olm aynı setup sende var. Parçalara kadar aynı. Seninki de aynı çıkacak belli ki. Sen bi de benden çok daha hafifsin tesisat olmadığı için.
Printable View
Üstündeki parçalar ve stock yazılımla 240 verdi olm. Tek farkımız volan ve debriyaj. Biz o gün tune yapmadık Sadece ölçüm yaptık üzerindeki yazılıma. Stock - rstuner ve ecufast. Ayar falan yok yani. Günlük kısık ayarı kullanıyorum gazlayacağım zaman yüksek ayara geçiyorum.
Masallah. Guzel deger. Ama beni gecmeye yetmeyecek muhahahaha:D
Maşallah Alper abi ;)
Tımam bebişim. Şu an gayet güzel yürüyor zaten , öncesi sonrası farkı çok iyi.5 boy geçildiğim arabayı 5 boy geçiyorum. :) :) Son devirlerde basınç standarta düştüğünden dyno üzerinde çok fark görülmese de yolda ciddi farklı araba. Bendeki ayar düşmeyip 1bar devam etse kuduracak nalet demek istiyorum. :)
Hem ben yolda giden araba sevmiyom , sarıp sarmalanmış garajda yatan araba seviyom :)
senin öyle bir durumun var. Araba evde yatsın karşısına geçip bira içiim fıstık yiiiim.
alper abi masallah cok güzel degerler 100 200 tahmini bişey sölermisin kanıma girmeye başladı RS ler :)
Valla hiç ölçmedim ama 11-12 aralığıdır sökülü olarak diye tahmin ediyorum. Ben ölçersem 19 :D
Maşallah alper abi çok güzel deger bence
Masallah abi :)
Skintisiz gundelik kullanima uygunsa daha neolsun
Hayirlisi olsun Alper, enjektorden sonra biraz daha cikar basinc ayni kalsa bile diye dusunuyorum.
Yiğit Type R lar kaç çıkarıyor baktın mı . 19 yazıyorum ama üzerinde tesisat + benim iş için kulladığım 60-65 kg civarında katalog ve beniim gibi 150 kg adam ile kadran üzerinde 15 saniye civarında görüyorum ki bir kere denedim o da Bursa Yalova arası yolun eğimi cartı curtu var. O ağırlık üzerinden sökerek 300 kg çıkardığım zaman ki çok kolay bayağı fark eder sonuç eğer 60-70 kg civarında birisi kullanırsa. Şöför değişimi bile 80 kg+ 60 kg kataloglar 140 kg. Tesisat+ koltuklar 150 kg eder. 290 kg toplamda düşer arabadan.
maşallah alper.