Yabancı Siteden Alıntıdır...
hersey ıyı guzelde kabın lıtresını nasıl hesablıyorlar bu sekıllerde
o daha zor bence.ayrıca bagaj hava gecırmeyen bı yapı degılkı
Kutunun altı ve arkası kapalı. Kullanılan litre zemine göre hesapnalıyor. Hoparlörün ters takılmasındaki sebep kutudan litre kazanmaktır ayrıca sadece sol taraf kutuda port olmaması biraz daha sert tonda çalmasına sebep verecektir. Burada bukadar kolay görünüyor ama iş uygulamaya gelince görüldüğü kadar kolay değil kesinlikle![]()
Daha önce kendim 2 adet 38 cm için fiber kabin yapmıştım Fotoları bulursam yayınlarım
Yalnız fotolara bakıp aldanmayın fiber yapımı muazzam zordur çok çabuk donar hızlı olmanız gerekli öte yandan bitirdikten sonra resmen taşa döner düzeltme yapması çok zor boya aşaması ise ayrı bi derttir çok macun ile düzeltme yapılır
Yani tavsiyem pek bulaşmayın..
kullanılan malzemeler nelerdir ?
kmsenin bir bilgisi yok mu ?
kapı pandızotu yapmak için bende bu olayı ogrenmeye calısıyorum.anladıgım kısmını paylasayım.önce ana tasıyıcı ıskeletı mdf den yapıyorsun.sonra iskelete kalıp olusturacak bi kuması(herhangı bı kumas) gergınce çekiyorsun ve fiber kumaş(hasır halı bigi bişe) onu parca parca o kumasın ustune koyup koyu vernık renklı bı malzeme(adını bilmiyorum sanırım sertleştirici) sürüyorsun.sonra tekrar aynı hasırda tekrar sertleştrici ile ana hatları yapıyorsun.sonra macun cekip zımpara atıyorsun.sonra boya
bu tarz sısıtemler izobarik kabin denır kımıs altada sub koya bılır yanı aynı bolgede altlı ustlu ıkı sub calısa bılır..
kullanılan malzemeleri sanayide boyacılardan temin edebilirsiniz. kullanılan 3 akışkan malzeme vardır. kobalt (mavi mürekkebe benzer), mac (hızlandırıcı) ve polyester sıvısı. önemli bir nokta eğer karışımı kendiniz yapacaksanız sakın mac ile kobaltı karıştırmayın anında tepkimeye girerek parlar, kapalı kutularda dahi muhafaza edilse mümkün olduğunca birbirinden uzakta tutulması gerekmektedir.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)