User Tag List

Sayfa 27/28 İlkİlk ... 1725262728 SonSon
514 sonuçtan 495 ile 513 arası

Konu: MJT-JTD fiat-opel-alfa

  1. #495

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MCN21 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benimkide stop etmiyor arkayı sürüklüye sürüklüye götürüyor
    olm bronz caktır sende subarularda bile kullanıyorlar sana köklü cözüm olur , ömürlük
    bronz takınca sert oluyor diye duydum debriyajım zaten ağır bacak kası yapmaya gerek yok orjinal ile gidebilceğim kadar gidicem nerde kalırsa

  2. #496
    Onur1984 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaslar selam, hazır debriyaj - baskı konuları acilmisken bir şey sorayım kafama takılan; abimin 9-3'ü 160.000 e dayandı. 1.9 dizel otomatik. Baskısı debriyaji falan değişmesi gerekir mı otomatik olmasına rağmen? Yaklaşık 80.000 kimdir bizde, bizden önce degismemistir diye düşünüyorum...
    Dünya malı dünyada kalacak, bu kapışma neden...

  3. #497
    TigeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    4.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2006 palio 1.3mjt var 130binde araç 102bindeyken daha seri gibiydi sanki ya şimdi daha hantal yada ben turboya alışınca öyle geldi anlamadım.Bunun hakkında bilgi vereek olan var mı?
    diğer bi sorumda araçlarınız 1litreyle kaç km götürüyor yol bilgisayarında onları paylaşırsak iyi olacaktır
    Alıntı Ludacris Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bmw yaris arabasi al hem en cok silindir onda var

  4. #498
    barakuda26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Sakarya-Eskişehir
    Mesaj
    1.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hava şartlarından kaynaklanıyor olabilir gündüz veya gece diye bir ayrım yapabilirmisiniz? sıcak havada pek performans vermiyo çünkü araçlar enazından benimkisi öyle aynı aracı kullanıyorum 87binde


    ortalama 6.4 litre civarı yakıyorum 24 ve 26 kuruş arası değişiyor yakıtım. yol bilgisayarı biraz ilginç bizim araçlarda çok güvenmemek gerek o yüzden..
    Barış

  5. #499
    TigeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    4.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı barakuda26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hava şartlarından kaynaklanıyor olabilir gündüz veya gece diye bir ayrım yapabilirmisiniz? sıcak havada pek performans vermiyo çünkü araçlar enazından benimkisi öyle aynı aracı kullanıyorum 87binde


    ortalama 6.4 litre civarı yakıyorum 24 ve 26 kuruş arası değişiyor yakıtım. yol bilgisayarı biraz ilginç bizim araçlarda çok güvenmemek gerek o yüzden..
    gündüz gece pek fark etmiyor.
    15kilometrede 1 litre diye gösteriyor evet pek güvenmemk lazım aslında yol bilgisayarına
    Alıntı Ludacris Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bmw yaris arabasi al hem en cok silindir onda var

  6. #500

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı darkmann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bronz takınca sert oluyor diye duydum debriyajım zaten ağır bacak kası yapmaya gerek yok orjinal ile gidebilceğim kadar gidicem nerde kalırsa
    Aynen erol zaten arabayı günlük kullanıyosun ve pek rolling kovalamıyosun , o yüzden bronza hiç gerek yok

  7. #501
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    100k nin üzerindeki araçlarin emme manifoldunu acik içini görmelerini sonra temizletip takilmasini tavsiye ederim ben gecen gün serviste söküp temizledim 1 tane ama ellerim kirli diye cekmemişim fotoraf demek ki bulamadim

  8. #502

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre-e Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen erol zaten arabayı günlük kullanıyosun ve pek rolling kovalamıyosun , o yüzden bronza hiç gerek yok
    valla hala devam ediyorum orj. seti kullanmaya şimdilik ağırlığı dışında bi şikayetim yok gittiği yere kadar kullanıcam

  9. #503
    atabay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    Shanghai/China
    Mesaj
    489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynı model aynı özellik ağırlık vs herşeyi ikiz olan 1,3 punto 3 k araclar..bronz ile valeo kalkış ivmelenme vs hiç fark olmadı 40.bin km geçtiğimiz halde .roll ve dragta araçlar aynı yürüyor..
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE.

  10. #504

    Üyelik
    Feb 2014
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu konu hortlasın 1.3 motorun limitleri ve kronik sorunları varmıdır varsa nedir ??
    RaceWerks/CTS Turbo/Milltek/Forge

  11. #505

    Üyelik
    Feb 2014
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nerde bu 1.3 cü kardeşlerim
    RaceWerks/CTS Turbo/Milltek/Forge

  12. #506
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu konu neden aktifligini kaybetmis. Vag1.9 dizel gibi oldu galiba.

  13. #507
    rain man - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    35
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    2.194
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.9 jtd veya cdti motor yükleyen arkadaş var mı aramızda? Güç olarak nelerle neredeler

  14. #508
    Oata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul / ÜSKÜDAR
    Mesaj
    8
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende de 1.3 multi jet var Araca extra yaptiklarim kat iptali düz boru 51 ilk açık hava filtresi ve yazılım araç 107.9 hp verdi . Ölçümü dyno ya çıkartarak aldık . Yaza doğru turbo büyütme işine girmeyi planlıyorum . Bende ki üstünde ki motor Euro 4 motor bu motora Euro 5 in egzoz manifoldu olduğunu duydum. Daha sonrasında gtc 1244 vz yada hybrid 1549v koymayı düşünüyorum . Tek sıkıntım manifoldların uyması. Çünkü Euro 4 ün egzoz manifoldu için nu turbolar olmaz.Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum .

  15. #509
    Seyfettin777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2016
    Yaş
    27
    Şehir
    Adana/İstanbul
    Mesaj
    854
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    8v 1.9 Jtd motorlarda yer alan vl35 turbo hakkında bilgisi olan var mı?

    Nedir ne değildir, ne boyutlardadır pek turbodan anlamadığım için bilemedim.

  16. #510
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Seyfettin777 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    8v 1.9 Jtd motorlarda yer alan vl35 turbo hakkında bilgisi olan var mı?

    Nedir ne değildir, ne boyutlardadır pek turbodan anlamadığım için bilemedim.
    1.3 90 lık mjet tede aynı turbo var sanırım. yada kp35 le karıştı bilemedim şuan. ama 1.9 hacimde max üfleyeceği 150-160 hp dir o turbonun.

  17. #511
    Seyfettin777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2016
    Yaş
    27
    Şehir
    Adana/İstanbul
    Mesaj
    854
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @levent
    Fındık kadar bir şey o zaman abi.Zaten bu Fiat'ı anlamakta güçlük çekiyorum.Kulakları aynı motorun 1.3 ile habire kırılıyor.Intercooler 1.3 ile aynı yazın 2 kere sıkıp bıraksan aracın gaz yemesi bile ağırlaşıyor.

    Aksi gibi bu turbo 1800 gibi doluyor daha altta dolması gerekmez mi?
    Değişmek istesek bolt-on neyle değiştirebiliriz var mı fikrin?

    Düzenleme:
    1.3mj vl25 turbo kullanıyormuş sanırım.
    Konu Seyfettin777 tarafından (23-02-2017 Saat 23:55 ) değiştirilmiştir.

  18. #512
    free-hifi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    Vatan 59 / Mekan 34
    Mesaj
    6.466
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.3 mjet euro 5 e yazılım yaptıran var mi

  19. #513
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Seyfettin777 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @levent
    Fındık kadar bir şey o zaman abi.Zaten bu Fiat'ı anlamakta güçlük çekiyorum.Kulakları aynı motorun 1.3 ile habire kırılıyor.Intercooler 1.3 ile aynı yazın 2 kere sıkıp bıraksan aracın gaz yemesi bile ağırlaşıyor.

    Aksi gibi bu turbo 1800 gibi doluyor daha altta dolması gerekmez mi?
    Değişmek istesek bolt-on neyle değiştirebiliriz var mı fikrin?

    Düzenleme:
    1.3mj vl25 turbo kullanıyormuş sanırım.
    astra corsa linea vb deki 90hp olan 1.3 mjet te var vl35, 70-75hp lerde vl25 sanırım.

    oem bolt on en ideali 1749vb olur yani 16v 1.9 mjet turbosu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •