binde değiştirirmde kafam iyice bulandı koparmı diyeen iyisi kafamı rhatlatmak saolasın
![]()
benimki 155 bine geldi yağsını filtresini 8binde değiştirirmde kafam iyice bulandı koparmı diyeen iyisi kafamı rhatlatmak saolasın
![]()
130-140bin gibi değiştirmek lazım normalde zinciri.
Benim 90bin küsürde ses yapmaya başladığı için ben değiştirmiştim.
Risk alınacak bir parça değil, sonra çok daha fazla zarara sokabilir seni.
CIMG1232 - YouTube
sıukıntıdan ne yapacağımı bilmez F-16 spec
![]()
yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın
kankam ciğer büyük napsın çekiyor işte hayvan terli![]()
yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın
litresi 3.88den 30 liralık mazotla 86 km yol yaptım.havalar sıfırın üstüne pek çıkmıyor neredeyse
1.3 multijetle ortalama 8 litre yakıyorum anlamına geliyor bu 100 kmde.sakin kullanımda bu degerleri aldım normal gibi gelmiyor bana pek ne sıkıntısı olabilir ki ?
Barış
nerdeyse 350 kardeşim gerçekten aşırı yakıyo yani ama hesapta buyuk ihtimal bi hata vardır ışık yanarken aldın yeniden ışık yandığında 86 olmuştur buyuk ihtimal bu hesaplar yanıltıcı fulleyip 100 km gidip yeniden fulleyerek daha düzgün bi hesap yapmış olursun araçlar sogukta geç ısınıyo ve yakıtı çok yakıyo işte ne yazıkki![]()
aynen dediğin gibi yapıyorum abicim hesabı yanılma payı olabilir olsun olsun 10 km olsun yinede 100 bile yapamıyorum.. tsı motor benimkinden daha az yakıyodur![]()
Barış
Selamlar
Daha önceden cevabı verilmiş sorular soruyorum galiba ama aradığım cevaplarını bulamadım.
Hazır konu açılmışken sorayım dedim, bir yere toplanmış olur hem..
'06 Astra H 1.3 CDTi Ecoflex yazılımlı 103ooo Km Stock
Modifiye sayılır mı bilmiyorm ama arıza ışığı yaktığından dolayı EGR'nin fişini söktüm.
7 8bin kmde bir 5-40 Castrol Edge kullanarak yağ filtre vs değiştiriyorum.
Şimdilik debriyaj durumu iyi gibi gözüküyor.
Aracımı satma durumum pek olmadığından daha keyifli bir hale getireyim istiyorum.
Konuyu okudum ve aklıma -Yazılım, downpipe, düz boru, orj susturucu- işlemleri yapayım istiyorum.
Çok bir bütçem yok ama yavaş yavaş yapabilirim..
İstanbul'a gelmem imkansıza yakın. Ankara'ya gidiyorum çoğu zaman..
Yazılım için illa İstanbul'a gelmem gerekli mi??
Düz boru 51lik seçildiğinde, içten ölçüm mü yoksa dıştan ölçülümde mi 51mm olacak??
Orj Son'la kullanmak Dp ve düz boru'yu öldürür mü?
Teşekkürler
EDIT: Biraz daha araştırdım da dp ve kat iptali benim gibi 1500 2500 arası binenlere gelmiyormuş galiba.
Alt devirlerin ölmesi vs..
Astra CDTi
DrNoyan Nickli Üyeden Alıntı
1.3 75 hp corsaya kutu içi filtre ne önerirsiniz arkadaşlar kn bmc vb. yağlı filtre sensörü bozuyormuş diye duydum bu konunun aslı astarı nedir?
Benim de aklıma takılan bir soru bu..
Sensör değil de akışmetre problemi var, siz de onu demek istediniz galiba.
Öğrendiğime göre yağ sırkılıp akışmetreye geliyormuş..
Birkaç arkadaş var atmo benzinli akışmetereli araçlarında yağlı filtre kullanıyorlar ve sıkıntı çıkmadı şimdiye kadar ama Turbo olayı olunca nasıl olur bilmiyorum..
Astra CDTi
DrNoyan Nickli Üyeden Alıntı
Ben soft takılayım diyorm, dp 51 komple öldürmesin altları??
Birde izleyeceğim sıralama filtre ->yazılım ->51 komple ->dp olarak belirledim. Yazılımdan önce düz boru dp'nin pek önemi yokmuş galiba..
Astra CDTi
DrNoyan Nickli Üyeden Alıntı
izleyeceğin sırayı söylüyorum sana hepsini yapmış biri olarka hatta bunların hepsini bir arada yaptırabilirsen çok iyi olur, kutu içi filtre, downpipe, 51 mm ara borular sona güzel bi son susturucu ve yazılım yazılım yaparken kutu içi filtre ve egzos sistemin olduğunuda belirt
yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın
Ya işte hepsi bir anda sıkıntılı olacak arası 4 5 ay aralı ancak olur..
Ankara'da dp düz boru için gidebileceğim yer var mı işi bilen fiyat olarak üzmeyecek?
Astra CDTi
DrNoyan Nickli Üyeden Alıntı
bn adanada downpıpe ve grlık boru cektırmeye 400 lıra verdım
yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)