User Tag List

Sayfa 18/28 İlkİlk ... 81617181920 ... SonSon
514 sonuçtan 324 ile 342 arası

Konu: MJT-JTD fiat-opel-alfa

  1. #324

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stock hali 290 nm 105 hp lerin, 120 hp olan versiyonlarda 320 nm üretiyor
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

  2. #325
    josefsalvatini - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul/atasehir
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.alfaromeo.com.tr/tr/Publi...ozellikler.pdf

    1.6 105 320 nm tork

    zaten alfada 120 lık yok bravo da var oda 320 tork
    TeamPASAOGLU

  3. #326
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaslar yanlıs biliorsunuz hemen düzeltiorum normal modda 105 bg 280 tork 1500 rpm de gelio ...
    dynamic modda 105 320 tork 1750 rpm de gelio ben dynoda normal modda ölctügüm icin bu degeri verdim dynamic mod arka tekerler dönmedigi icin ölçülemio dynoda

  4. #327
    josefsalvatini - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul/atasehir
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MCN21 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar yanlıs biliorsunuz hemen düzeltiorum normal modda 105 bg 280 tork 1500 rpm de gelio ...
    dynamic modda 105 320 tork 1750 rpm de gelio ben dynoda normal modda ölctügüm icin bu degeri verdim dynamic mod arka tekerler dönmedigi icin ölçülemio dynoda
    zaten ben arabanın yoldakı degerlerınden bahsedıyordum
    TeamPASAOGLU

  5. #328
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı josefsalvatini Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zaten ben arabanın yoldakı degerlerınden bahsedıyordum
    iste normalde yoldada 280 veriyo ben dynamic moda almadıkca

  6. #329
    josefsalvatini - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul/atasehir
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MCN21 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iste normalde yoldada 280 veriyo ben dynamic moda almadıkca
    ok onu anladım bravo tjet 150 lıklerde ektra boost gibi
    ama her zmaan verır degeri
    TeamPASAOGLU

  7. #330

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben unutuyorum sürekli motor aynı ama ufak tfk farklar var fiattakiyle karıstırıyorum
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

  8. #331
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 mjet doblolara yazilim yaptik arabanin resmen kaderi değişti yakiti inanilmaz düştü benim 1.3den az yakiyo kafayi yiyecem.

    Bursa içi denemek isteyen olursa denerim cok zevkli hale geldi yazilimdan sonra

  9. #332
    GKD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul\ÜsküdaR
    Mesaj
    1.201
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yerimi bilmiyorum ama 2 hafta önce 2003 corsa 1.7dtı aldım aldığım gün yağ yağ filtresi polen filtresi hava filtresi mazot filtresini değiştirdim sabahları çalıştırdığımda fena dumanlı çalıyor rolantide ama aşırı az buz değil birkaç kişiye gösterdim motorda herhangi bir sıkıntı olmadığını çalışmasının gayet düzgün olduğunu sölediler bir yer carbon clear yapmak lazım dedi nasıl bir yol izlemem lazım yada anadolu yakasında bu araçtan anlıyan birileri varmıdır teşekkürler..

  10. #333
    Onur1984 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selam arkadaşlar, konuya balıklama dalıyorum ama kusuruma bakmayın lütfen...

    Küçük bir sorunumuz var, belki aramızda yaşamış olanlar vardır aynı şeyi diye danışmak istedim.

    Aracımız 9-3 dizel; 150 beygirlik CDTI motor... Alfa ve Opel kullanıcıları bilirler motoru.

    Yolda seyir halinde iken araç ciddi bir vuruntu ve silkeleme yapmaya başladı ve uzun süre devam etti bu, hız 70-80 km/s civarlarındaydı.
    Yol üstünde bir sanayiye girdik, baktılar pek bir şey anlamadılar. Motor üst plastik koruyucu kapağını söktüler, silindirlere giden ve başında sarı soket bulunan 4 ayrı kalın kablo var. Bunları söküp iki fıs fıs yapıp yerine taktılar sorun düzeldi... Bu şimdilik geçici bir çözüm tabi. Merak ettiğimiz bu soketler nedir, ne işe yarar? Ateşleme ile ilgili bir sıkıntı mı var acaba? Araç 144.000 km'de Bujiler değişmedi hiç, acaba onlarda mı sorun vardır?

  11. #334
    BthnKrkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Kurtköy-İst/ Ladik-Samsun
    Mesaj
    2.105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Onur1984 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar, konuya balıklama dalıyorum ama kusuruma bakmayın lütfen...

    Küçük bir sorunumuz var, belki aramızda yaşamış olanlar vardır aynı şeyi diye danışmak istedim.

    Aracımız 9-3 dizel; 150 beygirlik CDTI motor... Alfa ve Opel kullanıcıları bilirler motoru.

    Yolda seyir halinde iken araç ciddi bir vuruntu ve silkeleme yapmaya başladı ve uzun süre devam etti bu, hız 70-80 km/s civarlarındaydı.
    Yol üstünde bir sanayiye girdik, baktılar pek bir şey anlamadılar. Motor üst plastik koruyucu kapağını söktüler, silindirlere giden ve başında sarı soket bulunan 4 ayrı kalın kablo var. Bunları söküp iki fıs fıs yapıp yerine taktılar sorun düzeldi... Bu şimdilik geçici bir çözüm tabi. Merak ettiğimiz bu soketler nedir, ne işe yarar? Ateşleme ile ilgili bir sıkıntı mı var acaba? Araç 144.000 km'de Bujiler değişmedi hiç, acaba onlarda mı sorun vardır?
    dizel araba ? buji

  12. #335
    Onur1984 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok mu dizelde buji? Rezalete cahilliğe bak
    Doğru söylüyorsun, ben ateşleme buji ile oluyor sanıyordum...
    Peki ne olabilir burdaki sorun?

    Teşekkür ederim düzeltmen için ayrıca

  13. #336
    by_speedvw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul/Kartal/Sakarya
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question

    Alıntı DOGAN__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracıma c.tesi günü emulator bağlatıp basıcı açtım boost saatinden 28 psıları okudum aracımın gidişi ciddi mağnada değişti en son intercooler hortumunun çıkmasıyla durmak zorunda kaldım
    28 psi larımı gördün boost saatin bu kadarını ölçe biliyormu yanlışlama oldu galiba 2.8 dicektin anladığım kadarıyla cok cok iyi bi değer motor stock mu ?

  14. #337
    by_speedvw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul/Kartal/Sakarya
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Onur1984 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok mu dizelde buji? Rezalete cahilliğe bak
    Doğru söylüyorsun, ben ateşleme buji ile oluyor sanıyordum...
    Peki ne olabilir burdaki sorun?

    Teşekkür ederim düzeltmen için ayrıca
    yanlış bilgilendirme olmasın dizelde buji var fakat çalışma sistemi benziliden cok farklı aracı calıştırmadan önce kontağı açtıgınızda devreye girer ve ilk yanmanın kolaylaşmasını sağlar motor çalıştıktan sonra devreden cıkar. ismide kızdırma bujisidir. herhangi bir kızdırma bujiside bozuldugunda ısıtmaz ve aracın geç çalışmaya başlar bunun kontrolüde sökülerek yapılabilir.

  15. #338
    Onur1984 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı by_speedvw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlış bilgilendirme olmasın dizelde buji var fakat çalışma sistemi benziliden cok farklı aracı calıştırmadan önce kontağı açtıgınızda devreye girer ve ilk yanmanın kolaylaşmasını sağlar motor çalıştıktan sonra devreden cıkar. ismide kızdırma bujisidir. herhangi bir kızdırma bujiside bozuldugunda ısıtmaz ve aracın geç çalışmaya başlar bunun kontrolüde sökülerek yapılabilir.
    Kızdırma bujisini biliyorum, dediğiniz gibi soğuk havalarda çalışmayı kolaylaştırmak için marş basmadan 3-5 saniye bu bujinin ısıtmasını bekliyoruz. Teşekkür ederim bilgi için.

    Şu sarı soketli kabloları çözemedim...

  16. #339
    BthnKrkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Kurtköy-İst/ Ladik-Samsun
    Mesaj
    2.105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı by_speedvw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlış bilgilendirme olmasın dizelde buji var fakat çalışma sistemi benziliden cok farklı aracı calıştırmadan önce kontağı açtıgınızda devreye girer ve ilk yanmanın kolaylaşmasını sağlar motor çalıştıktan sonra devreden cıkar. ismide kızdırma bujisidir. herhangi bir kızdırma bujiside bozuldugunda ısıtmaz ve aracın geç çalışmaya başlar bunun kontrolüde sökülerek yapılabilir.
    kızdırma bujısı normal bujı ile aynı görevde olmadığı için yazmadım. ayrıca bahsettıgı parcanın kızdırma bujısı olmadıgını sizde biliyorsunuz 'a gerek yok

  17. #340
    Onur1984 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neyse arkadaşlarım, ben yarın sanayi yollarını bir tutayım en iyisi teşekkür ederim alakanıza...

  18. #341
    by_speedvw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul/Kartal/Sakarya
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BaTu-Rc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kızdırma bujısı normal bujı ile aynı görevde olmadığı için yazmadım. ayrıca bahsettıgı parcanın kızdırma bujısı olmadıgını sizde biliyorsunuz 'a gerek yok
    bahsettiği parça derken ben konuya hakim olamadım sadece aracı dizel kızdırma bujisiyle ilgili bir problem var sandım.
    PD 130

  19. #342
    by_speedvw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul/Kartal/Sakarya
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Thumbs up

    Alıntı Onur1984 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar, konuya balıklama dalıyorum ama kusuruma bakmayın lütfen...

    Küçük bir sorunumuz var, belki aramızda yaşamış olanlar vardır aynı şeyi diye danışmak istedim.

    Aracımız 9-3 dizel; 150 beygirlik CDTI motor... Alfa ve Opel kullanıcıları bilirler motoru.

    Yolda seyir halinde iken araç ciddi bir vuruntu ve silkeleme yapmaya başladı ve uzun süre devam etti bu, hız 70-80 km/s civarlarındaydı.
    Yol üstünde bir sanayiye girdik, baktılar pek bir şey anlamadılar. Motor üst plastik koruyucu kapağını söktüler, silindirlere giden ve başında sarı soket bulunan 4 ayrı kalın kablo var. Bunları söküp iki fıs fıs yapıp yerine taktılar sorun düzeldi... Bu şimdilik geçici bir çözüm tabi. Merak ettiğimiz bu soketler nedir, ne işe yarar? Ateşleme ile ilgili bir sıkıntı mı var acaba? Araç 144.000 km'de Bujiler değişmedi hiç, acaba onlarda mı sorun vardır?
    Kusura bakmayın mesajı şimdi gördüm o baktıkları kablolar %90 enjektör kablolarıdır bazı enjektörler yakıtı kabloya gönderebiliryor hava tuttuklarında eğer havaya bir mazot kokusu yayılmıs ise o enjektör arızalıdır değiştirmeniz gereke bilir.
    PD 130

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •